Xenos.nl- Logo - Beoordelingen

Xenos.nl

4.480 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden54.295 beoordelingen in totaal

Mijn ervaring was ik in een winkel vraag voor een klok een medewerker zij tegen mijn wij hebben niet meneer een loop weg . toen was ik naar Spijkenisse gegaan kom ik tegen een mevrouw die zeg de zelfde geen klok meer maar meneer ik kan wel voor u Bestellen ik was blij zij heeft gelijk Bestel voor mijn. Ik heb haar bedankt.maar als ik in de eerste winkel had de medewerkers heeft gezegd dat hoef ik niet naar Spijkenisse dus leer de medewerkers geeft aandacht aan klanten niet zeg iets en weg lopen.nogmaals bedankt die medewerkers van Spijkenisse

Beoordelingen voor Xenos.nl

CV
Cor v.
Beverwijk
De snelle afhandeling in deze drukke tijd.
Antwoord van Xenos.nl
Beste Betty, Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om te lezen dat je zo snel was geholpen. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Tiffany
Echt super, snel geleverd en goed verpakt.
Antwoord van Xenos.nl
Beste Henny, Wat fijn om te lezen dat je bestelling netjes was verpakt en deze snel is geleverd. Wij wensen je er veel plezier mee. Groet, Gabrielle
Snelle bezorging en mooie kerstornamenten!
Antwoord van Xenos.nl
Beste Cindy, Bedankt voor je beoordeling. Wat zal je kerstboom stralen met onze mooie kerstornamenten ;) Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah
Product lag op de tijd die aangegeven was.
Antwoord van Xenos.nl
Beste Marcia, Wat fijn om te lezen dat je bestelling snel en in goede orde bij je is geleverd. Wij wensen je er veel plezier mee. Groet, Gabrielle
26 nov 2023
Snelle bestelling/aflevering vriendelijk,
Antwoord van Xenos.nl
Beste Tanja, Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om te lezen dat alles snel en vriendelijk is geleverd. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah
21 nov 2023
Goede service, mooie spullen en niet duur.
21 nov 2023
Beste Corry, Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om te lezen en wat leuk om te zien dat het zo mooi staat. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Tiffany
JP
JAN P.
ROTTERDAM
keurig op tijd en in prima staat ontvangen
21 nov 2023
Beste Jan, Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om te lezen dat je bestelling op tijd binnen was en dat alles naar wens is. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Tiffany
15 nov 2023
het ging allemaal erg vlotjes!!!! Bedankt
15 nov 2023
Beste Ria, Wat fijn om te lezen dat alles naar wens is. Heel erg graag gedaan! Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Gabrielle
Snelle levering! En blij met het product!!
14 nov 2023
Beste Yvonne, Bedankt voor je beoordeling, wat fijn om te lezen dat je bestelling snel is aangekomen. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Eline
18 okt 2023

Aangeraden

Snel verzonden en geleverd. Goede service.
18 okt 2023
Beste Kendra, Wat fijn om te lezen dat je bestelling snel bij je is geleverd en je tevreden bent over onze service. Wij wensen je er veel plezier mee. Groet, Gabrielle
2 okt 2023
Goede service. Medewerkers erg behulpzaam
2 okt 2023
Beste, Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om te lezen dat wij zo behulpzaam zijn. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah
29 sep 2023
Leuke producten, goede en snelle levering
29 sep 2023
Bedankt voor je bericht. Wat fijn om te lezen. Wij wensen je veel plezier met je aankopen. Groet Angela
21 apr 2024
Overzichtelijk en fijne winkel/webshop .
22 apr 2024
Beste Ciscajan, Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om te lezen dat onze winkel/webshop overzichtelijk en fijn is. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah
Fijne tuinstoelen. Snel en goed geleverd
Antwoord van Xenos.nl
Beste Klant, Bedankt voor je beoordeling, wat fijn te lezen dat alles goed en snel is aangekomen. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Eline
Snel en keurig ingepakt. Ook keuze genoeg
Antwoord van Xenos.nl
Bedankt voor je bericht. Wat fijn om te lezen. Wij zien je graag nog is terug in een van onze kleurrijke winkels. Groet Angela
MG
Marion G.
Landgraaf

Super tevreden

Overzichtelijke. Site en snelle levering
Antwoord van Xenos.nl
Beste Klant, Bedankt voor je beoordeling, en wat leuk te lezen dat je tevreden bent ! Wij wensen je veel plezier met je bestelling en zien je graag terug bij Xenos. Groet, Eline
Vriendelijk winkelpersoneel en behulpzaam
Antwoord van Xenos.nl
Beste Ellen, Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om te lezen dat onze kanjers zo vriendelijk en behulpzaam zijn. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah
Goede kwaliteit en altijd snel geleverd!💐
Antwoord van Xenos.nl
Beste Kitty, Heel fijn om te lezen dat je bestelling snel is geleverd en je tevreden bent over de kwaliteit. Wij wensen je er veel plezier mee. Groet, Gabrielle
Snelle service en mooie aparte producten
Antwoord van Xenos.nl
Beste Else, Heel fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze service en je ons kleurrijke assortiment mooi vindt. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Gabrielle
Super snel geleverd Staat heel erg leuk.
Antwoord van Xenos.nl
Beste Bianca, Wat fijn om te lezen dat je bestelling snel is geleverd en je er blij mee bent. Wij wensen je er veel plezier mee. Groet, Gabrielle