mepal.com/nl- Logo - Beoordelingen

mepal.com/nl

2.972 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden38.523 beoordelingen in totaal

31 mei 2024
De rubber-achtig deksel van de binnen doosje van de BentoBox wou na 2 jaar niet meet dicht blijven en was lek. Ik heb makkelijk en voor weing geld een nieuwe deksel kunnen kopen. Klantenservice dacht dat ik wou klagen dat de BentoBox was lek. "Deze is ook niet lekvrij. Dit staat ook niet op de site beschreven. Als je een lekvrije oplossing wenst, dan kan je het beste een product kiezen met schroefdraad." Maar de binnen doos, als elke andere tupeware, is wel lekvrij geweest, zo lang het dicht bleef.

2 mei 2024
Het concept van het zelf ontwerpen van je Mepal producten is natuurlijk erg leuk. Ruime keuze aan verschillende componenten, had voor mijn bestelling graag nog andere kleuren willen kiezen, maar ik begrijp dat je niet elke kleur op voorraad wil hebben. De ontwerp tool op de website mag wel een stukje groter, dat het duidelijker is om te zien hoe het er uit gaat zien. De print kwaliteit vind ik matig/voldoende, had er iets meer van verwacht. Wat ik wel erg jammer vond was dat de drinkbeker een duidelijke roze zweem heeft, printer verkeerd ingesteld? Bronmateriaal verkeerd? Indien het laatste misschien een idee om een info blok weer te geven met image settings (DPI / kleurindeling.. etc) Verzending was snel en netjes gecommuniceerd.

Beoordelingen voor mepal.com/nl

ST
Sandra T.
Hengelo
12 sep 2024
Ze verzending heeft heel lang geduurd, ik heb 31 augustus besteld, en heb het 11 september thuis gestuurt gekregen. Track en tracé werkte niet, ik heb gemaild en geen mail terug gekregen, 1 keer gebeld en toen wel vriendelijk geholpen. Spullen was wel top
9 sep 2024

Ronduit slecht

Levering duurt veel te lang (meer dan 1 week) Levering binnen de Benelux is niet mogelijk. Klantenservice is extreem langzaam (reactie op een email duurt meer dan 3 dagen) en ontzettend onflexibel en onvriendelijk. Nooit meer Mepal!
10 sep 2024
Bedankt voor je review. Wat vervelend dat het ontvangen product niet voldoet aan je verwachtingen. We hebben helaas een achterstand opgelopen ivm onze back to school actie. We nemen je feedback van harte aan. Met vriendelijke groet, Sandy van Mepal
15 sep 2024

Kan beter...

De omgeving waarin je je eigen ontwerp kunt maken kan verbeterd worden. Het werkt nu net niet mooi genoeg vind ik. Ook mag de communicatie beter, duidelijker, concreter. De status van mijn bestelling is al 6 dagen onbekend.
20 sep 2024

Kapot product.

Persoonlijke broodtrommel en beker besteld. Beker is slecht bestikkerd. Brood trommel is kapot. Op 6 sep meteen een mail gestuurd met foto's. Tot op heden geen gepaste oplossing, en geen reactie ontvangen.
20 sep 2024
Bedankt voor je review. Wat vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent over Mepal We hebben een langere reactietijd op dit moment. Dit staat ook op onze website aangegeven. We geven je een antwoord zodra het lukt. Met vriendelijke groet, Sandy Los
16 sep 2024
Bedrukking is erg lelijk. Het is net naast de naad gedrukt, niet mooi in het midden tussen de naden. Er zit een witte rand omheen. Het vlak eronder is ruw, vast nodig om te drukken maar ziet er vies uit.
17 sep 2024
Bedankt voor je review. Wat vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent over Mepal. Wij kijken heel graag wat we voor je kunnen doen. Zou je ons daarom je klacht met foto willen mailen en daarin je bestelnummer vermelden? Dit mag naar klantenservice@mepal.com. Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Sandy van Mepal

Gepersonaliseerde items matig

Gepersonaliseerd onderdeel werkt onvoldoende tbv het eindresultaat. Direct na ontvangst gemaild over belachelijk slechte printkwaliteit. Tot op heden geen enkele reactie van Mepal mogen ontvangen.
13 sep 2024
Bedankt voor je review. Wat vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent over de levering van jouw Mepal bestelling. We hebben helaas een langere reactietijd. We zullen je bericht in behandeling nemen. Met vriendelijke groet, Sandy van Mepal
We hebben de broodtrommel nu 2 weken en de deksel is al kapot, deze wil niet meer sluiten. Dus slechte kwaliteit wat ik niet gewend ben want heb alle broodtrommels van Mepal.
Antwoord van mepal.com/nl
Beste klant, Bedankt voor je review. Wat vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent over Mepal. Wij kijken heel graag wat we voor je kunnen doen. Zou je ons daarom je klacht met foto willen mailen en daarin je bestelnummer vermelden? Dit mag naar klantenservice@mepal.com. Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Dorien, klantenservice Mepal

