Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.
Meest relevante positieve beoordeling
27 nov 2023
Geverifieerde beoordeling
Ik ging langs in de toonzaal en werd zeer goed geholpen. Kreeg ook daar nog te horen dat mijn nieuwe tapijt gratis in BE geleverd werd als ik die ter plaatste bestelde. Top!
Ik heb bij jullie 7 mei een buitenkleed besteld, dit nog steeds niet ontvangen. Heb een aantal keer contact gehad met jullie en Megan zegt alleen een dhl postonderzoek te kunnen doen. Dit is niet echt klant vriendelijk, ik heb duidelijk aangegeven dat ik de koop wil ontbinden of dat er een nieuw kleed gestuurd kan worden, een klant zo lang te laten wachten met een oplossing is belachelijk.
Dus wil ik mijn geld terug of een nieuw kleed dat ik morgen in huis heb, dat onderzoek kunnen jullie zelf wel regelen achter de schermen daar hoef ik als klant niet de dupe van te zijn!!!
Slechte kwaliteit vloerkleed, na 3 maanden al versleten!! Klantenservice is net zo slecht, want het ligt volgens hen niet aan het product!!
Beoordeling melden
5 sep 2024
Geverifieerde beoordeling
Waardeloze kwaliteit
Beoordeling melden
Antwoord van volero.nl
6 sep 2024
Beste Ruben Jonkman,
Bedankt voor uw review
Wat jammer om te vernemen dat u niet tevreden bent met het vloerkleed! Echter hebben wij een retourtermijn van 30 dagen na ontvangst. Het vloerkleed mag u uiteraard even neerleggen om te kijken of deze passend is in uw interieur.
Team Volero
14 sep 2024
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
15 aug 2024
Geverifieerde beoordeling
Vermiste pakketten en geen levering
2 weken geleden besteld, pakket is zogenaamd 2 keer verloren geraakt. nog steeds aan het wachten op een oplossing, krijg maar geen reactie terug. Ik zou dit bedrijf aan niemand aanraden, zo ga je niet om met je klanten. Hopelijk komt er snel een oplossing
Beoordeling melden
Antwoord van volero.nl
30 aug 2024
Beste Tim Vries,
Bedankt voor uw review.
Ik zie dat er een nieuwe zending voor u is aangemaakt!
We wensen u heel erg veel woonplezier toe.
Team Volero
14 aug 2024
Geverifieerde beoordeling
Producten leveren die overeenkomen met de productfoto's op de website. Producten leveren van degelijke kwaliteit.
Beoordeling melden
Antwoord van volero.nl
30 aug 2024
Beste Rachelle Maassen,
Bedankt voor uw review. Om toekomstige twijfel te voorkomen, willen we u graag wijzen op de specificaties die onder elk artikel vermeld staan, inclusief de dikte van het product. Hopelijk helpt dit u bij een volgende aankoop.
Team Volero
10 jul 2024
Geverifieerde beoordeling
Heeeel slecht
Verkeerd kleed gekregen
Terug gebracht in zuidoost
Moet hè door jullue fout 3 weken wachte. Op hè geld
Schande
Vreselijk
Beoordeling melden
Antwoord van volero.nl
11 jul 2024
Beste Ingrid Taphoorn,
Hartelijk dank voor uw review.
Wij willen u erop wijzen dat de verwerking van een retourzending tot twee weken kan duren. Indien u een verkeerd artikel heeft ontvangen, zullen wij dit zo snel mogelijk voor u omruilen. Mocht u toch besluiten om het artikel te retourneren, houd er dan rekening mee dat de retourverwerking inderdaad twee weken in beslag kan nemen.
Team Volero
Gordijn is totaal niet verduisterend, een vitrage laat nog wel minder licht door. Artikel mag niet retour ongeacht of het deugdelijk is of niet want de verpakking is al open geweest geven ze aan. Waardeloze klantenservice
Beoordeling melden
19 jul 2024
Geverifieerde beoordeling
De leverancier heeft een probleem maar ik ben jullie klant. Ik had meer service verwacht want ik wacht nu al anderhalve week op mijn levering zonder enige informatie wanneer ik iets kan verwachten
Beoordeling melden
7 jul 2024
Geverifieerde beoordeling
kwaliteit van het kleed is echt heel erg slecht! laat na nog geen 3 weken al op verschillende plekken los!
