volero.nl- Logo - Beoordelingen

volero.nl

1.790 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden30.898 beoordelingen in totaal

Ik ging langs in de toonzaal en werd zeer goed geholpen. Kreeg ook daar nog te horen dat mijn nieuwe tapijt gratis in BE geleverd werd als ik die ter plaatste bestelde. Top!

21 mei 2024
Ik heb bij jullie 7 mei een buitenkleed besteld, dit nog steeds niet ontvangen. Heb een aantal keer contact gehad met jullie en Megan zegt alleen een dhl postonderzoek te kunnen doen. Dit is niet echt klant vriendelijk, ik heb duidelijk aangegeven dat ik de koop wil ontbinden of dat er een nieuw kleed gestuurd kan worden, een klant zo lang te laten wachten met een oplossing is belachelijk. Dus wil ik mijn geld terug of een nieuw kleed dat ik morgen in huis heb, dat onderzoek kunnen jullie zelf wel regelen achter de schermen daar hoef ik als klant niet de dupe van te zijn!!!

Beoordelingen voor volero.nl

Mooie ladekast, zoals afgebeeld op de side. Zelfmontage en flink gepuzzel met de nummering van de onderdelen. Alle onderdelen zijn aangeduid met een nummer in het instructie boekje, maar dezelfde zijn niet terug te vinden op de verpakking. Dat moet je dus zelf goed nakijken voordat je het kastje in elkaar gaat zetten.
SB
Susan B.
Apeldoorn
8 aug 2024

Vloerkleed ruilen vanwege mankement

Beter luisteren naar de wensen van de klant en niet tot driemaal toe respectievelijk 5/10/15% korting aanbieden als er een mankement zit in een nieuw vloerkleed.
23 jul 2024
26 jul 2024
Beste W.A. Bastiaans, Bedankt voor uw 3-sterren review. We wensen u heel erg veel woonplezier toe! Team Volero
23 jul 2024
15 jul 2024
Het vloerkleed voldoed aan alle verwachtingen, de beloofde levertijd zoals vermeld op website voor 23.00 uur besteld volgende dag in huis duurde uiteindelijk een week zonder geïnformeerd te worden ,was intussen verhuist moest terug om het kleed op het oude adres in ontvangst te nemen , jammer.
18 jul 2024
Beste Jc Borstel, Bedankt voor uw review. Helaas zijn vertragingen niet te voorspellen, wij doen er uiteraard alles aan om zo spoedig mogelijk bij u thuis te leveren zodat u kunt genieten van het prachtige item. We wensen u veel woonplezier. Team Volero
15 jul 2024
Ik zie eigenlijk niet direct de gelijkenis v op de foto. Ik heb de tapijt / vloerkleed gehouden om even iets liggen te hebben maar in het echt zie ik niet echt vintage.. helaas.op foto oogt het wat anders.. is niet lelijk maar geen vintage hoe ik het voor ogen had.
18 jul 2024
Beste Katy Bergmans, Wat jammer dat u het item niet helemaal naar wens vindt. Ik moet zeggen, wij vinden het erg gezellig/mooi staan in uw ruimte!! Hopelijk kunt u er alsnog van genieten. Team Volero
19 jul 2024
Duurde erg lang voordat het bezorgt werd, een week. En de kwaliteit is minder als je op de foto's ziet,het tapijt is veel dunner maar voor deze prijs kan het ook niet anders. De kleur is wel mooi.
13 jul 2024
Erg mooi kleed, maar zat geen doos om en was veel werk de kreukels eruit te krijgen . Heb al eerder een kleed besteld bij jullie dat was opgerold , en perfect .
18 jul 2024
Beste Toos Havermans-Lion, Bedankt voor uw review. Het vouwen van een vloerkleed heeft geen invloed op de levensduur van een vloerkleed. We doen het alleen bij de vloerkleden waarbij we 100% zeker zijn dat het mogelijk is. Mocht het vloerkleed nog een beetje bobbelen; geen zorgen, dit zal eruit vloeien. Team Volero
14 jul 2024
Kleed is mooi ik ben na 4 weken nog steeds aan het proberen de plooien er uit te krijgen We hopen dat het lukt. Zois het niet mooi
19 jul 2024
29 mei 2024
Kleed voldoet niet aan de maat.
13 jun 2024
Beste Leen Groenendijk, Bedankt voor uw review Wat jammer om te vernemen dat de maat van het vloerkleed niet naar wens is. Echter hebben wij een retourtermijn van 30 dagen na ontvangst. U kunt eventueel ook gratis retourneren in een van onze showrooms! Team Volero
10 nov 2023
Ik kan over mijn vloerkleed geen beoordeling geven omdat het verkeerde vloerkleed is geleverd. We zijn nu een week verder en alleen maar vernomen dat het verkeerde vloerkleed retour is vermeld en dat ik bedankt wordt voor mijn geduld maar wanneer het verwerkt is dat ik dan mijn bestelde vloerkleed krijg. Is natuurlijk wel raar, de fout ligt niet bij mij ik het voor mijn bestelde kleed netjes betaald en nu moet ik maar wachten tot wanneer jullie het verkeerd geleverde vloerkleed netjes terug in het magazijn hebben en de papieren op orde zijn. Het is toch duidelijk dat als ik een antraciet kleed besteld en en een wit kleed krijg dat de fout niet bij mij lig ?
Het kleed is op zich wel mooi maar de kleur is veel donkerder dan op de site en het lijkt meer op grijs dan op beige, dus als ik dit vantevoren had geweten had ik het niet besteld! Mijn meubels zijn namelijk allemaal bruin dus past grijs er niet echt bij en was ik er vanuit gegaan dat het veel lichter was dat had veel mooier gestaan bij mijn meubels! Zie foto 1 zoals het is en foto 2 op de site!! En is het normaal dat er veel losse haren van de zijkanten afkomen??
8 mei 2024

Mooi kleed...maar....

