fietsgoedkoper.nl- Logo - Beoordelingen

fietsgoedkoper.nl

1.241 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.691 beoordelingen in totaal

11 nov 2023
Twee Abus helmen besteld. Bleek 1 helm te groot. Deze retour en gelijk een kleinere besteld. Dit alles werd in de puntjes verzorgd met duidelijke mail en berichten. Helmen zijn nu gepast en op maat gezet en voldoen geweldig. Het zijn de Abus Pedelec 2.0 ACE met earpad en vizier. Ook deze laatste twee zijn top. Geruis is verwaarloosbaar geworden en vizier voldoet goed. Geen tranende ogen meer. Dit alles voor een prima prijs.

4 jun 2024
Ik heb op 12-4 een ABUS fietshelm besteld. Deze kwam beschadigd en incompleet aan. Na contact via de mail werd er een nieuwe helm opgestuurd, wederom incompleet. Weer gemaild, steeds was de reactie 'erg vervelend'. Ook enkele keren na een aantal dagen dezelfde mail gestuurd omdat er geen reactie kwam. Op een gegeven moment zou het artikel verstuurd zijn maar mogelijk een dag later aankomen door de drukte bij PostNL ivm Pinksteren. Na weer een aantal dagen gewacht te hebben weer gemaild en bleek het artikel niet verstuurd. Op deze manier heeft de 'we vinden het erg vervelend' geen enkele waarde, zeker als het niet direct opgelost wordt. Het heeft tot 29-5 geduurd om het juiste complete onbeschadigde artikel te krijgen. Dus bijna 2 maanden om het product in huis te krijgen en ik heb er 9 mails voor moeten sturen.

Beoordelingen voor fietsgoedkoper.nl

GL
DR
Dennis R.
Hellevoetsluis
1 jul 2024
3 jul 2024
De klant tijdig informeren dat de levering niet op afgesproken dag plaatsvindt. Niet dat ik als klant daar achteraan hoef
10 jul 2024
Beste klant, Bedankt voor uw beoordelingen. We hebben ernaar gekeken en overlegd met onze bezorgdienst en het bleek een fout in het systeem te zijn. We hebben dit aangepast en gaan ervanuit dat dit in de toekomst niet weer gebeurt. We zullen contact met u opnemen om te kijken naar een passende oplossing. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groeten, Team Fietsgoedkoper
CS
6 jul 2024
Retourkosten duurder dan verzendkosten vanuit u. Jammer ik ga nooit meer iets bij u bestellen.
8 jul 2024
Beste klant, Het klopt dat de verzendkosten voor het retourneren van uw bestelling voor u zijn. Dit is ook te lezen op onze verzenden & retourneren pagina (https://www.fietsgoedkoper.nl/service/shipping-returns/). Indien u hier vragen over heeft kunt u ons altijd bereiken via de mail: hallo@fietsgoedkoper.nl. Met vriendelijke groeten, Team Fietsgoedkoper
19 jul 2024
22 jul 2024
Beste klant, Bedankt voor de beoordeling. Indien u meer feedback wilt geven kunt u ons bereiken per mail: hallo@fietsgoedkoper.nl. Zo kunnen wij onze service blijven verbeteren. Met vriendelijke groeten, Team Fietsgoedkoper
13 jul 2024
15 jul 2024
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. Indien u nog meer feedback voor ons heeft kunt u ons dat laten weten via de mail: hallo@fietsgoedkoper.nl. Zo kunnen wij onze service blijven verbeteren voor onze huidige en toekomstige klanten. Met vriendelijke groeten, Team Fietsgoedkoper
AD
Arie D.
Nieuwerkerk aan de IJssel Nederland
4 jul 2024
8 jul 2024
Beste klant, Bedankt voor u beoordeling. Graag horen wij van u of u nog aanvullende feedback heeft om uw beoordeling toe te lichten. Zo kunnen wij onze service voor u, al onze bestaande en toekomstige klanten verbeteren. Indien u die heeft, kunt u ons bereiken op de mail: hallo@fietsgoedkoper.nl. Met vriendelijke groeten, Team Fietsgoedkoper
LT
Leon T.
Blitterswijck
28 jun 2024

Perfecte service

Na eerst het verkeerde artikel geleverd te hebben gekregen een email gestuurd. Ik kreeg meteen reactie met als oplossing dat ze meteen het juiste zouden sturen en het verkeerde artikel kon houden. Wat een service. Geweldig.
JB
John B.
Gieten
19 jun 2024

Goede producten, fantastische service.

Fietstassen besteld. Goede producten, prettige communicatie. Er was een verkeerd product verstuurd maar dit is op een zeer professionele manier opgelost. Dit bedrijf is zeer aan te bevelen.

Fietstas Voltano fietstas 28 liter

Ruim assortiment, makkelijke website om te bestellen. Er was een sluiting van de fietstas defect. Dit gemeld en de dag erna onder garantie een nieuwe tas toegestuurd gekregen.
SP
16 jun 2024
Prachtige kwaliteit zadel, voor m'n Omafiets. Mooi verpakt en snelle levering. Ik zal hier zeker weer bestellen als ik iets nodig heb voor m'n fiets.

prima en prima nazorg

Goede spullen voor een goede prijs. Van een item ontbrak een onderdeel maar dat werd direct zonder problemen opgestuurd dus ook een prima nazorg
JD
Judith D.
Tilburg
18 jun 2024

Ben tevreden

De bestelling via de site ging heel makkelijk, snelle levering, werd goed op de hoogte gehouden van de levering Prima zadel geleverd, niet te duur
2 jun 2024
Prima snelle levering! Montagehandleiding had duidelijker gekund (stap voor stap). Voor de minder ervaren doe-het-zelver was het nogal een klusje.
17 jun 2024
Prima geregeld. Goede mogelijkheid tot het volgen van het product. Kwamen de gelofte dat zending de andere dag zou worden bezorgd na.
7 jun 2024
Mooi produkt gekocht voor een goede concurrerende prijs! Vlotte verzending. Allemaal heel blij mee!! That’s all you need!
20 jun 2024
Stevige fietstas, zowel qua stof (waterdicht) als qua bevestiging. Aanpasbaar aan de lengte van je bagagedrager
28 jun 2024

Excellent experience

Very well packed, fast shipping on next business day and good price/quality, very happy with my purchase