Xenos.nl- Logo - Beoordelingen

Xenos.nl

4.497 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden54.356 beoordelingen in totaal

Mijn ervaring was ik in een winkel vraag voor een klok een medewerker zij tegen mijn wij hebben niet meneer een loop weg . toen was ik naar Spijkenisse gegaan kom ik tegen een mevrouw die zeg de zelfde geen klok meer maar meneer ik kan wel voor u Bestellen ik was blij zij heeft gelijk Bestel voor mijn. Ik heb haar bedankt.maar als ik in de eerste winkel had de medewerkers heeft gezegd dat hoef ik niet naar Spijkenisse dus leer de medewerkers geeft aandacht aan klanten niet zeg iets en weg lopen.nogmaals bedankt die medewerkers van Spijkenisse

Beoordelingen voor Xenos.nl

14 nov 2023
Het Xenos servies dat we geleverd kregen door een pakketbezorger bevatte behoorlijk wat breuk. Alles was goed verpakt en de doos voorzien van talrijke “voorzichtig breekbaar” stickers. Maar waarschijnlijk is er onvoorzichtig met de doos omgesprongen. In goed overleg met de klantenservice is alles snel en naar volle tevredenheid opgelost. Bedankt daarvoor, mag ook wel eens worden gezegd!
15 nov 2023
Beste Hein, Wat vervelend om te lezen dat je bestelling niet naar behoren bij je is geleverd, onze excuses hiervoor. Heel fijn dat dit snel en goed voor je is opgelost en alles verder naar wens is. Wij wensen je er veel plezier mee. Groet, Gabrielle

Kussens van de xenos

De kussens die ik wilde waren op dat moment niet in de winkel te verkrijgen. Maar de verkoopster was zéér behulpzaam, eerst door te bellen naar een ander filiaal, daarna nog uitleg over online bestellen. Twee dagen later kon ik ze ophalen, andere de verkoopster ook weer heel behulpzaam door ze voor me uit de doos te halen, zodat ik ze makkelijker op de fiets kon meenemen.
Antwoord van Xenos.nl
Beste Klant, Bedankt voor je beoordeling, en wat ontzettend fijn om te lezen dat je zo goed bent geholpen. Wij wensen je veel plezier met je bestelling en zien je graag terug bij Xenos. Groet, Eline
13 okt 2023
Ik bestel de artikelen die ik mooi vind voor onze bewoners voor het kienen. Ik vind het fijn om dat voor onze bewoners te doen, en ze daarbij een gezellige avond te bezorgen. Ook is het fijn dat er zo snel bezorgd wordt. Ik hoop nog vaak bij jullie te bestellen. Met vriendelijk groeten Gerry van den Reek.
13 okt 2023
Beste Gerry, Bedankt voor je beoordeling, en wat ontzettend fijn om te lezen. Wij wensen je veel plezier met je bestelling en zien je uiteraard graag terug. Groet, Eline
18 nov 2023
Leuke winkel, makkelijk qua bestellen, enigste minpuntje is dat het nogal eens voorkomt dat je 1 product in je mandje zet maar die er dan vervolgens 4x instaat. En wil je dat veranderen naar 1 dan staan andere producten ineens op meer dan je zelf hebt aangevinkt..dus daar valt wel verbetering in te maken.
18 nov 2023
Beste Danie, Wat vervelend om te lezen, onze excuses hiervoor. Uiteraard zullen wij je feedback meenemen. Heel fijn om te lezen dat je onze winkel leuk vindt. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Gabrielle

