Xenos.nl- Logo - Beoordelingen

Xenos.nl

4.510 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden54.377 beoordelingen in totaal

Mijn ervaring was ik in een winkel vraag voor een klok een medewerker zij tegen mijn wij hebben niet meneer een loop weg . toen was ik naar Spijkenisse gegaan kom ik tegen een mevrouw die zeg de zelfde geen klok meer maar meneer ik kan wel voor u Bestellen ik was blij zij heeft gelijk Bestel voor mijn. Ik heb haar bedankt.maar als ik in de eerste winkel had de medewerkers heeft gezegd dat hoef ik niet naar Spijkenisse dus leer de medewerkers geeft aandacht aan klanten niet zeg iets en weg lopen.nogmaals bedankt die medewerkers van Spijkenisse

Beoordelingen voor Xenos.nl

17 jun 2024

Ik heb verkeerde producten ontvangen, klantenservice heeft het goed opgelost

Ik heb verkeerde producten ontvangen, contact opgenomen met de klantenservice (formulier) en daarna niks meer van ze gehoord. Opeens kreeg ik een bericht dat er een bestelling onderweg was, wederom verkeerde product. Na telefonisch contact met de klantenservice hebben ze het keurig opgelost door het juiste product op te sturen.
20 jun 2024
Beste Jeffrey, Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om te lezen en te zien dat je het juiste artikel hebt ontvangen. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah
1 jul 2024
De snelheid en het gemak van bestellen en ophalen in de winkel. Zo wist ik zeker dat het gene wat ik nodig had dat ze dat hadden, en dat ik niet afhankelijk was van een winkel voorraad. Waar ik geen goede ervaring mee heb waardoor ik hier niet altijd van op aan kan. (dit was overigens mij een andere winkel en niet bij Xenos.)
1 jul 2024
Beste Marloes, Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent over het online bestellen en afhalen in een van onze winkels. Wij wensen je er veel plezier mee en zien je graag snel weer terug. Groet, Gabrielle
29 jun 2024

Leuk en handig

Ik wilde een vakkenkastje en omdat ik vanwege ziekte niet persoonlijk naar een winkel kon,vroeg ik een vriendin. Helaas was het kastje uitverkocht in de winkel. De verkoopster raadde online aan. Nooit eerder bij xenos besteld. Ging heel vlot en het kastje was zo in huis zonder verder iemand lastig te vallen. Top!
29 jun 2024
Bedankt voor je bericht en de foto. Wat fijn om te lezen dat allemaal goed is gegaan. Wij wensen je veel plezier van het kastje. Groet Angela
5 jun 2024
Mooie stevige rolgordijnen. Moet wel zeggen dat de bezorgkosten a 35 euro erg duur waren, duurder dan het rolgordijn zelf. Het zou beter zijn als je een bestelling doet dat je het dan gratis in de winkel op kan halen, wat met dit helaas niet kon.
5 jun 2024
Bedankt voor je bericht. De uitzondering betreft artikelen die via PostNL Extra@Home geleverd worden. Deze speciale bezorgdienst is voor grotere en zwaardere artikelen die niet met de normale PostNL dienst geleverd kunnen worden. Voor artikelen die met PostNLextra@home worden geleverd, kan als afleveradres niet voor één van onze winkels gekozen worden, omdat deze bestellingen op afspraak bij je thuis bezorgd worden. Voor deze service berekent PostNLextra@Home het bedrag van €35,00. Groet Angela
15 jun 2024

Top

Altijd leuk kwalitief spul en niet duur. Xenos heeft tegenwoordig steeds meer leuk cultuur voedingsmiddelen, mooi servies en het is altijd netjes geleverd. Al met al top om iets te bestellen.
17 jun 2024
Beste Stephany, Wat fijn om te lezen dat ons kleurrijke assortiment zo bij je in de smaak valt en je bestelling netjes bij je is geleverd. Wij wensen je er veel plezier mee. Groet, Gabrielle
19 jun 2024

Super netjes ingepakt!

Ik twijfelde vooraf een beetje om online te bestellen aangezien ik veel breekbare producten wilde. Echter ben ik super blij dat ik dit heb gedaan want alles wat super netjes ingepakt.
20 jun 2024
Beste Michelle, Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om te lezen dat alles netjes is geleverd. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah
BG
22 jun 2024

Altijd leuke artikelen!

Altijd leuke artikelen. Als kind kocht ik graag bij xenos en nu nog steeds. Ik kom er zelden zonder iets te kopen Aangezien almelo geen winkel meer heeft shop ik nu vaker online.
22 jun 2024
Bedankt voor je bericht en de leuke foto. Wat leuk om te lezen dat je graag bij ons winkelt. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet Angela
26 jun 2024

Prima bezorgd

Mijn bestelling bevatte twee zeer breekbare objecten. ze waren erg goed verpakt, mooi tijdig verstuurd en zijn zonder problemen aangekomen. Alles wat ik gehoopt had.
27 jun 2024
Beste Lydia, Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om te lezen dat alles goed is geleverd. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah
10 jun 2024
Snelle levering. Producten zoals omschreven op de site. Enige puntje van "kritiek" (is meer een opmerking): de verpakking zou wat kleiner/minder mogen.
10 jun 2024
Beste Klant, Bedankt voor je beoordeling, en wat fijn te lezen dat alles goed en snel is aangekomen. Wij zullen dit doorzetten naar ons distributiecentrum. Wij wensen je alsnog veel plezier met je bestelling. Groetjes, Eline
24 jun 2024

Heel tevreden

Goede mailing over wanneer de bestelling geleverd werd die keurig was verpakt. Alle producten zagen er uit zoals ze werden getoond in de webshop.
25 jun 2024
Beste Karin, Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om te lezen dat alles keurig is geleverd en dat je zo tevreden bent. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah
18 jun 2024
Dat alles zo keurig en stevig verpakt was ik zou niet weten wat jullie kunnen verbeteren m.vr. gr Gemma van Ginneken gja.ginneken17@gmail.com
18 jun 2024
Beste Klant, Bedankt voor je beoordeling, en wat fijn te lezen dat alles goed en snel is bezorgd. Wij wensen je veel plezier met je bestelling en zien je graag terug bij Xenos. Groet, Eline
20 jun 2024
Ik heb een mooie hangmat gekocht, hij ziet er mooi uit. De verpakking van Xenox vond ik ook bizonder, het was goed verzorgd en snel geleverd
21 jun 2024
Beste Gerard, Heel fijn om te lezen dat je bestelling snel en in goede orde bij je is geleverd en alles verder naar wens is. Wij wensen je er veel plezier mee. Groet, Gabrielle