fietsgoedkoper.nl- Logo - Beoordelingen

fietsgoedkoper.nl

1.241 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.691 beoordelingen in totaal

11 nov 2023
Twee Abus helmen besteld. Bleek 1 helm te groot. Deze retour en gelijk een kleinere besteld. Dit alles werd in de puntjes verzorgd met duidelijke mail en berichten. Helmen zijn nu gepast en op maat gezet en voldoen geweldig. Het zijn de Abus Pedelec 2.0 ACE met earpad en vizier. Ook deze laatste twee zijn top. Geruis is verwaarloosbaar geworden en vizier voldoet goed. Geen tranende ogen meer. Dit alles voor een prima prijs.

4 jun 2024
Ik heb op 12-4 een ABUS fietshelm besteld. Deze kwam beschadigd en incompleet aan. Na contact via de mail werd er een nieuwe helm opgestuurd, wederom incompleet. Weer gemaild, steeds was de reactie 'erg vervelend'. Ook enkele keren na een aantal dagen dezelfde mail gestuurd omdat er geen reactie kwam. Op een gegeven moment zou het artikel verstuurd zijn maar mogelijk een dag later aankomen door de drukte bij PostNL ivm Pinksteren. Na weer een aantal dagen gewacht te hebben weer gemaild en bleek het artikel niet verstuurd. Op deze manier heeft de 'we vinden het erg vervelend' geen enkele waarde, zeker als het niet direct opgelost wordt. Het heeft tot 29-5 geduurd om het juiste complete onbeschadigde artikel te krijgen. Dus bijna 2 maanden om het product in huis te krijgen en ik heb er 9 mails voor moeten sturen.

Beoordelingen voor fietsgoedkoper.nl

3 aug 2024
1 aug 2024
1 aug 2024
24 aug 2024
Zeer slecht te woord gestaan vanwege een klacht bij de levering van 3 fietstassen door post.nl. Er werd door jullie totaal geen actie ondernomen om alles nog in goede banen te leiden. Koop nooit meer wat bij jullie en maak er melding van op internet met negatief advies om mensen te beschermen om bij jullie nog producten te kopen.
26 aug 2024
Beste klant, Vervelend om te horen. Bij een klacht over PostNL kunnen wij niet veel. Wij spelen dit simpelweg door aan hen meer kunnen wij niet doen helaas. Wij zijn al onze beloften nagekomen. Mocht u nog meer vragen/klachten/feedback hebben kunt u ons altijd mailen: hallo@fietsgoedkoper.nl. Met vriendelijke groeten, Team Fietsgoedkoper
7 aug 2024
Besteld product was niet voorradig, bleek na twee werkdagen. Zelf contact gezocht en geld is teruggestort. Als je echt iets de volgende dag binnen wil hebben is het wellicht beter vooraf te checken of het daadwerkelijk voorradig is en dezelfde dag kan worden verstuurd.
12 aug 2024
Beste klant, Nogmaals excuses voor het ongemak, helaas maken wij ook wel eens een foutje. We zullen contact met u opnemen om dit op te lossen zodat u alsnog hopelijk een prettige ervaring met ons heeft. Met vriendelijke groet, Team Fietsgoedkoper
7 aug 2024
casque reçu sans led. Quand et comment vais-je le recevoir?
7 aug 2024
Dear customer, For questions related to your order please contact us via e-mail: hallo@fietsgoedkoper.nl, so we are able to help. This is just a review portal. Pour toute question relative à votre commande, veuillez nous contacter par e-mail : hallo@fietsgoedkoper.nl, afin que nous puissions vous aider. Il s'agit simplement d'un portail d'évaluation. Best, Team Fietsgoedkoper
14 aug 2024
27 jul 2024

Goede klantenservice.

Ik had onlangs een Voltano fietstas en een Voltano fietsspiegel besteld. Ik had voor een linkse spiegel gekozen, maar ontving per abuis een rechtse. Na contact met FietsGoedkoper.nl werd er zonder probleem een nieuwe gestuurd, en voor het ongemak mocht ik de rechtse spiegel houden. Zojuist eerste rit gefietst met genoemde accessoires, en beide items voldoen prima. Een dikke plus voor het bedrijf. Marc
7 jul 2024
Snelle levering en mooie fietstas. Tas ziet niet heel straks op een dikke bagagedrager maar het zit wel goed vast. Alleen de bevestiging is iets anders dan ik gedacht had. Er zitten bevestigingsmaterialen bij, maar deze zijn onduidelijk.
28 jul 2024
Een fijne zaak met mooi fiets spullen die ook nog eens snel geleverd worden , fietstassen waterdicht en in een mooie kleur , afneembaar en groot superblij mee Bij de bestelling ook nog een cadeautje gekregen Btw fietshoes is ook super
8 jul 2024
Super service. Gevraagd wat paste en juiste model van zadel op stang ontvangen. Problemen met plaatsen, maar ook hier namen ze de tijd om het uit te leggen. Echt aan te raden met deze service!
14 jul 2024

Fijne Web winkel!

Goede en duidelijke website, goede en snelle afhandeling. Vermeldingswaardig is de pakketverzending die ondanks postNL gewoon op tijd wordt bezorgd, eigenlijk zelfs eerder dan verwacht!
20 jul 2024
Fijne ruime fietstassen met handige vakken aan de buitenkant voor kleine spullen en drinkfles. Makkelijk op maat te maken op de bagagedrager. Top voor deze prijs! Snelle levering!
9 jul 2024
Snelle levering, duidelijke website en goed advies. Het fietszadel is helemaal prima. Moest er wel even aan wennen, maar is echt een verbetering met wat ik had