Beoordeling melden
Antwoord van volero.nl
11 jul 2024
Beste anne van der Schoot,
Bedankt voor uw review.
Wat vervelend! Ik zie dat u nog geen contact heeft opgenomen met de klantenservice. Ik wil u vragen ons te mailen naar klantenservice@volero.nl, met uw DWW nummer. De klachtenafdeling helpt u graag verder!
Team Volero
15 jul 2024
Geverifieerde beoordeling
Meer dan 2 weken geleden besteld en nog steeds geen pakket aangelegen, noch werkt de track and trac code.
Beoordeling melden
Antwoord van volero.nl
18 jul 2024
Beste Kaat Lauwers,
Bedankt voor uw review.
Ik zie dat uw order is afgeleverd!
We wensen u veel woonplezier toe.
Team Volero
Ik heb bij jullie 7 mei een buitenkleed besteld, dit nog steeds niet ontvangen. Heb een aantal keer contact gehad met jullie en Megan zegt alleen een dhl postonderzoek te kunnen doen. Dit is niet echt klant vriendelijk, ik heb duidelijk aangegeven dat ik de koop wil ontbinden of dat er een nieuw kleed gestuurd kan worden, een klant zo lang te laten wachten met een oplossing is belachelijk.
Dus wil ik mijn geld terug of een nieuw kleed dat ik morgen in huis heb, dat onderzoek kunnen jullie zelf wel regelen achter de schermen daar hoef ik als klant niet de dupe van te zijn!!!
Beoordeling melden
Antwoord van volero.nl
23 mei 2024
Beste Anita Danckaert,
Bedankt voor uw review.
Bij een zoekgeraakt pakket, laat het antwoord af en toe wat langer op zich wachten, gezien we afhankelijk zijn van meerdere partijen.
We zijn er druk mee bezig en voorzien u zo spoedig mogelijk van een oplossing!
Team Volero
26 mrt 2024
Geverifieerde beoordeling
mijn vriendin had een vloer kleed aangeschaft hierin bleek een weeffout nou dan begint de ellende je belt daarover met de servicedesk krijg je een IJskonijn aan de telefoon die geen enkel begrip heeft voor de zaak en je alleen maar verwijst naar internet je moet een foto zenden maar ik een man van 80 jaar weet niet eens hoe dit te realiseren bij nader inziens heeft de buurvrouw dit gedaan maar het ijskonijn gaf aan dat dit niet duidelijk te zien was nou zelfs een blinde kon het zien ,dus zijn we maar naar de winkel gegaan waar we het kleed hebben ingeleverd en bij een andere zaak een nieuw kleed aangeschaft, ik had wat meer verwacht van Volero
Beoordeling melden
Antwoord van volero.nl
29 mrt 2024
Beste L. Berghuizen,
Bedankt voor uw review.
Om een casus te behandelen hebben we wel foto's nodig om mee te kijken, helaas kunnen we niet bij u thuis komen. De foto's dienen scherp/duidelijk te zijn en helaas was dat bij u niet helemaal het geval..
Wat super fijn om te vernemen dat u het item terug heeft kunnen brengen naar de showroom.
We hopen uiteraard dat we u terug zien bij Volero en mogen voorzien van passend advies op uw aankoop!
Team Volero
22 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
Kleed besteld voor mijn moeder, kleed niet bezorgd.
Kleed besteld voor mijn moeder, wordt verzonden via DPD maar bezorger is te lui om het te bezorgen. Meldt dat er niemand thuis is, ondanks dat er gewoon iemand in huis zat te wachten op het kleed. Na 3 dagen gaat het naar een afhaalpunt. Mijn moeder heeft alleen een rollator en kan dat kleed onmogelijk ophalen. Kleed gaat na 7 dagen terug en zal opnieuw verstuurd worden, via DHL. Helaas wordt kleed weer via DPD verstuurd en wederom niet bezorgd. Bezorger beweert weer dat er niemand thuis is.
3 weken verder, geen kleed en geld weg. Klantenservice doet niets. Je moet maar wachten.
