Gek op kussens!- Logo - Beoordelingen

Gek op kussens!

155 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden334 beoordelingen in totaal

Toen mijn eerste bestelling niet aan kwam heb ik netjes mijn geld terug gehad. De tweede keer bestellen is wel goed gegaan en ik ben erg blij dat ik het nog eens aangedurfd heb; de afbeelding is precies zoals in het echt en het materiaal van de kussenhoezen is erg goed, al helemaal als ik bedenk wat ik ervoor betaald hebt, echt super! Ik kom zeker nog eens terug :-)

29 apr 2024
IK HAD EEN VRAAG GESTELD IVM MET RETOUR EN MR SCHUURMAN HEEFT NIET MEER GEANTWOORD. KLANTENDIENST ?????????????

Beoordelingen voor Gek op kussens!

CK
Carola K.
Spijkenisse
22 okt 2023
4 okt 2023
3 okt 2023
1 okt 2023
29 apr 2024
Antwoord van Gek op kussens!
2 mei 2024
Beste klant, Wij hebben wel degelijk een antwoord verstuurd op uw e-mail. Daarna was het een weekend en op maandag hebben wij uw e-mail opnieuw beantwoord. De retour voorwaarden kunt u ook teruglezen op onze website. Wellicht wilt u uw beoordeling nog herzien? Vriendelijke groet, Klantenservice Gek op kussens!
MV
Monique v.
Den Helder
27 mei 2024

Het retour beleid vind ik slecht

Het retour beleid. Het wordt je nu zo moeilijk gemaakt dat je de kussenhoesjes maar houd.
7 apr 2024
I am still waiting to hear about my return and credit.
4 mei 2024
Beetje duur voor wat het is .
Antwoord van Gek op kussens!
6 mei 2024
Beste klant, Wat jammer om te horen, we zien dat u een handgemaakte kussenhoes van echt katoen & linnen heeft gekocht. Deze vallen in een andere prijs categorie dan onze andere producten. U bent natuurlijk altijd vrij om het item te retourneren. Met vriendelijke groet, Klantenservice Gek op kussens!