Xenos.nl- Logo - Beoordelingen

Xenos.nl

4.489 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden54.334 beoordelingen in totaal

Mijn ervaring was ik in een winkel vraag voor een klok een medewerker zij tegen mijn wij hebben niet meneer een loop weg . toen was ik naar Spijkenisse gegaan kom ik tegen een mevrouw die zeg de zelfde geen klok meer maar meneer ik kan wel voor u Bestellen ik was blij zij heeft gelijk Bestel voor mijn. Ik heb haar bedankt.maar als ik in de eerste winkel had de medewerkers heeft gezegd dat hoef ik niet naar Spijkenisse dus leer de medewerkers geeft aandacht aan klanten niet zeg iets en weg lopen.nogmaals bedankt die medewerkers van Spijkenisse

Beoordelingen voor Xenos.nl

AM
A M.
Papendrecht
14 nov 2023
we zijn na onze vraag over een artikel heel goed geinformeerd, de verkoper heeft ter plekke ons geholpen met het artikel te bestellen.
15 nov 2023
Beste klant, Heel fijn om te lezen dat je zo goed bent geholpen en alles naar wens is. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Gabrielle
3 mei 2024
Snelle bezorging. 1 fotolijstje kwam gebroken aan. Klantenservice reageert zoals gebruikelijk snel. 2 dagen later had ik een nieuwe.
4 mei 2024
Bedankt voor je bericht. Wat fijn om te lezen. Wij wensen je veel plezier met de bestelling. Groet Angela
MM
18 nov 2023
Overzichtelijke webshop, makkelijk bestellen en betalen. Bezorging netjes en snel. Bestelde artikelen zoals afgebeeld en omschreven.
18 nov 2023
Beste klant, Wat fijn om te lezen dat alles naar wens is. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Gabrielle
ZA
Zuleya A.
Helmond
29 mei 2024
Super artikel zoals de foto Snelle levering En de kast is ook goed ingepakt pluspunt! Ik koop vaker bij xenos en ben altijd tevreden
30 mei 2024
Beste, Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om te lezen dat alles super en snel is verlopen. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah
Servies besteld en er was 1 schaaltje kapot en de klantenservice gebeld en snel en netjes geholpen . Gelijk een nieuwe toegestuurd.
Antwoord van Xenos.nl
Beste Klant, Bedankt voor je beoordeling, en wat fijn te lezen dat alles goed is opgelost. Wij wensen je veel plezier met je bestelling en zien je graag terug bij Xenos. Groet, Eline
Goede en vriendelijke service in de winkel, pakket keurig verpakt, product precies zoals verwacht, mooi en van goede kwaliteit, Top!
Antwoord van Xenos.nl
Beste Klant, Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn dat alles naar wens is. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Tiffany
Duidelijk overzichtelijk en bijna alles is op voorraad. Ook de snelle communicatie en bezorging is heel goed bevallen. Ga zo door!!
Bedankt voor je beoordeling. Wat leuk om te lezen. Groet Angela
PG
Peter G.
'S-HERTOGENBOSCH

uitstekende verpakking

de meer dan uitstekende verpakking voor alle glaswaren voor de kerstbook die enorm breekbaar zijn. Alles kwm heel over, fantastisch
Antwoord van Xenos.nl
Beste Peter, Heel fijn om te lezen dat je bestelling zo netjes was verpakt en alles in goede orde bij je is geleverd. Wij wensen je er veel plezier mee. Groet, Gabrielle
19 mei 2024
Superleuk kastje om mijn platenspeler op te zetten. Heel tevreden mee. Bestelling was gemakkelijk en de levering volgens afspraak.
21 mei 2024
Beste Alfdolstra, Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om te lezen dat alles gemakkelijk is verlopen en wat staat het kastje er mooi bij. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah
Supermooie eetkamerstoelen voor een hele lage prijs. Snel geleverd, eenvoudig te monteren. Ze zitten heerlijk wat wil je nog meer?
Antwoord van Xenos.nl
Beste Klant, Bedankt voor je beoordeling, en wat fijn te lezen dat alles goed en snel is aangekomen. Wij wensen je veel plezier met je bestelling en zien je graag terug bij Xenos. Groet, Eline
NK
Nik K.
Leiden
Klantenservice is top. Mijn bestelling bevatte 2 gebroken serviesstukken. Deze werden zonder problemen direct opnieuw verzonden.
Antwoord van Xenos.nl
Beste Nieky, Wat vervelend om te lezen dat je bestelling beschadigd werd geleverd, onze excuses hiervoor. Heel fijn dat dit snel en goed voor je is opgelost en je inmiddels vervangende artikelen hebt ontvangen. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Gabrielle
10 feb 2024

Snel en klantvriendelijk

Bestelling is snel geleverd. De producten zijn allemaal super mooi. 1 glas was kapot, en hiervoor is snel een oplossing geboden.
Antwoord van Xenos.nl
Beste Joyce, Wat fijn om te lezen dat je bestelling snel is geleverd en er voor het gebroken glas een passende oplossing is gevonden. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Gabrielle
er waren bij bezorging twee ontbijtborden gebroken, contact met klantenservice via mail gehad. kreeg meteen 2 nieuwe opgestuurt
Antwoord van Xenos.nl
Beste Elisabeth, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat er 2 ontbijtborden kapot waren geleverd. Ons excuus hiervoor. Gelukkig heb je snel weer 2 nieuwe ontvangen. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah
Super netjes!! Had 3 items die gebroken waren helaas… Perfecte nette service! En uiteraard leuke en betaalbare items! Thnx!!
Antwoord van Xenos.nl
Beste Elles, Wat vervelend om te lezen dat je bestelling deels kapot werd geleverd, onze excuses hiervoor. Heel fijn dat dit snel en goed voor je is opgelost. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Gabrielle
2 okt 2023
Vriendelijk en meedenkt geholpen. Dat de Reclame artikelen,dan ook in de winkel aanwezig zijn.Hiervoor 3x in de winkel geweest.
2 okt 2023
Beste Jansen, Bedankt voor je beoordeling. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah
30 mei 2024
Tevreden over product -rieten rolgordijnen - zolas omschreven op de website van xenos. Prijs /kwaliteit vehouding prima.
30 mei 2024
Beste Emma, Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah
HF
Hennie F.
Helmond

Retouren

Na aanleiding van de te leveren goederen was er iets niet goed gegaan,dat is in goede afspraak opgelost.hiervoor hartelijk dank.
Antwoord van Xenos.nl
Beste Koos, Wat vervelend om te lezen dat de levering in eerste instantie niet naar behoren was. Heel fijn dat dit snel en goed voor je is opgelost. Wij wensen je er veel plezier mee. Groet, Gabrielle

de kaarsen waren heel zorgvuldig verpakt.

de kaarsen waren heel zorgvuldig, met noppenplastic omwikkeld. Beetje erg veel plastic misschien? Dit met het oog op het milieu!
Antwoord van Xenos.nl
Beste Elisa, Bedankt voor je beoordeling. Bedankt voor je feedback wij zullen dit uiteraard meenemen. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah
21 mei 2024
Altijd een fijne winkel, zowel fysiek als online. Goede producten, snelle ver ending en schappelijke prijzen en verzendkosten,
21 mei 2024
Beste Marina, Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om te lezen dat je onze winkel zo fijn vindt. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah
Voldeed aan de verwachtingen, erg leuk! Precies genoeg ruimte en ook weer niet te veel, zodat het nachtkastje opgeruimd blijft.
Antwoord van Xenos.nl
Bedankt voor je bericht. Wat fijn om te lezen. Wij wensen je veel plezier met je aankopen. Groet Angela