Beoordeling melden
27 mrt 2024
Geverifieerde beoordeling
Veelste dun kleed met teveel vouwen
Had een kleed gekocht welke opgevouwen is bezorgd en de vouwen/deuken e.d. niet zomaar verdwenen omdat het een heel dun kleedje was, ook na 2 weken niet minder vouwen. Vond het ook vreemd dat je voor retourneren bezorgkosten moest betalen, ook na contact met Volero. Als het kleedje goed was, had ik deze niet geretourneerd. Werd aangegeven dat de kleden gevouwen worden bezorgd ivm minder verpakkingsmateriaal, al zal dat naar mi niet veel schelen als je het oprolt en inpakt en waarna je ook een tevreden klant hebt. Wel jammer want in verhouding was het een beoordelijk duur kleed.
Beoordeling melden
Antwoord van volero.nl
29 mrt 2024
Beste Wendy Viersma,
Bedankt voor uw review.
We hebben de service dat u gratis kunt retourneren in een van onze showrooms. Het vouwen van een vloerkleed heeft geen invloed op de levensduur van een vloerkleed. We doen het alleen bij de vloerkleden waarbij we 100% zeker zijn dat het mogelijk is. Mocht het vloerkleed nog een beetje bobbelen; geen zorgen, dit zal eruit vloeien.
Team Volero!
28 mei 2024
Geverifieerde beoordeling
Heb de bestelling niet binnen gehad . Factuur stond de juiste adres op en zei hebben t ergens anders geleverd.
Bewijs geleverd en gemaild.
Toen gebeld en werd ik afgezeikt en zeer slecht geholpen!!!
Ongelofelijk hoe ik als klant werd behandeld ondanks dat zei een fout hebben gemaakt en bewijs geleverd is !!
Moet maar afwachten wat r gaat gebeuren maar ben zeer teleurgesteld!!
Jammer dat zoiets in Nederland kan gebeuren.
Heel verdrietig hier meee!!!
Slechte maar ook echt een slechte klantenservice.
Beoordeling melden
Antwoord van volero.nl
13 jun 2024
Beste Auto Service Badhoevedorp,
Bedankt voor uw review.
Spijtig om te vernemen dat u het product niet heeft ontvangen. Waar mensen werken, worden af en toe ook fouten gemaakt. Onze excuses dat u hiervan de dupe bent geweest en dat er een beroep op uw geduld gedaan moest worden.
Zoals ik kan zien is de klantenservice bezig met uw casus en zal het spoedig worden opgelost.
Team Volero
11 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
Ontzettend slecht bedrijf. Zetten in de omschrijving leuk 'grijs', maar tonen een bruine foto met lichtgrijze tinten. Zwaar bewerkt blijkt dus nu achteraf. Nu wordt er doodleuk verscholen achter dat er grijs in de omschrijving staat. Geven aan dat de foto's licht bewerkt worden en iets kunnen afwijken. Ik heb dit aan 10 mensen laten zien en niemand snapt dat ze dit zo wegwimpelen. Laatste keer dat ik hier koop. Ook een verschrikkelijke klantenservice.
Beoordeling melden
13 nov 2023
Geverifieerde beoordeling
de aflevering van het vloerkleed was slecht. Werd niet op opgerold geleverd maar opgevouwen in een doos. Het kleed zat vol met vouwen.
de reactie in de winkel: wij vinden dat ook niet ok maar men wil minder plastic gebruiken? Bijzonder want dit opgevouwen kleed zat ook gewoon in plastic verpakt. Vervolgens duurt het heel lang voor je je geld terugkrijgt.
Op 4 november teruggebracht in de winkel, mijn geld nog niet terug....
Beoordeling melden
18 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
Omslachtig beleid wanneer een bestelling niet ontvangen is. Er mort gelijk een terugstortingsformulier worden ingevuld terwijl ik niet het idee heb dat er gekeken is naar de status en T&T van mijn bestelling. Ook kan het tot 10 dagen duren voordat de onderzoeksprocedure is afgerond. Ik bestel pas op ieuw wanneer ik mijn geld terug heb dus al met al wordt dit een erg lang traject. Jammer want leuke spullen!
Beoordeling melden
Antwoord van volero.nl
8 mei 2024
Beste Emilie den Hartog,
Bedankt voor uw review.
Dit is inderdaad een procedure waarbij een formulier ingevuld dient te worden. Bij een zoekgeraakt pakket, laat het antwoord af en toe wat langer op zich wachten, gezien we afhankelijk zijn van meerdere partijen.
We doen er uiteraard altijd alles aan om de klant zo spoedig mogelijk te helpen.
Team Volero