mepal.com/nl- Logo - Beoordelingen

mepal.com/nl

2.969 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden38.566 beoordelingen in totaal

31 mei 2024
De rubber-achtig deksel van de binnen doosje van de BentoBox wou na 2 jaar niet meet dicht blijven en was lek. Ik heb makkelijk en voor weing geld een nieuwe deksel kunnen kopen. Klantenservice dacht dat ik wou klagen dat de BentoBox was lek. "Deze is ook niet lekvrij. Dit staat ook niet op de site beschreven. Als je een lekvrije oplossing wenst, dan kan je het beste een product kiezen met schroefdraad." Maar de binnen doos, als elke andere tupeware, is wel lekvrij geweest, zo lang het dicht bleef.

2 mei 2024
Het concept van het zelf ontwerpen van je Mepal producten is natuurlijk erg leuk. Ruime keuze aan verschillende componenten, had voor mijn bestelling graag nog andere kleuren willen kiezen, maar ik begrijp dat je niet elke kleur op voorraad wil hebben. De ontwerp tool op de website mag wel een stukje groter, dat het duidelijker is om te zien hoe het er uit gaat zien. De print kwaliteit vind ik matig/voldoende, had er iets meer van verwacht. Wat ik wel erg jammer vond was dat de drinkbeker een duidelijke roze zweem heeft, printer verkeerd ingesteld? Bronmateriaal verkeerd? Indien het laatste misschien een idee om een info blok weer te geven met image settings (DPI / kleurindeling.. etc) Verzending was snel en netjes gecommuniceerd.

Beoordelingen voor mepal.com/nl

28 jun 2024
Voor een paar euro die de deksel kostte had ik een superservice verwacht dat deze kosteloos zou worden nagestuurd

Matig

De broodtrommel was na een keer schuiven op het aanrecht al gekrast en de foto was slechte kwaliteit geprint.
26 jun 2024
Bedankt voor je review. Wat vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent over Mepal. Wij kijken heel graag wat we voor je kunnen doen. Zou je ons daarom je klacht met foto willen mailen en daarin je bestelnummer vermelden? Dit mag naar klantenservice@mepal.com. Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Sandy van Mepal
24 jun 2024
Het tussenstuk is stuk aangekomen. Betere verpakking graag in t vervolg. Envelop was open bij aankomst
26 jun 2024
Beste klant, Bedankt voor je review. Wat vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent over Mepal. Wij kijken heel graag wat we voor je kunnen doen. Zou je ons daarom je klacht met foto willen mailen en daarin je bestelnummer vermelden? Dit mag naar klantenservice@mepal.com. Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Dorien, klantenservice Mepal
11 jun 2024
Met dagelijks gebruik vindt ik het toch vrij snel kapot gaan ondermeer de doppen van de drinkfles
22 jun 2024
Verzending goed maar de sluiters blijven niet goed zitten op de deksels en sluiten niet goed.
25 jun 2024
Beste Merlijn, Bedankt voor je review. Wat vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent over Mepal. Wij kijken heel graag wat we voor je kunnen doen. Zou je ons daarom je klacht met foto willen mailen en daarin je bestelnummer vermelden? Dit mag naar klantenservice@mepal.com. Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Renate van Mepal
12 jun 2024
Personalisatie was slecht en niet mooi. Zag er heel amateuristisch uit voor een hoop geld.
12 jun 2024
Bedankt voor je review. Wat vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent over Mepal. Je hebt van ons per email een keuze gehad over de oplossing van dit probleem. Met vriendelijke groet, Sandy van Mepal
28 jun 2024
Slecht, er staat anti lek maar dit is niet waar! Rietje komt ook telkens los
16 jun 2024
Super slechte personalisatie tool. Verspringt iedere keer en laad niet goed
17 jun 2024
Beste klant, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat onze service niet voldoet aan je verwachtingen. Misschien kun je ons helpen deze te optimaliseren door hetgeen waar jij tegenaan loopt naar ons op de mail te zetten. Dit mag naar klantenservice@mepal.com. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Dorien, klantenservice Mepal
24 jun 2024
Ik heb mijn bestelling nog steeds niet binnen
25 jun 2024
Beste klant, Bedankt voor je review. Wat vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent over Mepal. Wij hebben vandaag telefonisch contact gehad over deze bestelling. Hierin hebben wij je wat meer duidelijkheid kunnen geven over de levering. Hopelijk is de bestelling snel in jouw handen. Met vriendelijke groet, Dorien, klantenservice Mepal
14 jun 2024
Niks ontvangen wacht al 2 weken
14 jun 2024
Bedankt voor je review. Wat vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent over de levering van jouw Mepal bestelling. Hoewel wij hier niet altijd invloed op hebben, kijken we graag mee of we iets voor je kunnen betekenen. Neem dan ook gerust contact met ons op via klantenservice@mepal.com of 0573 82 0820 en houd je bestelnummer bij de hand. Met vriendelijke groet, Sandy van Mepal
3 jul 2024
Pakketje is niet aangekomen.
3 jul 2024
Bedankt voor je review. Wat vervelend om te lezen dat er onduidelijkheid is over de levering van jouw Mepal bestelling. Ik zie dat je ons een e-mail hebt gestuurd. We zullen je zo snel mogelijk een reactie geven. Met vriendelijke groet, Sandy van Mepal
25 jun 2024
Foto is er scheef opgeplakt
Wazig bij uitreken
22 jun 2024
25 jun 2024
Goedemiddag, Bedankt voor je review. Wat vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent over de levering van jouw Mepal bestelling. Je hebt al contact opgenomen met onze klantenservice. Samen kijken we hoe we je klacht kunnen oplossen. Met vriendelijke groet, Renate van Mepal
21 jun 2024
18 jun 2024
19 jun 2024
Beste klant, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat onze service niet voldoet aan je verwachtingen. We kijken graag naar een passende oplossing. Zou je ons een e-mail willen sturen met je probleem? Dit mag naar klantenservice@mepal.com. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Dorien, klantenservice Mepal
17 jun 2024
15 jun 2024
Geïmporteerde beoordeling

