mepal.com/nl- Logo - Beoordelingen

mepal.com/nl

2.972 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden38.523 beoordelingen in totaal

31 mei 2024
De rubber-achtig deksel van de binnen doosje van de BentoBox wou na 2 jaar niet meet dicht blijven en was lek. Ik heb makkelijk en voor weing geld een nieuwe deksel kunnen kopen. Klantenservice dacht dat ik wou klagen dat de BentoBox was lek. "Deze is ook niet lekvrij. Dit staat ook niet op de site beschreven. Als je een lekvrije oplossing wenst, dan kan je het beste een product kiezen met schroefdraad." Maar de binnen doos, als elke andere tupeware, is wel lekvrij geweest, zo lang het dicht bleef.

2 mei 2024
Het concept van het zelf ontwerpen van je Mepal producten is natuurlijk erg leuk. Ruime keuze aan verschillende componenten, had voor mijn bestelling graag nog andere kleuren willen kiezen, maar ik begrijp dat je niet elke kleur op voorraad wil hebben. De ontwerp tool op de website mag wel een stukje groter, dat het duidelijker is om te zien hoe het er uit gaat zien. De print kwaliteit vind ik matig/voldoende, had er iets meer van verwacht. Wat ik wel erg jammer vond was dat de drinkbeker een duidelijke roze zweem heeft, printer verkeerd ingesteld? Bronmateriaal verkeerd? Indien het laatste misschien een idee om een info blok weer te geven met image settings (DPI / kleurindeling.. etc) Verzending was snel en netjes gecommuniceerd.

Beoordelingen voor mepal.com/nl

15 aug 2024
Fijne producten, leuk te personaliseren. Producten blijven mooi in de vaatwasser. Snelle verzending.
14 aug 2024
fout gegaan bij DHL maar direct opgepakt door Mepal en alsnog geleverd. Producten zijn weer prima.
20 aug 2024
Zeer handzaam, past in jas- en broekzak. Isoleert perfect. Vergt enige oefening als drinkbeker.
3 sep 2024
Goede producten van degelijke kwaliteit en als slagroom op de taart met eigen foto's bedrukt.
31 aug 2024
Goede service, goede stevige producten, groot assortiment. goede levering, alles goed verpakt.
30 aug 2024

Losse onderdelen

Netjes en snel verstuurd en erg fijn dat de onderdelen los te bestellen zijn. Duurzaam bezig.
12 aug 2024
Goed telefonisch contact gehad en door jullie hersteld wat ik verkeerd had gedaan. Dank je.
2 sep 2024

Duidelijke website, goede info over de verzending van het pakket en een snelle levering.
2 sep 2024
Mooi degelijk materiaal. Ziet er goed uit. Print van foto is wat donker op het product.
27 aug 2024
De producten zijn mooi verpakt en kwamen netjes aan. Verzending kon miss wat sneller
2 sep 2024
De website is toegankelijk en het maken van de persoonlijke trommels ging eenvoudig
2 sep 2024
Ik heb deze lunch bak al langer en gebruik deze dagelijks en zeer tevrede daarmee.
24 aug 2024

Kwaliteit en handigheid

Mooie, handige en kwalitatieve bento box. Ideaal voor een gezonde lunch op school.
18 aug 2024
Broodtrommel is super gemaakt, alleen de opdruk van drinkfles heeft kleurverschil.
27 aug 2024

Makkelijk onderdelen bestellen

Super fijn dat je losse onderdelen met lage verzendkosten kan bijbestellen. Top!
25 aug 2024
De aftersales service, 1 bord was beschadigd, kregen per omgaande een ander
22 aug 2024

Reliable

The ordered item arrived very fast and was exactly like in the configurator.
2 sep 2024
Verpakking, de verschillende modellen. Het gemak om in diepvries te zetten.
23 aug 2024
Heerlijk snelle bezorging. Zeker aanrader om daar rechtstreeks te bestellen
SF
S D F.
Sneek
23 aug 2024
Goede kwaliteit, frisse kleuren, snelle correcte afhandeling, mooi product.