Gek op kussens!- Logo - Beoordelingen

Gek op kussens!

155 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden334 beoordelingen in totaal

Toen mijn eerste bestelling niet aan kwam heb ik netjes mijn geld terug gehad. De tweede keer bestellen is wel goed gegaan en ik ben erg blij dat ik het nog eens aangedurfd heb; de afbeelding is precies zoals in het echt en het materiaal van de kussenhoezen is erg goed, al helemaal als ik bedenk wat ik ervoor betaald hebt, echt super! Ik kom zeker nog eens terug :-)

29 apr 2024
IK HAD EEN VRAAG GESTELD IVM MET RETOUR EN MR SCHUURMAN HEEFT NIET MEER GEANTWOORD. KLANTENDIENST ?????????????

Beoordelingen voor Gek op kussens!

12 jul 2024
11 jul 2024
20 jun 2024
Alles precies zoals je hoopt en verwacht. Top!
20 jun 2024
Hele mooie kwaliteit en snel geleverd!
10 jun 2024
A. v.
st Michielsgestel
4 jun 2024

Super mooi 😍

Ik had 4 kussenhoezen Olivia 30x50 besteld, ik was blij verrast. Super super mooi, de stof en de herfstkleuren helemaal fantastisch. En zo zorgvuldig verpakt. Ik ben er zo blij mee dat ik nu weer 2 van deze in bestelling heb staan. Echt top 👍🏼
30 mrt 2024

Vlot bezorgt

vlot bezorgt, staan leuk!!, maar nu zien we dat maat 45 x 45 toch voor onze bank helaas toch te groot is. Kussens zijn erg leuk !! Ga kijken hoe ik te kan retourneren. Dag

Perfecte kleur kussens, goede kwaliteit stof en vulling.

Heel tevreden met de nieuwe aangeschafte aqua kussens met vulling compleet. Prachtige kwaliteit en het ziet heel mooi uit.
KV
Kate v.
Oldenzaal

Prima artikelen en snelle bezorging

Twee keer heb ik kussens besteld en allebei de keren was alles prima in orde. De kwaliteit, prijs en bezorging is perfect.
De kussens zijn prachtig. Exact zoals afgebeeld op de website. Ze staan heel mooi op mijn blauwe leren bank
KG
Kos G.
Eerbeek
Kussens waren niet zo soft als ik had verwacht Daar was de prijs schijnbaar na Dus dat vond ik tegen vallen
23 apr 2024
Afbeeldingen website komen overeen met de werkelijkheid. Snelle levering. Leuke kussens voor een leuke prijs
MV
Miriam v.
Vlaardingen
22 apr 2024

Geweldige webshop!

Wat een keus! Alles van een prima kwaliteit. Snel verzonden en zonder verzendkosten. Helemaal TOP!!!
27 okt 2023
Heb al paar keer bij jullie besteld en alles is telkens goed nu had ik alvast kerst hoezen besteld
WK
Winnie K.
Santpoort zuid
28 okt 2023
Altijd snel en goede kwaliteit
26 okt 2023
Prima en snelle levering
MV
Miriam v.
Vlaardingen
30 mrt 2024
Geweldige webshop: veel keus, snelle levering in de brievenbus en ... gratis verzending!! TOP!!