fietsgoedkoper.nl- Logo - Beoordelingen

fietsgoedkoper.nl

1.243 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.695 beoordelingen in totaal

11 nov 2023
Twee Abus helmen besteld. Bleek 1 helm te groot. Deze retour en gelijk een kleinere besteld. Dit alles werd in de puntjes verzorgd met duidelijke mail en berichten. Helmen zijn nu gepast en op maat gezet en voldoen geweldig. Het zijn de Abus Pedelec 2.0 ACE met earpad en vizier. Ook deze laatste twee zijn top. Geruis is verwaarloosbaar geworden en vizier voldoet goed. Geen tranende ogen meer. Dit alles voor een prima prijs.

4 jun 2024
Ik heb op 12-4 een ABUS fietshelm besteld. Deze kwam beschadigd en incompleet aan. Na contact via de mail werd er een nieuwe helm opgestuurd, wederom incompleet. Weer gemaild, steeds was de reactie 'erg vervelend'. Ook enkele keren na een aantal dagen dezelfde mail gestuurd omdat er geen reactie kwam. Op een gegeven moment zou het artikel verstuurd zijn maar mogelijk een dag later aankomen door de drukte bij PostNL ivm Pinksteren. Na weer een aantal dagen gewacht te hebben weer gemaild en bleek het artikel niet verstuurd. Op deze manier heeft de 'we vinden het erg vervelend' geen enkele waarde, zeker als het niet direct opgelost wordt. Het heeft tot 29-5 geduurd om het juiste complete onbeschadigde artikel te krijgen. Dus bijna 2 maanden om het product in huis te krijgen en ik heb er 9 mails voor moeten sturen.

Beoordelingen voor fietsgoedkoper.nl

5 jun 2024
2 jun 2024
1 jun 2024
1 jun 2024
4 jun 2024

ABUS fietshelm beschadigd en incompleet geleverd, gecorrigeerd na bijna 2 maanden

5 jun 2024
Beste klant, Dat hoort natuurlijk niet, waarvoor nogmaals excuses voor het ongemak. Het ging om een serie aan fouten/onduidelijkheden waar u helaas de dupe van werd. Hier nog een korte toelichting, mocht dat niet geheel duidelijk zijn geweest gedurende het mail contact. Het missende onderdeel hadden wij niet op voorraad en de fabrikant helaas ook niet, over de levertijd was echter veel onduidelijkheid (achteraf blijkt dat dit onderdeel pas halverwege juni weer voorradig is). Hier ging helaas veel tijd overheen door aldoor over en weer te communiceren, inmiddels hebben we het gelukkig met u op kunnen lossen. We nemen contact met u op m.b.t. compensatie. Hopelijk verlicht dit deze negatieve ervaring. Mocht u nog meer vragen hebben of feedback voor ons kunt u ons altijd mailen: hallo@fietsgoedkoper.nl. Met vriendelijke groeten, Team Fietsgoedkoper

Fietstransporthouder

Mijn fietstransporthouder was niet compleet, er ontbrak 1 stuurbeugel. Deze is na melding na 3 weken nog niet na gezonden!
3 jun 2024
Beste klant, Vervelend om te horen. Het duurde lang voordat we het onderdeel konden krijgen van onze leverancier. Excuses voor het ongemak. Inmiddels is het opgelost en is het onderdeel naar u onderweg. Met vriendelijke groeten, Team Fietsgoedkoper
21 jun 2024
2.x.een stuurspiegel besteld en 2 x verkeerde toe gestuurd gekregen
24 jun 2024
Beste klant, Vervelend om te horen, helaas maken wij ook wel eens een foutje. We zullen contact met u opnemen om te kijken hoe we dit kunnen oplossen/compenseren. Met vriendelijke groeten, Team Fietsgoedkoper
11 jun 2024

Snelle levering, helaas valt het zadel in gebruik tegen

Snelle levering, helaas vind ik het zadel tegenvallen
12 jun 2024
Beste klant, Vervelend om te horen. Graag horen wij van u wat niet naar wens was door ons een mail te sturen: hallo@fietsgoedkoper.nl. Dan kunnen we kijken hoe we dit kunnen verbeteren in de toekomst. Met vriendelijke groeten, Team Fietsgoedkoper
25 jun 2024
8 jul 2024
Beste klant, Bedankt voor u beoordeling. Graag horen wij van u of u nog aanvullende feedback heeft, zo kunnen wij onze service verbeteren. Indien u nog extra feedback heeft kunt u ons bereiken via de mail: hallo@fietsgoedkoper.nl. Met vriendelijke groeten, Team Fietsgoedkoper
14 jun 2024
18 jun 2024
Beste klant, Vervelend om te horen dat u geen goede ervaring met ons heeft gehad. Graag horen wij van u waar het aan ontbrak, zodat wij onze services kunnen verbeteren en kunnen kijken of wij uw ervaring nog kunnen verbeteren. U kunt ons bereiken via de mail op: hallo@fietsgoedkoper.nl. Met vriendelijke groeten, Team Fietsgoedkoper
11 nov 2023
25 dec 2023
Verkeerde bestelling gedaan (mijn fout) en deze op tijd kunnen annuleren. Goede medewerking gehad van deze jongens ondanks dat communicatie via whatsapp geen reactie opleverde (technische problemen?). Via mail heel snel een reactie terug gehad en mijn geld is de volgende dag terug op mijn rekening gestort. Top!
RH
Rob H.
Zaandam
20 mei 2024
De helmen zijn prima, alleen de levering was niet goed. Deze zou ‘s avonds gedaan worden, maar, ondanks de betaling van €2,00. Moesten we ze bij het afhaalpunt ophalen, want de bezorger is helemaal niet bij ons langs geweest. Het afhaalpunt was super. Hij hielp ons op zijn vrije woensdagmiddag.
EV
edwin v.
zwartsluis

Geen duidelijkheid

Duidelijk beschrijving van wat je besteld Vind alleen wel raar maar dat heb ik al eerder aangegeven maar word dus blijkbaar niks mee gedaan Dat als je wat besteld je daar geen bevestiging van krijgt en geen T&T code van wanneer iets bezorgd word das een slechte zaak