Xenos.nl- Logo - Beoordelingen

Xenos.nl

4.485 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden54.309 beoordelingen in totaal

Mijn ervaring was ik in een winkel vraag voor een klok een medewerker zij tegen mijn wij hebben niet meneer een loop weg . toen was ik naar Spijkenisse gegaan kom ik tegen een mevrouw die zeg de zelfde geen klok meer maar meneer ik kan wel voor u Bestellen ik was blij zij heeft gelijk Bestel voor mijn. Ik heb haar bedankt.maar als ik in de eerste winkel had de medewerkers heeft gezegd dat hoef ik niet naar Spijkenisse dus leer de medewerkers geeft aandacht aan klanten niet zeg iets en weg lopen.nogmaals bedankt die medewerkers van Spijkenisse

Beoordelingen voor Xenos.nl

29 mei 2024
Vriendelijke medewerker die mij hielp met bestellen
29 mei 2024
Bedankt voor je bericht. Wat fijn om te lezen dat je goed bent geholpen in een van onze winkels. Wij zien je graag nog is terug in een van onze kleurrijke winkels. Groet Angela
24 feb 2024
Al het glaswerk keurig ingepakt en snelle levering.
24 feb 2024
Bedankt voor je bericht. Wat fijn om te lezen dat de bestelling in goede orde is geleverd. Wij wensen je veel plezier met je aankopen. Groet Angela
Nettes Personal. Bestellung war sehr unkompliziert.
Antwoord van Xenos.nl
Beste Birgit, Bedankt voor je beoordeling. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah
3 feb 2024

plantentafelteit

Leuke planten tafel mooi kwaliteit en snel geleverd
Antwoord van Xenos.nl
Beste Klant, Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om te lezen dat de plantentafel snel en goed is geleverd. Wij wensen je veel plezier met deze mooie plantentafel. Groet, Tiffany
Goed, snelle levering zelfs op de wadden eilanden
Antwoord van Xenos.nl
Bedankt voor je bericht. Wat fijn om te lezen. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet Angela
26 dec 2023

Dik tevreden

Bestelling zag er top uit. Volgens afspraak bezorgd.
Antwoord van Xenos.nl
Beste Nina, Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn dat het naar wens is en op tijd was geleverd. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Tiffany
snelle levering, goede communicatie over de levering
Antwoord van Xenos.nl
Bedankt voor je bericht. Wat fijn om te lezen. Wij wensen je veel plezier met je aankopen. Groet Angela
Super eenvoudig te bestellen en zeer snel geleverd!
Antwoord van Xenos.nl
Beste Petra, Heel fijn om te lezen dat het bestellen gemakkelijk ging en deze snel bij je is geleverd. Wij wensen je er veel plezier mee. Groet, Gabrielle
Borden stuk geleverd,de dag erop nieuwe hele borden
Antwoord van Xenos.nl
Beste An, Wat vervelend om te lezen dat je bestelling kapot was geleverd, onze excuses hiervoor. Heel fijn dat je inmiddels nieuwe borden hebt mogen ontvangen en alles verder naar wens is. Wij wensen je er veel plezier mee. Groet, Gabrielle
Snelle levering, goede communicatie. Goed verpakt.
Antwoord van Xenos.nl
Beste Janny, Bedankt voor je beoordelong. Wat fijn om te lezen dat alles goed en snel is geleverd. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah
FS
Fred S.
Amsterdam
17 apr 2024
Bestelling binnen 24 uur goed en compleet geleverd.
17 apr 2024
Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om te lezen. Wij wensen je veel plezier met je aankopen. Groet Angela
7 apr 2024
Snel geleverd, mooi product zoals beschreven stond
Antwoord van Xenos.nl
Beste Rhode, Heel fijn om te lezen dat je bestelling snel bij je is geleverd en de producten naar wens zijn. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Gabrielle
zeer goed product snelle levering ben zeer tevreden
Antwoord van Xenos.nl
Beste Karel, Wat fijn om te lezen dat je bestelling snel is geleverd en alles zo naar wens is. Wij wensen je veel plezier met je bestelling en zien je graag snel terug in een van onze winkels of bij een volgende online bestelling. Groet, Gabrielle
PB
petra b.
Haastrecht
Leuke spullen voor een leuke prijs, prima levering.
Antwoord van Xenos.nl
Beste Petra, Wat fijn om te lezen dat ons kleurrijke assortiment bij je in de smaak valt. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Gabrielle

Gebaksbordje met gouden rand - groen - ø15 cm

Mooie bordjes, snel geleverd en heel goed verpakt.
7 jan 2024
Op tijd geleverd en de stoelen waren goed verpakt.
Antwoord van Xenos.nl
Beste Najat, Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn dat de bestelling op tijd bij je mocht zijn en dat de stoelen goed waren verpakt. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Tiffany
Alles prima verlopen, snelle levering, goed verpakt
Antwoord van Xenos.nl
Beste Mirjam, Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om te lezen dat alles goed was verlopen. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Tiffany
Servies snel geleverd en goed beschermd in de doos
Antwoord van Xenos.nl
Beste Lena, Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn dat het snel en goed was geleverd. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Tiffany
Goede prijs/kwaliteit verhouding en snelle levering
Antwoord van Xenos.nl
Bedankt voor je bericht. Wat fijn om te lezen. Wij zien je graag nog is terug in een van onze kleurrijke winkels. Groet Angela

servies

Het servies was keurig ingepakt en snel geleverd 👌🏻