2 kleuren broodblik oude kleuren niet leverbaar

2 kleuren doordat de oude kleur niet meer te bestellen was. Is nou niet zo mooi en klipjes opnieuw moeten bestellen vergeten eraf te halen van oude deksel en dus weggegooid.
13 sep 2024
Nog steeds niet binnen. Ik kreeg pas na een paar dagen mail dat het langer zou duren, maar ze konden niet zeggen hoelang. Jammer want de scholen zijn allang begonnen
16 sep 2024
Bedankt voor je review. Wat vervelend om te lezen dat er onduidelijkheid is over de levering van jouw Mepal bestelling. Als je ons kunt voorzien van je bestelnummer en adresgegevens kijken we graag mee naar de status van jouw bestelling. Wij zijn te bereiken via klantenservice@mepal.com Met vriendelijke groet, Sandy van Mepal
6 sep 2024
Ik vind het heel miezerig ingepakt! Heel jammer het is letterlijk zonder bescherming of iets zo in de doos geplaatst dat vind ik wel jammer voor iets wat ik bestel
6 sep 2024
De afdruk heeft strepen achter gelaten en is niet mooi geworden. Omdat het een cadeau is en al verlaat verstuurd, geen mogelijkheid/zin meer om het te retourneren
8 sep 2024
Bestelling is incompleet verzonden. Daarnaast is een van de twee large lunchboxen krom. Ik heb customer service gemaild, maar na een week nog steeds geen reactie
11 sep 2024
Bedankt voor je review. Wat vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent over Mepal. Je bericht is ondertussen beantwoord en de klacht opgelost. Met vriendelijke groet, Sandy van Mepal
Het duurde langer dan 1-3 werkdagen voor de bestelling er was en de beloofde track en trace code kreeg ik ook niet. Gelukkig kreeg ik wel de bestelde items.

Traag

Mijn bestelling is 10 dagen ( 8 werkdagen) na bestellen nog niet eens gesorteerd bij leverancier terwijl ik mijn track and trace al 3 werkdagen heb ontvangen
13 sep 2024
Mijn bestelling is ma 1 week nog niet geleverd of aangekomen nij DHL. Heb twee keer klantenservice gemailed hierover maar geen antwoord ontvangen
Antwoord van mepal.com/nl
Beste klant, Bedankt voor je review. Wat vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent over Mepal. Wij kijken heel graag wat we voor je kunnen doen. Ik heb je email opgepakt en zal zorgen dat wij snel met een antwoord komen. Met vriendelijke groet, Dorien, klantenservice Mepal

Geen respons op klacht

Na 3 keer gebruiken toont mijn aankoop een mankement. Dit via mail aangegeven bij de klantenservice en hier vervolgens geen reactie op gekregen.
11 sep 2024
Bestelling na 11 dagen nog niet verzonden of geleverd. Geen reactie op mail en app klantenservice ontvangen. Dit keer geen fijne ervaring
13 sep 2024
Bedankt voor je review. Wat vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent over de levering van jouw Mepal bestelling. We hebben helaas een langere levertijd. Gelukkig is je bestelling ondertussen geleverd. Met vriendelijke groet, Sandy van Mepal

Ontbrekend rubber

Ja genoeg betaald voor alleen een deksel. Blijkt er geen afsluit rubber in te zitten. Terwijl onze andere dat wel heeft. Heel jammer…
16 sep 2024
Traag met verzenden en geen reactie van klantenservice. Pakketje is uiteindelijk wel na ongeveer 1 week prima verpakt geleverd.
17 sep 2024
Bedankt voor je review. Wat vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent over Mepal. We hebben helaas een langere levertijd en reactietijd op dit moment. Fijn te lezen dat je bestelling ondertussen geleverd is. Met vriendelijke groet, Sandy van Mepal
8 sep 2024
Het zou handig zijn wanneer ik mijn bestelling al ontvangen zou hebben. Zodat ik ook echt een beoordeling kan geven.
10 sep 2024
Bedankt voor je review. Wat vervelend om te lezen dat er onduidelijkheid is over de levering van jouw Mepal bestelling. Als je ons kunt voorzien van je bestelnummer en adresgegevens kijken we graag mee naar de status van jouw bestelling. Wij zijn te bereiken via klantenservice@mepal.com Met vriendelijke groet, SAndy van Mepal