Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.
Meest relevante positieve beoordeling
5 feb 2024
Geverifieerde beoordeling
Mijn ervaring was ik in een winkel vraag voor een klok een medewerker zij tegen mijn wij hebben niet meneer een loop weg . toen was ik naar Spijkenisse gegaan kom ik tegen een mevrouw die zeg de zelfde geen klok meer maar meneer ik kan wel voor u Bestellen ik was blij zij heeft gelijk Bestel voor mijn. Ik heb haar bedankt.maar als ik in de eerste winkel had de medewerkers heeft gezegd dat hoef ik niet naar Spijkenisse dus leer de medewerkers geeft aandacht aan klanten niet zeg iets en weg lopen.nogmaals bedankt die medewerkers van Spijkenisse
Kom je in de winkel voor een bepaald product, in dit geval een overtrekhoes/laken(stond op een verlanglijstje). Niet te vinden en bij de vraag of dit aanwezig is wordt aangegeven dat dit alleen online is te bestellen. Ik vraag of ik dit dan in de winkel kan bestellen. Nou, dat is er lastig en dat gaat dan ook wel lang duren. Dan maar online bestellen. Online proberen te bestellen maar dan kom je te weten dat dit niet alleen besteld kan worden omdat dit een bedrag onder de 15 euro is. Moet er dus wat bij bestellen anders kan het niet geleverd worden. Dus maar weer wat bijbesteld wat ik eigenlijk niet nodig heb en dan toch maar in de winkel laten bezorgen omdat er dan geen verzendkosten zijn. Je moet wat doen om binnen het Sinterklaasbudget te blijven en om nog een cadeautje te kunnen kopen. Ik kan het halen op 5 december en dat is geen probleem want ik heb het de 9e nodig. Kom ik om twee minuten over vijf bi de winkel en is de winkel dicht. Zuie nergens een aankondiging staan dat op deze de winkel om 5 uur dicht is. Kan ik later nogmaals naar de winkel om het op te halen. Waarom een minimaal bedrag en waarom kan je het dan niet direct bestellen in de winkel.
Deze winkel heeft in mijn waardering in service en beleid een behoorlijke deuk opgelopen!
De helft vd ontvangen artikelen heeft een lichte beschading/is slecht afgewerkt. In de winkel zou ik deze artikelen in een dergelijke staat niet uitgekozen hebben. Nu moet ik dus alsnog naar de winkel om ze om te ruilen. Het idee v internetshoppen was dat het even snel tussendoor kon.
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
7 okt 2024
Beste Annemarije,
Bedankt voor je beoordeling.
Wat vervelend om te lezen dat de helft van je bestelling beschadigd is geleverd. Ons excuus hiervoor.
Het is mogelijk om de artikelen in de winkel om te ruilen of retour te brengen. Komt dit niet uit dan is het ook mogelijk om een email te sturen naar onze klantenservice zodat wij kunnen kijken voor een passende oplossing hiervoor.
Groet, Deborah
8 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Verplicht vanaf €15,- iets bestellen.
Anders is het niet eens mogelijk om te bestellen. €35,- voor gratis verzending.
Als ik iets wil kopen wat alleen online te verkrijgen is, het is wel zo fijn dat ik geen verplichting zou moeten hebben om nog eens extra spullen te moeten kopen.
Beoordeling melden
11 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Nèt de aanbieding misgelopen
Ik heb vorige week voor een behoorlijk bedrag servies gekocht. Nu, een week later is het in de aanbieding. Daar baal ik van. De bestelling was zeer zorgvuldig ingepakt. Helaas toch 2 borden beschadigd. Misschien een vergoeding voor de misgelopen aanbieding??
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
10 dagen geleden
Beste klant,
Bedankt voor je beoordeling.
Wat vervelend om te lezen dat je net een week te vroeg bent geweest met bestellen en dat er 2 borden kapot zijn geleverd. Ons excuus hiervoor.
Wij raden je aan om contact met ons op te nemen zodat wij met je mee kunnen kijken voor een passende oplossing hiervoor.
Groet, Deborah
5 okt 2024
Geverifieerde beoordeling
Niet stevig genoeg verpakt
De poef die ik had besteld zat niet in een stevige doos. De doos was flink ingedeukt en zelfs een beetje beschadigd aan de bovenkant. Gelukkig was de poef nog heel, maar de zak tortilla chips die ik erbij had besteld was helemaal geplet.
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
7 okt 2024
Beste Ursela,
Bedankt voor je beoordeling.