Leuke artikelen, snelle verzending en zeer goede verpakking

Wat een leuke artikelen en zeer snel verzonden. Omdat het breekbaar was was het echt zeer goed verpakt en duidelijk op de doos vermeld dat het breekbaar was. Waren op alle zijden zeer duidelijke stickers met “breekbaar” geplakt en het zelfde geldt voor de stickers “deze zijde boven” pijlen
Antwoord van Xenos.nl
Beste Sieta, Heel fijn om te lezen dat je bestelling snel is geleverd en alles netjes was verpakt. Wij wensen je er veel plezier mee. Groet, Gabrielle
24 okt 2023
Mijn ervaring is bijzonder goed. Ik had een bijzettafeltje besteld, en ik bleef met diverse mails volledig op de hoogte van mijn bestelling. Personeel bijzonder klantvriendelijk... Er valt niets te verbeteren het is een prettige winkel met goed personeel en verbeteren is niet altijd goed.
24 okt 2023
Beste Klant, Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn dat alles naar wens is en je goed en vriendelijk bent geholpen. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Tiffany
26 nov 2023
Super leuke herfstlampjes, makkelijk besteld! Jammer dat ik het niet gratis thuis kon laten leveren, nu ben ik op de fiets gestapt om ze op te halen. Kreeg ik een hele grote doos :( ....maar heel aardige mensen in de winkel hebben me geholpen zodat ze toch in de fietstassen mee konden.
Antwoord van Xenos.nl
Beste Anne, Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om te lezen dat onze kanjers je zo goed hebben geholpen en wat staan de lampjes er mooi bij. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah
1 okt 2023
I vroeg naar een artikel wat ik niet meer in de winkel kon vinden. Bij navraag aan de kassa b leek dat het produkt uitverkocht was. Kassamedewerkster gaf aan om het produkt voor mij te bestellen en met een aantal dagen kon ik het produkt afhalen in de winkel. Ik vind dit goede service
2 okt 2023
Beste, Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn dat alles zo goed is verlopen. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah
24 feb 2024
Vlotte bezorging . Contact via klantenservice ging echt heel snel. Vriendelijke medewerkers. Oplossingsgericht. Helaas waren de artikelen toch niet helemaal wat wij zochten . Ook het retourproces was makkelijk. Dus zouden wij zo weer opnieuw naar Xenos gaan, fysiek en online
24 feb 2024
Bedankt voor je bericht. Wat fijn om te lezen. Wij zien je graag nog is terug in een van onze kleurrijke winkels. Groet Angela
15 mei 2024

Ik zocht een deurgordijn.

Ik zocht een vliegengordijn/deurgordijn, maar dat was niet in de winkel. Dus online besteld en al de volgende dag kon ik het afhalen, in de winkel. Het was een mega-grote doos, omdat er een stok in zat... en verder opgevuld met lucht. Gelukkig mocht ik de doos daar laten.
15 mei 2024
Hartelijk dank voor je bericht en de mooie foto. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet Angela
9 mei 2024
Duidelijke beschrijving en routing op de website, punctuele levering waarbij steeds specifieker tijdsvenster werd gecommuniceerd, vriendelijke bezorger, keurige verpakking, goed werkbare montagebeschrijving en product boven verwachting. We zijn overall zeer tevreden.
10 mei 2024
Bedankt voor je beoordeling. Wat leuk om te zien. Wij zien je graag nog is terug in een van onze kleurrijke winkels. Groet Angela
Bestelling werd direct de volgende dag al geleverd. Omdat ik geen ervaring met kopen bij Xenos had, heb ik gekozen voor achteraf betalen. Ook dat verliep uitstekend. Een dag nadat ik bestelling in gebruik had kwam een mail met betaling verzoek. Deze direct voldaan.
Antwoord van Xenos.nl
Beste Klant, Bedankt voor je beoordeling, en wat fijn te lezen dat alles goed en snel is verlopen. Wij wensen je veel plezier met je bestelling en zien je graag terug bij Xenos. Groet, Eline
20 mei 2024

