mepal.com/nl- Logo - Beoordelingen

mepal.com/nl

2.963 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden38.532 beoordelingen in totaal

31 mei 2024
De rubber-achtig deksel van de binnen doosje van de BentoBox wou na 2 jaar niet meet dicht blijven en was lek. Ik heb makkelijk en voor weing geld een nieuwe deksel kunnen kopen. Klantenservice dacht dat ik wou klagen dat de BentoBox was lek. "Deze is ook niet lekvrij. Dit staat ook niet op de site beschreven. Als je een lekvrije oplossing wenst, dan kan je het beste een product kiezen met schroefdraad." Maar de binnen doos, als elke andere tupeware, is wel lekvrij geweest, zo lang het dicht bleef.

2 mei 2024
Het concept van het zelf ontwerpen van je Mepal producten is natuurlijk erg leuk. Ruime keuze aan verschillende componenten, had voor mijn bestelling graag nog andere kleuren willen kiezen, maar ik begrijp dat je niet elke kleur op voorraad wil hebben. De ontwerp tool op de website mag wel een stukje groter, dat het duidelijker is om te zien hoe het er uit gaat zien. De print kwaliteit vind ik matig/voldoende, had er iets meer van verwacht. Wat ik wel erg jammer vond was dat de drinkbeker een duidelijke roze zweem heeft, printer verkeerd ingesteld? Bronmateriaal verkeerd? Indien het laatste misschien een idee om een info blok weer te geven met image settings (DPI / kleurindeling.. etc) Verzending was snel en netjes gecommuniceerd.

Beoordelingen voor mepal.com/nl

8 aug 2024
7 aug 2024
3 sep 2024

levertijd veel langer

Er wordt gezegd 4-5 werkdagen levertijd bij gepersonaliseerde dingen. Inmiddels wacht ik al 10werkdagen en kreeg ik pas een berichtje van de vertraging op de 5de dag pp vrijdag. Het zou maandag of dinsdag verstuurd worden, maar hebbhet nog steeds niet binnen. Oh ja, ik kreeg wel een cadeautje om het leed wat te verzachten, namelijk gratis verzendkosten die ik tot eind 2024 kan gebruiken. Wat ik dus niet ga doen, aangezien ik voor 70euro aan spullen heb gekocht. Dus nee ik ben qua levertijd echt niet tevreden met mepal.
9 sep 2024
Bedankt voor je review. Wat vervelend dat het ontvangen product niet voldoet aan je verwachtingen. We nemen je feedback ter harte voor onze verbetering! Met vriendelijke groet, Sandy van Mepal
5 sep 2024

Bestelling niet ontvangen!

Ik heb twee bekers en twee broodtrommels besteld. Het is nu al twee weken terug dat ik de bestelling heb geplaatst. Ik heb nog steeds niks ontvangen. Ik kreeg bericht dat de bestelling vertraagd is i.v.m. de personalisatie van 1 set. Maar niet hoe lang het dan zou gaan duren… of dat in ieder geval het setje (beker, broodtrommel) standaard collectie wel wordt opgestuurd.
23 sep 2024
Goedemiddag, Bedankt voor je review. Wat vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent over Mepal. We hebben inderdaad helaas last van enorme drukte gehad. Maar gelukkig zie ik dat je bestelling inmiddels geleverd is. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, horen we het natuurlijk graag. Neem dan gerust contact met ons op via klantenservice@mepal.com of 0573 82 0820 en houd je bestelnummer bij de hand. Met vriendelijke groet, Renate van Mepal
29 aug 2024
Niet de juiste informatie in de shop zodat het verkeerde onderdeel (kleur) besteld wordt. Sandy van de klanten"service" moet en zal haar gelijk halen en wil geen kant op. Al m'n Mepal spullen (incl. De nieuw bestelde) in de vuilnisbak gegooid en klaar ermee. Klant weg! Proficiat Mepal. Advies aan toekomstige klanten! Niet kopen!
11 sep 2024
Bedankt voor je review. Wat vervelend dat het ontvangen product niet voldoet aan je verwachtingen. Wat jammer dat je de producten hebt weggegooid. In ons emailverkeer heb ik aangegeven dat een retourzending altijd aangemeld kan worden. We nemen je feedback ter harte voor kwaliteitsverbetering. Met vriendelijke groet, Sandy van Mepal
18 aug 2024

Ik kon een deksel bij bestellen. Maar niet de goede kleur.

