mepal.com/nl- Logo - Beoordelingen

mepal.com/nl

2.963 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden38.532 beoordelingen in totaal

31 mei 2024
De rubber-achtig deksel van de binnen doosje van de BentoBox wou na 2 jaar niet meet dicht blijven en was lek. Ik heb makkelijk en voor weing geld een nieuwe deksel kunnen kopen. Klantenservice dacht dat ik wou klagen dat de BentoBox was lek. "Deze is ook niet lekvrij. Dit staat ook niet op de site beschreven. Als je een lekvrije oplossing wenst, dan kan je het beste een product kiezen met schroefdraad." Maar de binnen doos, als elke andere tupeware, is wel lekvrij geweest, zo lang het dicht bleef.

2 mei 2024
Het concept van het zelf ontwerpen van je Mepal producten is natuurlijk erg leuk. Ruime keuze aan verschillende componenten, had voor mijn bestelling graag nog andere kleuren willen kiezen, maar ik begrijp dat je niet elke kleur op voorraad wil hebben. De ontwerp tool op de website mag wel een stukje groter, dat het duidelijker is om te zien hoe het er uit gaat zien. De print kwaliteit vind ik matig/voldoende, had er iets meer van verwacht. Wat ik wel erg jammer vond was dat de drinkbeker een duidelijke roze zweem heeft, printer verkeerd ingesteld? Bronmateriaal verkeerd? Indien het laatste misschien een idee om een info blok weer te geven met image settings (DPI / kleurindeling.. etc) Verzending was snel en netjes gecommuniceerd.

Beoordelingen voor mepal.com/nl

4 sep 2024
2 sep 2024
1 sep 2024
17 sep 2024
Beste klant, Bedankt voor je review. Door enorme drukte hebben we helaas een langere reactie tijd dan je wellicht gewend bent. Onze excuses daarvoor. Wat vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent over de levering van jouw Mepal bestelling. Hoewel wij hier niet altijd invloed op hebben, kijken we graag mee of we iets voor je kunnen betekenen. Mocht je het tot op heden nog niet ontvangen hebben, neem dan gerust contact met ons op via 0573 82 0820 en houd je bestelnummer bij de hand. Met vriendelijke groet, Renate van Mepal
31 aug 2024
31 aug 2024
29 aug 2024
12 sep 2024
Beste klant, Bedankt voor je review. Wat vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent. Wij kijken heel graag wat we voor je kunnen doen. Zou je ons daarom je vraag of klacht met foto willen mailen en daarin je bestelnummer vermelden? Dit mag naar klantenservice@mepal.com. Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Renate van Mepal
25 aug 2024
21 aug 2024
22 aug 2024
Bedankt voor je review. Wat vervelend dat het ontvangen product niet voldoet aan je verwachtingen. We kijken graag naar een passende oplossing. Zou je ons een e-mail willen sturen met je probleem? Dit mag naar klantenservice@mepal.com. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Sandy van Mepal
21 aug 2024
22 aug 2024
20 aug 2024
9 aug 2024
8 aug 2024
9 aug 2024
Beste klant, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat onze service niet voldoet aan je verwachtingen. We kijken graag naar een passende oplossing. Zou je ons een e-mail willen sturen met je probleem? Dit mag naar klantenservice@mepal.com. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Dorien, klantenservice Mepal
1 aug 2024

Goede producten, snelle levering

Ik heb twee snackpots (350ML) en twee mini lunchpot’s (Ellipse) besteld. De kleuren zijn erg mooi, precies zoals op de foto. Ook het materiaal voelt fijn en stevig aan en ze hebben al een ronde in de vaatwasser overleefd. De lunchpot’s (met twee compartimenten) zijn in de maat 300ML + 120ML ideaal voor het meenemen van een yoghurt + granola snack/lunch. Andere bakjes vond ik vaak net te groot. Bestelling ging goed, binnen twee dagen in huis.
16 jul 2024

Het product zelf was prima en zoals op de afbeelding. Echter vond ik de manier van inpakken (wit papiertje eromheen en in de doos) wat matig. Ik had een drinkbeker besteld wat gemakkelijk kan "breken". De doos kwam ook helemaal gekreukt aan (kunnen jullie niets aan doen) Maar Mijn inziens iets meer bescherming in de doos doen, juist omdat de post er soms zo hardhandig mee omgaat :)
2 aug 2024

Top setje

Ik had zelf een lunchbox en drinkbekers ontworpen en binnen 3 werkdagen in huis. Bij het uitpakken bleek dat ze verkeerde kleur geleverd hadden vd lunchbox. Op vrijdag mail gestuurd en de dinsdag erna had ik de juiste kleur al in huis. Top geregeld!
31 jul 2024

hoge kwaliteit en snelle levering

hoge kwaliteit product en print en daarbij snelle levering. Het zou helemaal mooi zijn dat we alleen de print konden bestellen, zo zouden we de afbeelding kunnen afwisselen zonder een hele nieuwe box te bestellen.
2 aug 2024
Goed ervaring was op tijd geleverd netjes ingepakt. Ik werk in de zorg (gehandicapten zorg)en gaat het ook voor de cliënten bestellen om naar de dagbesteding te gaan. En heeft het ook aan collega’s aangeraden.
22 jul 2024

'Geplande' afleverdatum was een beetje vaag

De 'geplande' afleverdatum van de vervangende vleeswarendoos-deksels (volgens het emailbericht) was een beetje vaag, maar het pakketje werd uiteindelijk binnen 4 dagen na bestelling ontvangen. Goede service.
18 jul 2024
Top klantenservice! Gepersonaliseerde broodtrommel besteld, maar er zat een printfout in. Mail gestuurd en kreeg een nieuwe plaat toegestuurd. Helaas had deze dezelfde fout, maar ze gaan hem opnieuw maken.
25 jul 2024
De bakjes die ik besteld heb zijn uitstekend, maar de pakketsdienst DHL is ruk. Het pakket werd aan mijn voordeur geleverd en waarschijnlijk stond het er uren. Iemand had het net zo goed kunnen meenemen.