Xenos.nl- Logo - Beoordelingen

Xenos.nl

4.515 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden54.393 beoordelingen in totaal

Mijn ervaring was ik in een winkel vraag voor een klok een medewerker zij tegen mijn wij hebben niet meneer een loop weg . toen was ik naar Spijkenisse gegaan kom ik tegen een mevrouw die zeg de zelfde geen klok meer maar meneer ik kan wel voor u Bestellen ik was blij zij heeft gelijk Bestel voor mijn. Ik heb haar bedankt.maar als ik in de eerste winkel had de medewerkers heeft gezegd dat hoef ik niet naar Spijkenisse dus leer de medewerkers geeft aandacht aan klanten niet zeg iets en weg lopen.nogmaals bedankt die medewerkers van Spijkenisse

Beoordelingen voor Xenos.nl

24 jul 2024
Fijne zaak met leuk personeel
24 jul 2024
Bedankt voor je bericht. Wat leuk om te lezen dat je graag bij ons winkelt. Wij zien je graag nog is terug in een van onze kleurrijke winkels. Groet Angela
MD
Marina D.
Schelluinen
Netjes ingepakt snel geleverd
16 jul 2024
Beste Minus, Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om te lezen dat alles netjes en snel is geleverd. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah
15 jul 2024
Veel keus en snelle levering
16 jul 2024
Beste Wilma, Bedankt voor je beoordeling. De keuze is reuze bij ons ;) Wat fijn om te lezen dat alles snel is geleverd. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah
14 jul 2024
prima verpakt,keurig bezorgd!
15 jul 2024
Beste Hedwig, Wat fijn om te lezen dat je bestelling in goede orde bij je is geleverd en alles verder naar wens is. Wij wensen je er veel plezier mee. Groet, Gabrielle
1 aug 2024
Adequate en snelle levering
1 aug 2024
Bedankt voor je bericht. Wat leuk om te lezen. Wij zien je graag weer terug in onze leuke web winkel. Groet, Marielle
11 jul 2024
Snelheid en mooie verpakking
12 jul 2024
Beste klant, Wat fijn om te lezen dat je bestelling snel is geleverd en alles netjes was verpakt. Wij wensen je er veel plezier mee. Groet, Gabrielle
JW
J. W.
Rijswijk
5 jul 2024
Snelle en adequate levering.
5 jul 2024
Beste klant, Wat fijn om te lezen dat je bestelling snel en in goede orde bij je is geleverd. Wij wensen je er veel plezier mee. Groet, Gabrielle
29 jul 2024
Leuke kast, goede levering.
29 jul 2024
Beste Demi, Heel fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met je bestelling. Wij wensen je er veel plezier mee. Groet, Gabrielle
21 jul 2024
Nette bezorger goed verpakt
22 jul 2024
Beste Olga, Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om te lezen dat alles goed en netjes is geleverd. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah
13 jul 2024
Super handig rek en stevig!
13 jul 2024
Bedankt voor je bericht. Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze artikelen. Wij zien je graag nog is terug in een van onze kleurrijke winkels. Groet Angela
19 jul 2024

Perfect.

Snelle, adequate levering.
19 jul 2024
Beste Gonneke, Heel fijn om te lezen dat je bestelling snel en in goede orde bij je is geleverd. Wij wensen je er veel plezier mee. Groet, Gabrielle
12 jul 2024
Goede service en mooi spul
12 jul 2024
Beste Lenie, Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze service en je aankopen. Wij wensen je er veel plezier mee. Groet, Gabrielle
Het was helemaal prima
15 jul 2024
Beste Francis, Heel fijn om te lezen dat je bestelling snel en in goede orde bij je is geleverd. Wij wensen je er veel plezier mee. Groet, Gabrielle
AP
Ajm P.
Doornenburg
Alles na wens verlopen
13 jul 2024
Bedankt voor je bericht en de foto. Wat leuk om te zien. Wij wensen je veel plezier met je aankopen. Groet Angela
7 jul 2024
Keurig. Netjes optijd.
8 jul 2024
Beste Tessa, Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om te lezen dat alles keurig en op tijd is geleverd. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah
6 jul 2024
Lamp ziet er super uit!
8 jul 2024
Beste Karin, Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om te lezen dat je zo blij bent met de lamp. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah
4 jul 2024
Netjes op tijd geleverd
5 jul 2024
Beste Brigitte, Wat fijn om te lezen dat je bestelling snel en in goede orde bij je is geleverd. Wij wensen je er veel plezier mee. Groet, Gabrielle
11 jul 2024
Alles is goed geleverd
12 jul 2024
Beste Eric-Jan, Heel fijn om te lezen dat alles in goede orde bij je is geleverd. Wij wensen je er veel plezier mee. Groet, Gabrielle
Gewoon goed. En snel.
FC
F C.
kolhorn(niederlande)
14 jul 2024
alles goed verlopen
15 jul 2024
Beste Frank, Heel fijn om te lezen dat je bestelling in goede orde bij je is geleverd, wij wensen je er veel plezier mee. Groet, Gabrielle