Wat vervelend om te lezen en te zien dat de doos kapot is geleverd. Ons excuus hiervoor. Wat fijn om te lezen dat de poef niet beschadigd is. Wij hebben uiteraard wel een nieuwe zak tortilla chips nagestuurd. Binnen enkele werkdagen wordt deze bij je thuis geleverd.
Wij wensen je veel plezier met je bestelling.
Groet, Deborah
17 okt 2024
Geverifieerde beoordeling
Prima, maar ook ruimte voor verbetering
Fijn dat ik op de hoogte gehouden werd van m'n bestelling. Jammer was dat er 2 artikelen bij zitten, die niet helemaal mooi zijn. Die zal ik moeten ruilen in een filiaal, maar ze zijn vaak niet op voorraad helaas.
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
18 okt 2024
Beste Mariska,
Wat jammer om te lezen dat je bestelling niet helemaal naar behoren is geleverd, onze excuses hiervoor. Wij raden je aan even contact op te nemen met onze klantenservice zodat wij kunnen kijken of wij hier een passende oplossing voor hebben.
Hartelijke groet, Gabrielle
9 okt 2024
Geverifieerde beoordeling
Beschadigde voorwerp en meubel met bestelling moesten we zelf terug brengen in winkel of zelf retourkosten betalen.
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
9 okt 2024
Beste Gerdien,
Bedankt voor je beoordeling, en wat ontzettend vervelend. Als een pakket beschadig aankomt kunnen wij altijd een retourformulier met antwoordnummer versturen zodat je kosteloos kan retourneren.
Groet, Eline
16 okt 2024
Geverifieerde beoordeling
De service in de shop was niet goed, onvriendelijke verkoper.
Online bestelling via de winkel ging wel snel!
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
16 okt 2024
Bedankt voor je bericht.
Wat vervelend om te lezen dat je het zo hebt ervaren.
Wij zien je des ondanks graag nog is terug in onze mooie webwinkel.
Groet Angela
5 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Snelle levering maar een onwijs grote doos voor de minimale inhoud.
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
4 dagen geleden
Beste klant,
Bedankt voor je beoordeling.
Wat fijn om te lezen dat alles snel is geleverd. Wat jammer dat de doos te groot was voor je bestelling. Ons excuus hiervoor.
Ondanks dat de doos te groot was wensen wij je veel plezier met je bestelling.
Groet, Deborah
9 okt 2024
Geverifieerde beoordeling
Bestelling was optijd. Maar product is wel echt simpel en breekbaar
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
9 okt 2024
Bedankt voor je bericht.
Wat vervelend dat je het zo ervaart.
Wij wensen je veel plezier met je bestelling.
Groet Angela
12 okt 2024
Geverifieerde beoordeling
Een chat box zodat je eerder antwoord krijgt bij problemen/vragen.
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
14 okt 2024
Hi,
Bedankt voor je beoordeling.
Wij zijn hier intern mee bezig. Binnenkort hebben wij een eigen chatbox zodat wij je eerder ter woord kunnen staan.
Groet, Deborah
9 okt 2024
Geverifieerde beoordeling
De levering was snel, helaas kwam de kast wel beschadigd binnen.
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
9 okt 2024
Beste klant,
Bedankt voor je beoordeling, en wat vervelend. Je kunt het beste een mail sturen naar klantenservice@xenos.nl zodat onze klantenservice je verder kan helpen.
Groet, Eline
2 okt 2024
Geverifieerde beoordeling
De verpakking
Te grote doos en veel te veel plastic
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
2 okt 2024
Bedankt voor je bericht.
Wat vervelend dat je het zo hebt ervaren.
Al ons verpakkingsmateriaal is 100 % recyclebaar.
Hopelijk zien je we nog is terug in onze kleurrijke winkels.
Groet Angela
13 okt 2024
Geverifieerde beoordeling
Beter verpakken. Aantal dingen waren stuk geleverd.
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
14 okt 2024
Beste Patty,
Bedankt voor je beoordeling.
Wat vervelend om te lezen dat er een aantal artikelen kapot zijn geleverd. Ons excuus hiervoor.
Wij raden je aan om contact met ons op te nemen zodat wij kunnen kijken voor een passende oplossing.
Groet, Deborah
11 okt 2024
Geverifieerde beoordeling
Beter info. over bezorging
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
11 okt 2024
Beste klant,
Wat jammer om te lezen dat je niet voldoende op de hoogte bent gehouden over de bezorging van je pakket. Vanuit PostNL zou je per mail een track&trace code moeten ontvangen waarin zij je op de hoogte houden over de levering van je bestelling. Wij hopen dat alles in goede orde is ontvangen en wensen je er veel plezier mee.
Groet, Gabrielle