Betrouwbaar en goede service

Als ik een verbeterpunt moet noemen, dan is het dat ze zakendoen met het slechtste transportbedrijf wat er in Nederland bestaat, namelijk DHL. Hoewel deze recensie niet over DHL gaat, ga ik er toch iets over schrijven, omdat deze ervaring duidelijk maakt wat de plus- en minpunten zijn van MyMepal. En daar gaat het om. DHL had mijn pakket zonder reden van opgaaf retour gestuurd en hun klantenservice was slecht bereikbaar. Toen het ein-de-lijk was gelukt om een medewerker van DHL te spreken, was die te beroerd om mij te helpen en verwees mij linea recta terug naar de afzender. Zoek het maar uit met elkaar. Dus, ik MyMepal opbellen. Niet bereikbaar. Een stem zei dat ze bereikbaar zijn van maandag tot en met vrijdag, tot 17.00. Ik kreeg dat te horen op een vrijdagmiddag om 16.15... Minpuntje. Diezelfde vrijdagmiddag vulde ik een contactformulier in en de dinsdag daarop mailde een medewerker rond 9.00 al terug: het pakket was retour ontvangen en zou meteen weer worden opgestuurd. Ik moest alleen mijn adresgegevens opnieuw doorgeven, want de medewerker had gezien dat dit niet klopte (ons adres is zo lang dat sommige systemen van webwinkels dit niet goed kunnen verwerken. Dit ligt niet aan MyMepal, maar aan de bedenker van dit achterlijk langdradig adres). Maar: pluspunt voor de oplettendheid en de vlotte reactie en actie. Vervolgens zat ik heel geduldig te wachten en wachten en wachten, totdat ik maar weer eens contact zocht met DHL. Na anderhalf uur te zijn afgewimpeld door een bandje aan de telefoon, te zijn doorverbonden met luchtvracht, te hebben gechat met een robot die werkelijk niks snapt en daarna uit de chat te zijn gekickt toen ik nét een echt persoon te pakken had, kwam ik erachter dat mijn pakket, zonder dat dit gecommuniceerd was, op een willekeurig afhaalpunt was bezorgd en inmiddels wéér retour was gestuurd. Ik mailde opnieuw naar MyMepal en kreeg binnen 3,5 uur al een reactie terug: na ontvangst zouden ze het nogmaals opsturen. En op de dag dat zij het pakket retour hadden ontvangen, kreeg ik keurig een nieuwe mail dat ze het diezelfde dag weer naar mij zouden opsturen. Pluspunt voor de duidelijke communicatie over de stand van zaken en over wanneer ze welke acties ondernemen. Inmiddels heb ik mijn pakket met twee broodtrommels ontvangen. Zoals ik van MyMepal gewend ben, zijn het mooie trommels. Pluspunt voor de unieke producten die ze verkopen. Samengevat is MyMepal een betrouwbaar bedrijf met unieke producten, waar je met een gerust hart iets leuks kunt bestellen. Als de verzending niet soepel verloopt, is de klantenservice telefonisch misschien niet zo goed bereikbaar maar online wel. Bij problemen volgt er vlot een reactie en actie. Ondertussen blijven ze constant met de klant communiceren over welke acties zij op welk moment ondernemen, en ze komen de gemaakte beloftes allemaal na. Dus al met al een dikke voldoende.