Smartwatchbanden.nl- Logo - Beoordelingen

Smartwatchbanden.nl

7.361 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden15.585 beoordelingen in totaal

27 aug 2024
Ik bestelde een bandje voor mijn Galaxy Watch 7 met een one-push bevestiging. Deze bevestiging durfde helaas loskomen waardoor mijn horloge van mijn pols viel. Na het melden werd er mij prompt een nieuw bandje opgestuurd, zelfs zonder dat ik het oorspronkelijke bandje moest retourneren. Het tweede bandje had echter hetzelfde probleem. Na het opnieuw melden kreeg ik een retourlabel om het bandje terug te sturen. Na 2 dagen kreeg ik melding dat ze mijn retour ontvangen hadden en kreeg ik een voucher met een tegoedbedrag, zoals ik gevraagd had. Ik bestelde een bandje met een andere bevestiging samen met nog een accessoire. Het kleine verschil in prijs heb ik zelfs niet moeten bijbetalen. Shoppen bij deze mensen is echt een aanrader. Ik was aangenaam verrast door hun service.

Bandjes zijn in eerste instantie prima. Zeker voor het geld. Echter, na verloop van tijd bladdert verf af, de schroefjes roesten en slijt de boel hard, vooral als je je horloge elke dag draagt. Originele bandjes van Garmin zijn duurder maar (veel) beter als het om kwaliteit gaat.

Beoordelingen voor Smartwatchbanden.nl

Leder is bij smartwatchbanden.nl helaas iets van kunstof. Exorbitant veel geld voor een stukje plastic dus dan maar teruggestuurd. Een juiste product beschrijving zou fijn zijn.

een ee letseb kI
28 apr 2024
20 apr 2024
Antwoord van Smartwatchbanden.nl
18 apr 2024
Goedemiddag, Helaas is er geen toelichting in je review en willen wij graag weten waarom jij niet tevreden bent met je bestelling. Via onze klantenservice zal je een bericht ontvangen om je verder te helpen. Hopelijk zien wij jouw reactie tegemoet. Groeten namens het smartwatchbanden.nl team!
Antwoord van Smartwatchbanden.nl
18 apr 2024
Goedemiddag, Wat vervelend dat je niet tevreden bent over je bestelling. Onze klantenservice heeft je zojuist een bericht gestuurd om je zo goed mogelijk te kunnen helpen. Graag zien wij je reactie tegemoet. Groeten namens het smartwatchbanden.nl team!
22 okt 2023