Xenos.nl- Logo - Beoordelingen

Xenos.nl

4.467 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden54.275 beoordelingen in totaal

Mijn ervaring was ik in een winkel vraag voor een klok een medewerker zij tegen mijn wij hebben niet meneer een loop weg . toen was ik naar Spijkenisse gegaan kom ik tegen een mevrouw die zeg de zelfde geen klok meer maar meneer ik kan wel voor u Bestellen ik was blij zij heeft gelijk Bestel voor mijn. Ik heb haar bedankt.maar als ik in de eerste winkel had de medewerkers heeft gezegd dat hoef ik niet naar Spijkenisse dus leer de medewerkers geeft aandacht aan klanten niet zeg iets en weg lopen.nogmaals bedankt die medewerkers van Spijkenisse

Beoordelingen voor Xenos.nl

keurige service en goed betaalbaar
Antwoord van Xenos.nl
Beste Inge, Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze service. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Gabrielle
Snelle levering, juiste producten.
6 jan 2024
Bedankt voor je bericht. Wat fijn om te lezen. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet Angela
Nette service, mooi/handig verpakt
Antwoord van Xenos.nl
Beste Kelly, Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om te alles netjes mooi en handig is geleverd ;) Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah
26 dec 2023
Snelle levering en goede producten
Antwoord van Xenos.nl
Beste Yvonne, Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn dat de bestelling snel bij je mocht zijn en de producten naar wens zijn. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Tiffany
25 dec 2023
Leuke spullen voor een goede prijs
Antwoord van Xenos.nl
Beste Nora, Bedankt voor je beoordeling. Wat leuk om te lezen dat je leuke artikelen kunt vinden voor een mooie prijs. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Tiffany
Snelle levering en netjes verpakt.
Antwoord van Xenos.nl
Beste Klant, Bedankt voor je beoordeling, en wat fijn te lezen dat alles snel en goed is bezorgd. Wij wensen je veel plezier met je bestelling en zien je graag terug bij Xenos. Groet, Eline
Altijd snel verzonden en makkelijk
Antwoord van Xenos.nl
Beste Sylvia, Heel fijn om te lezen dat je bestelling snel is geleverd en alles naar wens is. Wij wensen je er veel plezier mee. Groet, Gabrielle
Snelle levering en netjes verpakt!
Antwoord van Xenos.nl
Beste, Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om te lezen dat alles netjes en snel is geleverd. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah
Prima service en op tijd geleverd.
Antwoord van Xenos.nl
Beste Willem, Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om te lezen. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Tiffany
LM
Lalita M.
ROTTERDAM
22 nov 2023
Alles heel goed en snel ontvangen.
22 nov 2023
Beste Lalita, Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn dat je alles goed en snel hebt mogen ontvangen. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Tiffany
JH
Josee H.
Brunssum
17 nov 2023
Snel en makkelijk mijn bestelling
18 nov 2023
Beste Josee, Wat fijn om te lezen dat alles naar wens is. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Gabrielle
16 nov 2023
Meer kado binnen online inleveren
17 nov 2023
Bedankt voor je beoordeling. Wij zullen dit intern doorzetten. Groet Angela
12 nov 2023
Prima service en snelle bezorging
Antwoord van Xenos.nl
Beste Jeanny, Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om te lezen dat alles prima en snel is geleverd. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah
8 nov 2023
Snelle levering. Prima producten.
8 nov 2023
Beste, Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om te lezen dat alles snel en prima is geleverd. En wat staat onze plantentafel er mooi bij :) Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah
25 okt 2023
Snel en keurig op tijd afgeleverd
26 okt 2023
Beste Sanny, Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn dat je bestelling goed op tijd was geleverd. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Tiffany
17 mei 2024
Uitstekend geholpen in de winkel
17 mei 2024
Bedankt voor je bericht. Wat fijn om te lezen dat je goed bent geholpen. Wij zien je graag nog is terug in onze mooie winkel. Groet Angela
10 mei 2024
Snelle levering en leuke spullen!
11 mei 2024
Hartelijk dank voor je bericht. Wat leuk om te lezen. Wij zien je graag nog is terug in een van onze kleurrijke winkels. Groet Angela
6 mei 2024
Snelle en vriendelijke service.
7 mei 2024
Beste Wendy, Heel fijn om te lezen dat je bestelling snel bij je is geleverd en je tevreden bent over onze service. Wij wensen je er veel plezier mee. Groet, Gabrielle
3 mei 2024
Snelle levering. Keurig verpakt.
3 mei 2024
Beste Eleonora, Heel fijn om te lezen dat je bestelling snel is geleverd en deze netjes was verpakt. Wij wensen je er veel plezier mee. Groet, Gabrielle
LV
L v.
Vianen
24 apr 2024
Goed verpakt in een handige doos.
24 apr 2024
Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om te lezen. Wij wensen je veel plezier met je aankopen. Groet Angela