fietsgoedkoper.nl- Logo - Beoordelingen

fietsgoedkoper.nl

1.241 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.691 beoordelingen in totaal

11 nov 2023
Twee Abus helmen besteld. Bleek 1 helm te groot. Deze retour en gelijk een kleinere besteld. Dit alles werd in de puntjes verzorgd met duidelijke mail en berichten. Helmen zijn nu gepast en op maat gezet en voldoen geweldig. Het zijn de Abus Pedelec 2.0 ACE met earpad en vizier. Ook deze laatste twee zijn top. Geruis is verwaarloosbaar geworden en vizier voldoet goed. Geen tranende ogen meer. Dit alles voor een prima prijs.

4 jun 2024
Ik heb op 12-4 een ABUS fietshelm besteld. Deze kwam beschadigd en incompleet aan. Na contact via de mail werd er een nieuwe helm opgestuurd, wederom incompleet. Weer gemaild, steeds was de reactie 'erg vervelend'. Ook enkele keren na een aantal dagen dezelfde mail gestuurd omdat er geen reactie kwam. Op een gegeven moment zou het artikel verstuurd zijn maar mogelijk een dag later aankomen door de drukte bij PostNL ivm Pinksteren. Na weer een aantal dagen gewacht te hebben weer gemaild en bleek het artikel niet verstuurd. Op deze manier heeft de 'we vinden het erg vervelend' geen enkele waarde, zeker als het niet direct opgelost wordt. Het heeft tot 29-5 geduurd om het juiste complete onbeschadigde artikel te krijgen. Dus bijna 2 maanden om het product in huis te krijgen en ik heb er 9 mails voor moeten sturen.

Beoordelingen voor fietsgoedkoper.nl

2 jun 2024
11 nov 2023
25 dec 2023
Verkeerde bestelling gedaan (mijn fout) en deze op tijd kunnen annuleren. Goede medewerking gehad van deze jongens ondanks dat communicatie via whatsapp geen reactie opleverde (technische problemen?). Via mail heel snel een reactie terug gehad en mijn geld is de volgende dag terug op mijn rekening gestort. Top!
Snelle levering, echt super. De maat van de helm klopt niet met de werkelijkheid. Maar ja, de verkeerde cm-maat staat ook op het kaartje van Abus Pedelec 2.0. Misschien bij het product zetten? Nog even wachten op het retourbedrag - dat komt vast ook goed.

goed

overzichtelijk besteld duidelijke details ideal betaling redelijke prijs (50% van winkel prijs gewoon) kwaliteit verpakking goed kwaliteit rokzadel goed monteren was even wat lastiger gezien van oud normaal zadel naar rokzadel met iets bredere voet
25 dec 2023
really nice experience i ordered a bike Helmet from the store and i picked it up from a service point and the whole time i was receiving updates on where the package is. Thankyou for all the employees at fietsgoedkoper.nl
Ik was nog geen 1 seconde op jullie site en werd al overladen met pop-ups. Je krijgt niet eens de kans om rustig te kijken. Het is dat jullie precies dat zadel hadden die ik nodig had, anders was ik alweer weggegaan.

Telefoonhouder bevalt , dus geen moeilijke keus toen ik er nog 1 nodig had.

Had de telefoonhouder al een keer eerder gekocht voor op een andere fiets. Omdat dit beviel, heb ik er ook een voor op een andere fiets gekocht. Zelfs over ongebaande paden blijft telefoon goed in de houder zitten.
RH
robin h.
santpoort-noord

Thuisbezorgd of afhaalpunt?

Bij bestellen heb je de keuze of thuis laten bezorgen of ophalen op afhaalpunt naar keuze. Wanneer je weet dat je niet thuis bent laten bezorgen op afhaalpunt dan kan je snel je bestelling daar ophalen

Super

Mooie fietstas! Degelijk en sterk, eenvoudig te gebruiken als schoudertas en makkelijk te monteren als fietstas . Zowel links als rechts. Prijs is prima voor de kwaliteit die men krijgt!
PW
Piet W.
Wervershoof
19 mrt 2024

mooie fietstas, razendsnel geleverd!

redelijk gemakkelijk uitzoeken (niet alle specificaties stonden volledig vermeld bij de artikelen, maar een vraag daarover werd zeer snel beantwoord). Razendsnelle en correcte levering!
Snelle levering Track en trace klopte alleen niet, maar dat lag waarschijnlijk aan de bezorger. Alle stappen zijn op hetzelfde moment gedaan, nadat ik mijn pakket al had ontvangen
26 mei 2024

Fijne website en snelle levering!

Fijne website en snelle levering. Helaas niet het juiste zadel dus retour gestuurd, maar ook dat ging vlot en omdat het de fout was van de leverancier ook nog kosteloos!

Goede service

Wij hadden een kinderfiets besteld. De batavus booster. Deze was nergens goedkoper te vinden. Ook werd deze nog eens gratis en snel bezorgd. Wij zijn zeer tevreden.
16 okt 2023

Topshop ook met service

Heb daar een paar fietstassen aangekocht ben er zeer tevreden over. Er was met 1 van de tassen een probleem en dat hebben ze perfect opgelost. Daarom topwinkel
26 okt 2023
Artikel (fietsslot) was snel kapot, maar passende oplossing met een tegoed voor het aankoopbedrag op de website, zodat ik een andere variant kon bestellen.
AD
antoine d.
heverlee
5 okt 2023

Waar voor je geld

Fietszakken zijn perfect qua afmetingen en materiaal en aan wat een lage prijs . 100% tevreden klant . Zal hier zeker nog fietsbenodigdheden kopen .
22 apr 2024
Snelle bezorging! Ik miste alleen de beschrijving (ik had een extra bankje gekocht voor in de urban arrow). Maar het was niet ingewikkeld gelukkig
MB
Marielle B.
Vijfhuizen
Er is door dhl slecht geleverd. Klacht ingediend ....ook bij fietsgoedkoper. Hier hebben zij zeer goed en fijn op gereageerd en naar dhl gehandeld
29 apr 2024
Topzadel! En een site waar "vandaag besteld, morgen geleverd" ook echt waar is. Ik had nota bene op zondag besteld en maandag geleverd, super!