Als opruimcoach ben ik tevreden met de opbergers van Xenos

Als opruimcoach ben ik altijd op zoek naar opbergproducten van goede kwaliteit en die ook betaalbaar zijn voor mijn klanten. Deze opbergers vind ik 9 van de 10 keer bij Xenos. Last but not least, vind ik dat het personeel altijd behulpzaam en vriendelijk is.
21 mei 2024
Beste Elma, Bedankt voor je beoordeling. Wat leuk om te lezen dat je 9 van de 10 keer slaagt bij Xenos. Wat fijn om te lezen dat onze kanjers behulpzaam en vriendelijk zijn. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah
21 nov 2023
Snelle levering en op tijd! Had ‘s morgens ff geprobeerd of het pakket er al was omdat ik toch in de buurt was. Was er nog niet. Toen ik ‘s middags kwam werd ik door de verkoopster al van verre toegeroepen: mevrouw van der Veen, uw pakket is er! Klasse!
21 nov 2023
Beste Wilma, Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om te lezen dat je pakket er snel was en dit werd medegedeeld. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Tiffany
8 nov 2023

Mooi assortiment - klantvriendelijke medewerksters

Mooi assortiment, snelle levering, correcte communicatie en afwikkeling. Bijzondere pluim voor medewerkers filiaal cuijk bij afwikkeling in winkel. Bleek een artikel defect, direct opgelost door zeer adequate en klantvriendelijke medewerkster. Dikke 10!
8 nov 2023
Beste Maaike, Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om te lezen dat alles snel is geleverd en dat je zo goed geholpen met door onze kanjers in Cuijk. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah

Super!

In de winkel een bestelling geplaatst en deze bestelling ook in de winkel laten leveren, zodat ik het op kon halen wanneer ik tijd had. Van het bestellen, geïnformeerd worden mbt de bestelling tot het ophalen ging zoals altijd vlekkeloos. Super gewoon!
Antwoord van Xenos.nl
Beste Claud, Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om te lezen dat alles super is verlopen. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah
Bij het uitpakken van het pakket lag er ook iets gebroken in. Foto gemaakt, doorgestuurd en de Tweede dag was er weer een nieuwe gebracht, deze keer heel erg goed ingepakt, geen enkel probleem. Verbetering is dus eigenlijk alles nog beter inpakken 😏
Antwoord van Xenos.nl
Beste E, Bedankt voor je beoordeling en de feedback. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah
21 apr 2024

1e levering servies met schade. Binnen 1 dag in orde

Bij de 1e levering van een uitgebreid 72 delig servies waren een aantal borden en kommen gebroken, doordat de dozen kennelijk op de grond gevallen waren. Na één telefoontje werden de volgende dag de gebroken delen vervangen en thuis bezorgd. TOP.
22 apr 2024
Beste K, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat er een gedeelte kapot is geleverd. Fijn om te lezen dat alles vervangen is ;) Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah
1 jun 2024
Altijd leuke spullen. Gezellige of praktische dingen voor in huis. In de winkel gezellig rondsnuffelen… maar online ook groot assortiment. Bezorging werd 3x veranderd. Maar neem aan dat dat aan bezorgbedrijf ligt. Ik blijf shoppen bij Xenos! 💜👍👍
3 jun 2024
Beste Brigitte, Wat fijn om te lezen dat je zo graag langs komt in onze winkel en ons kleurrijke assortiment bij je in de smaak valt. Wij wensen je veel plezier met je bestelling en zien je graag snel weer terug in een van onze winkels of bij een online bestelling. Groet, Gabrielle
3 dec 2023
ZO fijn dat de kast al in elkaar was dus geen in elkaar zet problemen! SUPER kwaliteit en vriendelijke bezorger zoals altijd bij PostNL Het duurde alleen langer dan ik had verwacht, doordat er een gedeelte sneller was dan ik had verwacht!
Antwoord van Xenos.nl
Beste Liane, Heel fijn om te lezen dat je bestelling in goede orde bij je is geleverd en je tevreden bent over de kwaliteit. Wij wensen je er veel plezier mee. Groet, Gabrielle