Ik kon een deksel bijbestellen. Dat heb ik gedaan. Ook blauw Bleek dat het een andere kleur was. Contact gehad via WhatsApp maar toen ik aangaf dat collega zei dat ik de deksel die kapot was kon bijbestellen. Maar ze niet hadden aangegeven dat ze die kleur niet meer in de collectie hadden. Toen kreeg ik geen reactie meer.
20 aug 2024
Bedankt voor je review. Wat vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent over Mepal. Je hebt bericht van ons ontvangen over jouw vraag. Met vriendelijke groet, Sandy van Mepal
29 aug 2024
Lange levertijden. Slechte (geen) communicatie van de klantenservice. Ik heb op 19 augustus een bestelling gedaan. Ik heb de klantenservice gemaild met de vraag waar mijn bestelling blijft. tot op heden: 29 augustus geen enkele update of reactie ontvangen van Mepal. Ondertussen wacht ik nog steeds op mijn bestelling.....
10 sep 2024
Goedemiddag, Bedankt voor je review. Wat vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent over Mepal. Momenteel hebben we inderdaad helaas last van enorme drukte. Maar gelukkig zie ik dat je bestelling inmiddels geleverd is. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, horen we het natuurlijk graag. Dit mag naar klantenservice@mepal.com Met vriendelijke groet, Renate van Mepal
LE
Liset E.
Deventer
4 sep 2024
Ik heb een bestelling gedaan voor de kids op 25 augustus 2024. Op donderdag 29 augustus kreeg ik een mail dat de bestelling vertraagd is. Dat kan gebeuren, maar inmiddels is het 4 september en heb ik nog niets binnen en krijg ik ook geen antwoord op 2 verzonden mail om de status na te vragen.
9 sep 2024
Bedankt voor je review. Wat vervelend om te lezen dat er onduidelijkheid is over de levering van jouw Mepal bestelling. Gelukkig is je bestelling ondertussen geleverd. Met vriendelijke groet, Sandy van Mepal
10 aug 2024
Ik heb de producnten nog niet, zijn nu meer dan een week onderweg. Dat is geen probleem maar dat ik dan nu al een enquete krijg, is wel heel boeiend in dit traject. Mepal producten zijn goed, dit is niet mijn eerste bestelling. Maar die data bekijken jullie misschien niet
12 aug 2024
Bedankt voor je review. Wat vervelend dat het leveren van je bestelling niet voldoet aan je verwachtingen. We hopen je bestelling zo snel mogelijk te kunnen verzenden. Met vriendelijke groet, Sandy van Mepal
21 aug 2024

Snelle levering en redelijke producten

Snelle levering en prima producten. Helaas lopen de prints niet mooi over, zijn de letters kennelijk meerkleurig en lijkt de drinkfles van glas met plastic, maar blijkt die volledig van plastic te zijn. Dus matig tevreden (ook in het licht van de best forse prijs).
5 sep 2024
I was informed they there is delay on product so I immediately canceled the order because it was personalized and it wouldn't come on time. They disregard my cancelation and informed me after 5 days that's its too late and they are shipping it. Really unfair.
23 sep 2024
Thank you for your review. How annoying to read that you are not satisfied with Mepal. Your feedback helps us enormously to improve our service. Thank you for that!
28 aug 2024