Niet pas na het afrekenen melden dat het kleed lelijk wordt waar je met je voeten zit door bewegen en dat je het daarom elke 3 mnd om moet draaien om evenwijdige slijtage te krijgen ( ronduit belachelijk ) Wie haalt elke 3 mnd zijn zware hoekbank weg om dit te doen!!En dat je absoluut niet met een borstel mag stofzuigen omdat de haren dan in de knoop raken...en je uiteindelijk niet een hoogpolig kleed meer hebt maar een soort schapenkrullen.
23 mei 2024
Beste P Boontjes, Bedankt voor uw review. Het door uw bestelde item kunt u niet stofzuigen met roterende borstel, dit staat echter ook netjes vermeld bij de Specificaties van het item op de website. Team Volero
27 sep 2023
Deskundige, behulpzaam en vriendelijke hulp in filiaal Lekkerkerk. Kleed kwam helaas een week te laat binnen en opgevouwen in een doos aan ipv opgerold. Dit zorgde ervoor dat kleed niet meer bruikbaar en beschadigd was. Klantenservice vriendelijk en retourlabel snel geregeld. Ontvangst retourzending is wenselijk om misverstanden te voorkomen en termijn van afhandeling te kunnen bepalen. Nu is het nog wachten op retour van de aankoopsom.
27 sep 2023
Beste D. van Aalst, We zullen uw opmerkingen delen met ons team, omdat dit ons inspireert om ons blijvend te verbeteren en onze diensten te optimaliseren. Uw retour wordt momenteel verwerkt. Team Volero!
28 apr 2024
Kleed was in een doos op gevouwen . Met het uithalen heel veel bobbels neergelegd, een paar dagen het werd niks anders. Toen op een grote kartonnen rol gedaan iets beter . Daarna hebben we een grote ronde tafel een paar dagen op kop erop gelegd. Het gaat nog iets bobbelen. Helaas ik kan geen foto bij sturen dat lukt mij niet. Advies niet vouwen in de doos versturen . Maar opgerold versturen. Vr Groet Ria Smeenk
8 mei 2024
Beste R smeenk, Het vouwen van een vloerkleed heeft geen invloed op de levensduur van een vloerkleed. We doen het alleen bij de vloerkleden waarbij we 100% zeker zijn dat het mogelijk is. Mocht het vloerkleed nog een beetje bobbelen; geen zorgen, dit zal eruit vloeien. Mocht u tips nodig hebben willen we u vragen contact op te nemen met de klantenservice. Team Volero
19 okt 2023
Na een eerste bestelling die niet naar wens was naar de winkel gegaan om deze retour te brengen. De medewerkers kwamen erg ongeïnteresseerd over, we moesten lang wachten (terwijl het niet druk was in de winkel) en besloten uiteindelijk maar weg te gaan en zelf online te bestellen omdat dit vele malen sneller ging. Het uiteindelijke kleed werd wel snel geleverd, was netjes verpakt en daar zijn we heel blij mee.
26 okt 2023
Beste Cynthia van Aalst, Bedankt voor uw review en uw feedback, wij zullen dit intern oppakken. Wat fijn om te vernemen dat u tevreden bent met uw order! We wensen u veel woonplezier toe. Team Volero
Vloerkleed kwam opgevouwen in een doos. Duurde even voordat ie “plat” op de grond lag. Het is wel een mooi vloerkleed zeer tevreden. (Stap over naar andere koeriersdienst, nu DPD werd ik niet vrolijk van)
Antwoord van volero.nl
Beste Didi Oonk, Bedankt voor uw review en uw feedback. Wat fijn om te vernemen dat u tevreden bent met uw order! We wensen u heel erg veel woonplezier toe. Team Volero

Kleed is prima maar vouwen

Kleed is prima levering redelijk snel, maar door het opvouwen zitten er enkele hardnekkige vouwen is die maar moeilijk weg trekken!
Antwoord van volero.nl
Beste R Zonneveld, Het vouwen van een vloerkleed heeft geen invloed op de levensduur van een vloerkleed. We doen het alleen bij de vloerkleden waarbij we 100% zeker zijn dat het mogelijk is. Mocht het vloerkleed nog een beetje bobbelen; geen zorgen, dit zal eruit vloeien. Team Volero
Onlangs 3 vloerkleden besteld,een nadeel,er wordt beloofd de kleden thuis te bezorgen,maar niet dus,heb door persoonlijke omstandigheden andere moeten vragen dit voor ons bij een afhaalpunt op te halen,dit is niet volgens afspraak,ben hier erg boos om,er wordt geen rekening met de persoonlijke omstandigheden van de klant gehouden,dat moet zeker verbeterd worden.
Antwoord van volero.nl
Beste Anny Daams, Bedankt voor uw review. De pakketdienst levert altijd bij u thuis, indien u niet aanwezig bent zullen ze dit bij de buren of bij een Parcelshop proberen. Excuus voor het ongemak in deze! Team Volero