Xenos.nl- Logo - Beoordelingen

Xenos.nl

4.489 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden54.334 beoordelingen in totaal

Mijn ervaring was ik in een winkel vraag voor een klok een medewerker zij tegen mijn wij hebben niet meneer een loop weg . toen was ik naar Spijkenisse gegaan kom ik tegen een mevrouw die zeg de zelfde geen klok meer maar meneer ik kan wel voor u Bestellen ik was blij zij heeft gelijk Bestel voor mijn. Ik heb haar bedankt.maar als ik in de eerste winkel had de medewerkers heeft gezegd dat hoef ik niet naar Spijkenisse dus leer de medewerkers geeft aandacht aan klanten niet zeg iets en weg lopen.nogmaals bedankt die medewerkers van Spijkenisse

Beoordelingen voor Xenos.nl

11 nov 2023
De bestelling ging maar de levering door post.nl is een ramp ik zou het rek woensdag krijgen maar het wordt iedere dag veranderd en ik had deze dag vrij ervoor genomen nu moet ik maar kijken wanneer het komt
11 nov 2023
Beste, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat het pakket nog niet is geleverd. Wij raden je aan om contact met ons op te nemen zodat wij een postonderzoek kunnen starten bij postnl. Het duurt nu wel erg lang :( Groet, Deborah
5 nov 2023

Top aanpak

Een beschadiging aan een geleverd artikel werd heel adequaat, vriendelijk en snel opgelost! Niet be-(of ver)oordelen omdat er iets niet in orde is, maar op de manier waarop er mee omgegaan wordt! Top aanpak!
Antwoord van Xenos.nl
Beste klant, Wat vervelend om te lezen dat je bestelling beschadigd werd geleverd, onze excuses hiervoor. Heel fijn om te lezen dat dit snel en goed voor je is opgelost en je tevreden bent over onze service. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Gabrielle
23 mrt 2024

Goede klantenservice

Bij de levering van het servies waren een aantal borden/schalen gebroken. Na even gebeld te hebben met de klantenservice, werden de kapotte onderdelen de volgende dag gelijk opnieuw bezorgd. Goede service!
23 mrt 2024
Bedankt voor je bericht. Wat fijn om te lezen dat je goed bent geholpen. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet Angela
Leuke producten en goede afhandeling van 1 van de producten die ik kapot had ontvangen, 2 dagen later al een nieuwe en hoefde alleen een foto op te sturen, dus geen gedoe met afgeven bij een afgiftepunt!
Antwoord van Xenos.nl
Beste, Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om te lezen dat het kapotte artikel zo snel is nagestuurd. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah
SV
Suzanne V.
Ridderkerk
3 feb 2024

Spiegel

Keurig op tijd en zeer goed verpakt. Product is zoals de omschrijving zegt. Goedkoop categorie en dat merk je dat het iets minder stabiel is maar dat had ik ook verwacht voor deze prijs. Ik ben tevreden.
Antwoord van Xenos.nl
Beste Suzanne, Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om te lezen dat het artikel goed was verpakt en aan je verwachting voldoet. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Tiffany
26 nov 2023
Bij ophalen besteld item zat dit in een grote doos. De medewerker die het overhandigde vroeg of ze doos eraf kon halen zodat ik item handzamer mee naar huis kon nemen. Prima! Pluim voor de medewerker.
Antwoord van Xenos.nl
Beste Sandra, Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om te lezen dat onze kanjer mee denkt met de klant ;) Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah

Snelle levering. Nette afhandeling bij fouten.

Snelle levering enkel komt het vaker voor dat de aantallen niet kloppen van de producten. Wordt overigens wel netjes verrekend maar is beetje zonde. Als dat iets verbeterd zou worden zou dat top zijn.
Antwoord van Xenos.nl
Bedankt voor je beoordeling en de feedback. Wij hebben het intern doorgegeven aan de des betreffende afdeling. Wij zien je graag nog is terug in onze mooie webwinkel.

Leuk en origineel kadootje voor €4.

Makkelijke website, snelle levering, prima assortiment. Leuke en originele kado’s ook onder €5. Ik heb bedank-cakés besteld, verpakt in een “melk-pak”, leuk kadootje om weg te geven als bedankje!
7 nov 2023
Beste Astrid, Bedankt voor je beoordeling. Wat leuk om te lezen dat je leuke cadeaus kan vinden bij Xenos. Wij wensen je veel plezier met je bestelling en het cadeau geven ervan. Groet, Tiffany
24 feb 2024
Klantenservice is top! Wij kregen een stoel met een gebroken pootje geleverd en binnen 5 minuten was dit opgelost! Echt een superservice! Kwaliteit van de stoel daarentegen was extreem slecht.
24 feb 2024
Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om te lezen dat je het zo ervaart. Wij zien je graag nog is terug in een van onze kleurrijke winkels. Groet Angela
2 okt 2023
Het bestellen van producten gaat makkelijk en je kunt kiezen waar je de spullen laat afleveren of dat je je bestelling komt ophalen. Ik had mijn spullen binnen 2 dagen in huis, netjes ingepakt.
3 okt 2023
Beste Monique, Bedankt voor je beoordeling, en wat fijn te lezen dat alles goed en snel is bezorgd. Wij wensen je veel plezier met je bestelling en zien je graag terug bij Xenos. Groet, Eline
23 dec 2023
Artikel wat niet op voorraad was, online besteld met bezorging in dichtstbijzijnde winkel in Hoogvliet. Alles is keurig netjes en vlot in Hoogvliet afgeleverd, zodat ik het daar kon ophalen.
Antwoord van Xenos.nl
Beste Lisette, Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn dat je op deze manier toch nog het artikel kon bemachtigen. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Tiffany

