Xenos.nl- Logo - Beoordelingen

Xenos.nl

4.497 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden54.356 beoordelingen in totaal

Mijn ervaring was ik in een winkel vraag voor een klok een medewerker zij tegen mijn wij hebben niet meneer een loop weg . toen was ik naar Spijkenisse gegaan kom ik tegen een mevrouw die zeg de zelfde geen klok meer maar meneer ik kan wel voor u Bestellen ik was blij zij heeft gelijk Bestel voor mijn. Ik heb haar bedankt.maar als ik in de eerste winkel had de medewerkers heeft gezegd dat hoef ik niet naar Spijkenisse dus leer de medewerkers geeft aandacht aan klanten niet zeg iets en weg lopen.nogmaals bedankt die medewerkers van Spijkenisse

Beoordelingen voor Xenos.nl

Gewoon top!

Leuke spullen, niet duur en erg goeie service. Had een lamp besteld die kapot aankwam, maar na contact met de klantenservice werd er de dag zelf nog een nieuwe opgestuurd, zonder dat daarbij verdere kosten in rekening werden gebracht.
Antwoord van Xenos.nl
Beste Thirza, Wat vervelend om te lezen dat de lamp kapot werd geleverd, onze excuses hiervoor. Heel fijn dat dit snel en goed voor je is opgelost en je inmiddels een nieuwe hebt ontvangen. Wij wensen je er veel plezier mee. Groet, Gabrielle
30 dec 2023
Heel goed. Het enige wat ik zou kunnen zeggen als opbouwende feedback is dat de doos waar mijn levering in kwam erg zwaar is. Maar er zitten niet van die handvaten in zoals bij verhuisdozen. Ik weet niet of jullie daar wat aan hebben.
30 dec 2023
Beste Dennis, Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent met je bestelling. Uiteraard stellen wij je feedback zeer op prijs en nemen wij dit zeker mee. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Gabrielle
23 mrt 2024
Heel mooi lenteservies, goede kwaliteit. Zeer netjes ook online de korting toegepast, want was in de aanbieding in de fysieke winkels. Heel goed verpakt, zodat het beslist schadevrij werd afgeleverd en keurig volgens afspraak bezorgd.
23 mrt 2024
Bedankt voor je bericht. Wat fijn om te lezen. Wij zien je graag nog is terug in een van onze kleurrijke winkels. Groet Angela
17 mei 2024
Goede service. In de winkel waren er "maar" 2 van de 3 kussens die ik graag wilde hebben aanwezig. Ik heb toen samen met de verkoopster alle 3 de kussens ter plekke via de site op internet besteld. Makelijker kan toch niet..... 👍
18 mei 2024
Hartelijk dank voor je bericht en de mooie foto. Wat fijn om te lezen. In de winkel kun je de artikelen makkelijk bestellen inderdaad en het is snel geleverd. :) Groet Angela
10 nov 2023
Snelle service!! Hele vriendelijke winkelmedewerkster die de tijd nam om via een zuil een item online te bestellen. Omdat het in de winkel niet op voorraad was op dat moment. De volgende dag had ik mijn bestelling al in huis. Top!
11 nov 2023
Beste Lotte, Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om te lezen dat onze kanjers je zo geholpen hebben en dat de volgende dag het artikel is geleverd. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah
29 okt 2023
Groot deel van het toscane servies besteld. Vrijdag besteld dinsdag binnen supersnel. Er waren 3 dingen stuk deze heb ik met aankoop bon kunnen ruilen in de winkel zonder problemen. Super xenos mooie winkel en goede service. Top
Antwoord van Xenos.nl
Beste Sandrina, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat er 3 stuks kapot zijn geleverd. Ons excuus hiervoor. Gelukkig is het met omruilen gelukt in onze kleurrijke winkel. Wij wensen je veel tafel plezier met je bestelling. Groet, Deborah
26 okt 2023
Mooi product voor een goede prijs. De spiegel was ook niet heel zwaar, dus hij was goed op te hangen. Bezorgd in goede verpakking, waardoor de spiegel heel aankwam. Het vaasje dat ik er bij kocht was ook een mooie kwaliteit.
26 okt 2023
Beste Grady, Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om te lezen en te zien dat de bestelling naar wens is. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Tiffany
YK
3 mrt 2024
Producten zijn net zoals op de foto en beschreven, goede kwaliteit van het tafeltje en echt leuk omte zien. De prijs was fatsoenlijk en daarom heb ik het ook gekocht , zo fijn. Goed verpakt en snel binnen wat wil je nog meer.
Antwoord van Xenos.nl
Beste Vonneke, Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met ons ;) Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah
Leuke producten, goede kwaliteit. Enige op/aanmerking is dat ik het inpak materiaal wel erg milieu onvriendelijk vind, wellicht zijn er betere opties te vinden met kleinere dozen of vulling wat onder de kraan afbreekbaar is?
Antwoord van Xenos.nl
Bedankt voor je bericht en de feedback. Wat vervelend om te lezen dat je het zo ervaart. Al onze inpak materiaal is 100% recyclebaar. Groet Angela
Goede service! Er waren twee onderdelen kapot in mijn bestelling. Binnen een aantal dagen waren deze vervangen door een nieuwe. Die zijn keuring verzonden en waren extra beschermend ingepakt. Goed contact met klantenservice.
Antwoord van Xenos.nl
Beste Klant, Bedankt voor je beoordeling, en wat fijn te lezen dat alles goed met je is opgelost. Wij wensen je veel plezier met je bestelling en zien je graag terug bij Xenos. Groet, Eline

