mepal.com/nl- Logo - Beoordelingen

mepal.com/nl

2.972 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden38.523 beoordelingen in totaal

31 mei 2024
De rubber-achtig deksel van de binnen doosje van de BentoBox wou na 2 jaar niet meet dicht blijven en was lek. Ik heb makkelijk en voor weing geld een nieuwe deksel kunnen kopen. Klantenservice dacht dat ik wou klagen dat de BentoBox was lek. "Deze is ook niet lekvrij. Dit staat ook niet op de site beschreven. Als je een lekvrije oplossing wenst, dan kan je het beste een product kiezen met schroefdraad." Maar de binnen doos, als elke andere tupeware, is wel lekvrij geweest, zo lang het dicht bleef.

2 mei 2024
Het concept van het zelf ontwerpen van je Mepal producten is natuurlijk erg leuk. Ruime keuze aan verschillende componenten, had voor mijn bestelling graag nog andere kleuren willen kiezen, maar ik begrijp dat je niet elke kleur op voorraad wil hebben. De ontwerp tool op de website mag wel een stukje groter, dat het duidelijker is om te zien hoe het er uit gaat zien. De print kwaliteit vind ik matig/voldoende, had er iets meer van verwacht. Wat ik wel erg jammer vond was dat de drinkbeker een duidelijke roze zweem heeft, printer verkeerd ingesteld? Bronmateriaal verkeerd? Indien het laatste misschien een idee om een info blok weer te geven met image settings (DPI / kleurindeling.. etc) Verzending was snel en netjes gecommuniceerd.

Beoordelingen voor mepal.com/nl

9 sep 2024
9 sep 2024
8 sep 2024
1 sep 2024
Mepal is gewoon de beste qua broodtrommels, drinkbekers en fruitbakjes voor mijn kinderen. Robuust en onverslijtbaar! Zijn misschien wel duurder in aanschaf dan andere broodtrommels en vershoudbakjes maar het is het geld waard. Voor mezelf de lunchpot Elise, voor mee naar mijn werk. Ook een absolute topper!
4 sep 2024
Kan nog geen oordeel vellen Ik hoop alleen dat de deksels van de gekochte kaas en vleeswarenbakjes van de serie omnia niet afbreken Heb jaren de serie met de witte deksels modula gebruikt en daar braken altijd de hoekjes vanaf Dus nu heel veel doosjes modula zonder deksel haha
2 sep 2024

Fijne producten van mepal

Verzending had sneller gekunt. Vooral postzending duurt lang maar daar kan mepal niks aan doen. Producten van mepal zijn we altijd erg blij mee, fijn dat je extra onderdelen kan bestellen zoals voor de rietjesbekers.
28 aug 2024
De website is overzichtelijk. Het bestellen ging gemakkelijk. Gegevens zijn goed in te vullen. De verzending was vlot en het pakket was er keurig op de aangegeven tijd. De producten voldoen aan de verwachtingen.
EG
Ellen G.
Geleen
11 aug 2024
Hele overzichtelijke website . Produkten gemakkelijk te bestellen. Gelijk overzichtelijke mail met je bestelde product. En een snelle levering en degelijk verpakt voor verzending
9 aug 2024

Uitstekende kwaliteit

Het bestelproces verliep soepel en gemakkelijk. De producten werd snel en netjes geleverd en zijn van zeer goede kwaliteit. Echt een aanwinst in de keuken!
IM
Irene M.
Rotterdam
21 aug 2024
Zelf ontwerpen. Ik hoop dat fortnite nog in het assortiment komt. Maar deze mogelijkheid met zelf een foto uploaden werkte prima! Mijn zoontje is tevreden
27 aug 2024
ik was al bekend met de mepal producten. Dit model is voor mij prima geschikt om in de riezer eten te bewaren. het formaat is compact en goed te hanteren
9 aug 2024
Er was genoeg keuze, ik moest lunch trommels met bij passende bekers hebben, en mijn zoontje had snel zijn keuze gemaakt. De levering was ook snel.
3 sep 2024
Aan de afsluitende randjes van de vleeswaren doosjes zaten wat ruwe randjes: gladder afwerken zou beter zijn geweest, dan waren het 5 sterren.
14 aug 2024

Top!

Broodtrommels en waterflessen gepersonaliseerd, ging super makkelijk en snelle levering! Al met al super tevreden. Eindresultaat ook perfect.