Levering duurde lang en kwaliteit minder dan verwacht

Het duurde erg lang (9 dagen) voor we onze bestelling ontvingen. We hadden zelf bekers en broodtrommels ontworpen en helaas was de drukkwaliteit van de bekers beduidend minder scherp en minder mooi van kleur dan die van de broodtrommels.
1 sep 2024
Sluitingen van de broodtrommelbakjes vallen steeds uit elkaar. Ik heb er 2 besteld en het gebeurd bij allebei. Niet eens mee naar school gehad nog. Ik ben benieuwd hoe vaak ze daar uit elkaar vallen. Zonde van het geld
17 sep 2024
Beste Anouk, Bedankt voor je review. Wat vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent over Mepal. Wij kijken heel graag wat we voor je kunnen doen. Zou je ons daarom je klacht met foto willen mailen en daarin je bestelnummer vermelden? Dit mag naar klantenservice@mepal.com. Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Renate van Mepal
22 aug 2024
Heel lang moeten wachten op mijn bestelling. Zonder bericht vanuit Mepal dat er vertraging was opgelopen. Pakketje eenmaal binnen zie ik dat er al krassen op de drinkfles aanwezig zijn. Niet voor herhaling.. jammer.
26 aug 2024
Bedankt voor je review. Wat vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent over Mepal. Wij kijken heel graag wat we voor je kunnen doen. Zou je ons daarom je klacht met foto willen mailen en daarin je bestelnummer vermelden? Dit mag naar klantenservice@mepal.com. Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Sandy van Mepal
1 sep 2024

Yoghurtbeker

Ik had een yoghurt beker besteld met een naam er op. De deksel was beschadigd, er zitten krassen in. Ik heb geprobeerd Nepal via watsapp en mail te bereiken maar tot nu toe nog geen gehoor
17 sep 2024
Beste Laura, Bedankt voor je review. Wat vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent over Mepal. Momenteel hebben we inderdaad helaas last van enorme drukte. Maar gelukkig zie ik dat er inmiddels contact is geweest. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, horen we het natuurlijk graag. Neem dan ook gerust contact met ons op via klantenservice@mepal.com of 0573 820 820 . Met vriendelijke groet, Renate van Mepal
24 aug 2024

Geen reactie op klacht

Reageren op een klacht die ik gestuurd heb. Heb een verkeerd product ontvangen op verzoek van de klantenservice een foto en mail gestuurd maar geen reactie ontvangen.
26 aug 2024
Beste klant, Bedankt voor je review. Wat vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent over Mepal. Helaas is het in deze tijd enorm druk in onze mailbox, hierdoor kan het voorkomen dat je email pas later wordt behandeld dan je van ons gewend bent. Wij doen onze uiterste best om alle emails zo snel mogelijk te behandelen. Als het goed is, heeft een collega jouw email opgepakt. Met vriendelijke groet, Dorien, klantenservice Mepal.
24 aug 2024
Niet iets op voorraad zetten als het er niet is, uiteindelijk 2 dingen bestellen, 1 niet leverbaar dus 2x verzendkosten apart moeten betalen. Geen tegemoetkoming.
3 sep 2024
Ik hoor helemaal niks van Mepal, geen bevestiging of iets. 2-4 dagen tot verzending is nu al een week, dus te laat. Ik haal het volgende keer in de winkel
19 sep 2024
Beste Stefanie, bedankt voor je review. Wat vervelend te lezen dat je niet tevreden bent over Mepal. Ik zie dat je ook al contact met ons hebt opgenomen. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, horen we het natuurlijk graag. Neem dan gerust contact met ons op via klantenservice@mepal.com of 0573 82 0820 en houd je bestelnummer bij de hand. Met vriendelijke groet, Renate van Mepal
2 sep 2024
long delays in processing order. I received an email about the delay (belatedly) but I still have no clarity as to when I will receive my order
19 sep 2024
Dear customer, Thank you for your feedback. How annoying to read that you are not satisfied with Mepal. Unfortunately, we are currently experiencing a lot of pressure. But fortunately I see that your order has now been delivered. If we can do anything else for you, we would of course like to hear from you. Please feel free to contact us via klantenservice@mepal.com . Kind regards, Renate from Mepal

nog niet ontvangen

heb het 12 augustus besteld en nog steeds niet ontvangen. er wordt gezegd 2 tot 5 werkdagen. maak geen beloftes die je niet kan naleven.
27 aug 2024
Bedankt voor je review. Wat vervelend om te lezen dat er onduidelijkheid is over de levering van jouw Mepal bestelling. Als je ons kunt voorzien van je bestelnummer en adresgegevens kijken we graag mee naar de status van jouw bestelling. Wij zijn te bereiken via klantenservice@mepal.com Met vriendelijke groet, Sandy van Mepal