Topservice

Artikel kwam gebroken uit de doos die door PostNL was bezorgd ondanks dat het supergoed was ingepakt. Xenos heeft deze direct vervangen door een nieuwe. Echt heel netjes. Ben blij met de hele bestelling en de topservice!
4 nov 2023
Beste Paulien, Wat vervelend om te lezen dat je bestelling kapot was geleverd, onze excuses hiervoor. Heel fijn dat dit snel en goed voor je is opgelost en je inmiddels een vervangend artikel hebt ontvangen. Wij wensen je er veel plezier mee. Groet, Gabrielle
HD
Hans D.
Nieuwegein
Artikelen waren niet op voorraad in de winkel. Vervolgens uitstekend geholpen door de verkoper. Via internet besteld en betaald in de winkel. Ook goed voor de winkel. Aflevering ook via de winkel en uitstekend verzorgd.
Antwoord van Xenos.nl
Beste Hans, Heel fijn om te lezen dat je zo goed bent geholpen door onze collega's in de winkel en de levering van het pakket goed is verlopen. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Gabrielle
De bezorging en retour gingen heel goed. Beter: het product had niet dezelfde kleur als op de site. Dus zonde van transport en alle verwerkingskosten want nu moesten er vier van de zes toch behoorlijke pakketten retour.
Antwoord van Xenos.nl
Beste Cecile, Heel fijn om te lezen dat je bestelling snel werd geleverd en het retourneren gemakkelijk was. Uiteraard nemen wij je feedback mee en zien wij je graag snel terug bij een nieuwe bestelling of in een van onze gezellige winkels. Groet, Gabrielle

Top dat je online bestelde artikel kan retourneren in de winkel!

Wij hadden een poef besteld, maar we vonden de kleur niet mooi en we hadden meer verwacht van het poefje. Maar het was super eenvoudig te retourneren. Het is ontzettend fijn dat je het in de winkel terug kan brengen.
Antwoord van Xenos.nl
Beste Natas, Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om te lezen dat het retouren zo makkelijk en fijn is verlopen. Groet, Deborah
Efficiënt service online bestellingen. Uitstekende service tav mijn mail van zomer 2023 of een product verkrijgbaar was waarbij na een jaar een reactie kreeg dat desbetreffende product weer verkrijgbaar was..top!
Antwoord van Xenos.nl
Beste, Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om te lezen dat het artikel weer voorradig is. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah

Zeer tevreden

Eerst was ik niet tevreden omdat er 2 defecte producten waren bezorgd. Ze hebben direct 2 nieuwe producten naar me toe gestuurd, die had ik snel ontvangen. Zeer tevreden over de service en de nieuwe producten.
Antwoord van Xenos.nl
Beste Amke, Wat fijn om te lezen dat je zo snel nieuwe artikelen toegestuurd hebt gekregen en deze helemaal in orde zijn. Wij wensen je er veel plezier mee. Groet, Gabrielle
8 nov 2023
Nieuw servies bij Xenos gekocht. Het waren een hoop borden en schaaltjes en ze waren heel goed verpakt maar toch een paar met beschadigingen. Laten weten aan Xenos en heel netjes en snel opgelost. Heel tevreden.
8 nov 2023
Beste Hoefkes, Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn dat het netjes en snel is opgelost. Wij wensen je veel tafel plezier met je nieuwe servies. Groet, Deborah
26 nov 2023
Ik vind Xenos een heerlijke winkel met leuke spullen en eetwaren voor makkelijk te verteren prijzen. On line bestellen is simpel en je bestelling wordt vlot geleverd! Dus geen verbetering nodig wat mij betreft.
Antwoord van Xenos.nl
Beste Anna, Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om te lezen dat er geen verbetering is nodig ;) Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah

bamboe rolgordijn

ik vind het snel dat ik de ene dag iets bestel en het de andere dag al word geleverd bij de dichtstbijzijnde winkel. Ook is het een hele mooie bamboe rolgordijn, die prima past en ook nog licht doorlatend is
Antwoord van Xenos.nl
Bedankt voor je bericht. Wat fijn om te lezen dat de bestelling snel is geleverd. Wij wensen je veel plezier met je aankopen. Groet Angela
Altijd echt de volgende dag al geleverd in echt een verpakking waarvan je zowel aan de binnenkant als de buitenkant echt vrolijk van wordt! Zou wel willen zeggen, tja, plastic of papier? Om breuk te voorkomen.
Antwoord van Xenos.nl
Fijn om te horen dat je tevreden bent.. Gelukkig is al ons verpakkingsmateriaal van gerecycled folie. We zien je graag weer terug in onze kleurrijke web winkel. Groetjes Marielle