Fijne winkel!

Xenos is een fijne overzichtelijke winkel met een ruim en modern aanbod. De medewerkers zijn altijd betrokken bij vragen en helpen graag. Pakketjes zijn snel en gratis bezorgd in de winkel.
23 dec 2023
Beste Rachellin, Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om te lezen dat je onze winkel zo fijn vindt en dat het pakketje snel is geleverd. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah
LW
31 mrt 2024
Snelle levering en goede service. Was 1 bord kapot bij levering. Naar de winkel gegaan en goed geholpen. Nieuw bord meegekregen en ze zouden het verder afhandelen. Dank je wel Xenos Cuijk.
Antwoord van Xenos.nl
Beste Leny, Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om te lezen dat alles snel is geleverd en dat je zo goed geholpen bent in onze kleurrijke winkel. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah
JD
J D.
Nederweert

Super geholpen in winkel Venlo

Vriendelijke jonge dame die voor mij in de winkel Venlo direct de kussens bestelde met de actie 2+1 en ze netjes thuis kreeg gestuurd Helaas is dit niet normaal maar attend dat ze dit deed
Antwoord van Xenos.nl
Beste Peter, Wat fijn om te lezen dat je zo goed bent geholpen door onze medewerkster in Venlo! Wij wensen je veel plezier met je bestelling en zien je graag snel weer terug in een van onze gezellige winkels. Groet, Gabrielle
Eetkamerstoelen van goede kwaliteit en goedkoop (aanbieding). Stoelen staan mooi bij andere 4 verschillende stoelen. Online besteld en betaald. Bezorgd volgens afspraak en goed verppakt
Antwoord van Xenos.nl
Beste, Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn dat je zo tevreden bent over onze stoelen. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah
Na retournering in de winkel, was een online bestelling. Een mail met bevestiging van het geretourneerde bedrag. Echter duurde het nog een paar dagen. Kleine aanpassing zou handig zijn.
Antwoord van Xenos.nl
Beste, Bedankt voor je beoordeling en feedback. Wij zullen dit uiteraard intern meenemen. Wij hopen je snel weer terug te zien in één van onze kleurrijke winkels en/of webshop. Groet, Deborah
YB
Yvo B.
Soesterberg
20 mrt 2024
De bestelling werd keurig op de door mij aangegeven dag bezorgd. De inhoud was goed verpakt (eigenlijk wel heel erg goed, beetje veel plastic, maar het betrof glazen potjes en vazen).
20 mrt 2024
Bedankt voor je bericht. Wat fijn om te lezen dat alles in goede orde is geleverd. Wij zien je graag nog is terug in een van onze kleurrijke winkels. Groet Angela
28 apr 2024

Toen er wat miste bij mijn bestelling, werd er gelijk een nazending geregeld!

Toen er wat miste bij mijn bestelling, werd er na 1 telefoontje gelijk het ontbrekende stuk servies opgestuurd. Waardoor 2 dagen later onze hele levering compleet was. Topservice!!!!
29 apr 2024
Beste Klant, Bedankt voor je beoordeling, en wat fijn te lezen dat alles goed en snel is opgelost. Wij wensen je veel plezier met je bestelling en zien je graag terug bij Xenos. Hartelijke groet, Eline
24 nov 2023
Snelle afhandeling van een aantal serviesstukken die tijdens transport beschadigd zijn. Binnen 2 dagen had ik al nieuw servies binnen. Erg fijn, dat dit zo snel geregeld kon worden.
24 nov 2023
Beste Klant, Bedankt voor je beoordeling, en wat fijn te lezen dat je tevreden bent over onze diensten. Wij wensen je veel plezier met je bestelling en zien je graag terug bij Xenos. Groet, Eline
13 okt 2023
Online servies bestelt, helaas waren er 11 items stuk toen het thuis werd bezorgd. Binnen 3 dagen heb ik de kapotte artikelen opnieuw (en kosteloos) thuis ontvangen. Goede service!
13 okt 2023
Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om te lezen en te zien dat alles in goede orde is geleverd. Wij wensen je veel plezier met je aankopen. Groet Angela