mepal.com/nl- Logo - Beoordelingen

mepal.com/nl

2.969 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden38.566 beoordelingen in totaal

31 mei 2024
De rubber-achtig deksel van de binnen doosje van de BentoBox wou na 2 jaar niet meet dicht blijven en was lek. Ik heb makkelijk en voor weing geld een nieuwe deksel kunnen kopen. Klantenservice dacht dat ik wou klagen dat de BentoBox was lek. "Deze is ook niet lekvrij. Dit staat ook niet op de site beschreven. Als je een lekvrije oplossing wenst, dan kan je het beste een product kiezen met schroefdraad." Maar de binnen doos, als elke andere tupeware, is wel lekvrij geweest, zo lang het dicht bleef.

2 mei 2024
Het concept van het zelf ontwerpen van je Mepal producten is natuurlijk erg leuk. Ruime keuze aan verschillende componenten, had voor mijn bestelling graag nog andere kleuren willen kiezen, maar ik begrijp dat je niet elke kleur op voorraad wil hebben. De ontwerp tool op de website mag wel een stukje groter, dat het duidelijker is om te zien hoe het er uit gaat zien. De print kwaliteit vind ik matig/voldoende, had er iets meer van verwacht. Wat ik wel erg jammer vond was dat de drinkbeker een duidelijke roze zweem heeft, printer verkeerd ingesteld? Bronmateriaal verkeerd? Indien het laatste misschien een idee om een info blok weer te geven met image settings (DPI / kleurindeling.. etc) Verzending was snel en netjes gecommuniceerd.

Beoordelingen voor mepal.com/nl

20 jan 2024

Top Top Top service

I loved the customer service as I had made a mistake on my order. First of all they responded and understood I had some problems on my order and ended uo getting some wrong colors as something I couldn’t understand on the website. Mepal was really amazing and kind enough to send me the boxes that I wanted for my kids. And they are so so happy they got the colors that they wanted with thier names printed So we are grateful for this. Happy kids ! Happy eating ! Happy Mama!

Echt een aanrader

Deze week bestelde ik een mepal beker met naam van mijn zoontje erop. Toen het pakketje binnen kwam zaten er strepen/vlekken op de bedrukking. Deze kreeg ik er niet af. Na contact met de klantenservice stuurde ze een nieuwe mepal beker met naam erop. Er werd heel snel op mijn mail geantwoord. Ik vind het een hele goede service. Ik raad het dan ook zeker aan om op deze website te bestellen. Het is een snelle levering en je word goed geholpen. Ik ben tevreden.
Geïmporteerde beoordeling
Ik had bij het bestellen van een fles met opdruk niet gezien, dat je ook bij de dop kleuren in moet vullen. Ik dacht dat er een standaard dop op zat. Dus ontving een fles, met totaal niet bijkleurende dop. Maar na een telefoontje met een vriendelijke dame, mocht ik de goede kleuren doormailen en kreeg ik kosteloos de juiste doppen opgestuurd! Fantastische service!!! Fantastische Waterfles Campus ook trouwens! Ook zeer geschikt voor kindjes!
Geïmporteerde beoordeling

Blij met dit fantastische setje

Altijd weer blij met de kwalitateit van MyMepal. Het ontwerp en kleuren zien er fantastisch uit. Nu ook ervaring gehad met de goede service. Een onderdeel was niet op voorraad en zou met enige vertraging kunnen worden geleverd. Ik mocht een alternatieve kleur uitkiezen of wachten. Ik koos wacht en het werd alsnog vrij snel geleverd. Dikke 👍🏼 dus! Eigenlijk nog het belangrijkste: De kleine man is heel erg blij met dit stoere kado. Bedankt!
Levering goed. Deze bestelling kwam wederom tot stand, omdat het deksel van inferieure kwaliteit is. Een deksel gaat ongeveer een half jaar mee, voordat het scheurt bij de sluiting. De pootjes zijn gewoon te fragiel en sneuvelen altijd, bij gewoon gebruik. Het is erg jammer, dat een verder uitstekend product dit (grote) nadeel heeft. Het afbreken/afbrokkelen komt overigens bij elke type deksel voor ook bij de kleinere formaten.
1 nov 2023

Top service!

De producten van Mepal zijn altijd fantastisch en van goede kwaliteit. Ik heb al meerdere schooljaren voor mijn zoontje via Mymepal zelf de producten ontworpen. Heel erg makkelijk om te doen. En als er iets niet goed gaat of is worst er direct en snel gehandeld. Altijd een top service! En ook handig is dat je kleine onderdelen die toch door, een niet altijd zuinige 7 jarige jongen, aan vervanging zijn gewoon los bestellen.

vlot en netjes opgelost

De bestelling kon gelukkig eerder bezorgt worden. Wij hadden hierover gebelt toen we er achter kwamen dat het anders net te laat zou zijn voor het verjaardag kado. Toen het binnenkwam bleek er een verwisseling te zijn met een andere klant. We hadden elkaar's deksel gekregen. Na bellen werd dit meteen opgelost en de volgende dag op tijd voor de verjaardag werd er een geheel nieuwe set bezorgd. vlot en netjes opgelost
8 sep 2024
Het is fijn dat je losse onderdelen kunt bijbestellen. Het zou voor mij goedkoper zijn geweest om een nieuwe set ergens in de aanbieding te kopen maar vanwege het milieu heb 't toch gedaan. Misschien zouden jullie dat nog eens iets aantrekkelijker kunnen maken... of ook beschikbaar in de winkels waar jullie producten verkocht worden. Verder tevreden met de producten en de snelheid waarmee ze geleverd werden.
19 okt 2023
DHL gaf aan dat ik niet thuis was (terwijl ik er de hele dag was) en zou het pakket naar een afhaalpunt brengen. Hier is het nooit gearriveerd helaas en ineens werd het retour gestuurd. Contact opgenomen met Mepal en ze hebben het pakket direct weer toegestuurd zodra het bij hen terug was, heel fijn! Snelle (re-)actie, fijne service!
29 okt 2023

Mepal is van oudsher altijd al het…

Mepal is vanouds her altijd al het beste geweest. De kracht van het product komt doordat de denkwijze van het bedrijf erachter staat. Wat moet ik nog meer vertellen ??
21 apr 2024

Mepal heeft goede degelijke spullen.

Mepal heeft goede spullen die in tassen die rond gegooid worden heel blijven. De levering is snel en goed verzorgd ingepakt. Als ik een minder iets moet verzinnen, dan vind ik het jammer dat als een product met korting aangeboden wordt, dat dit niet altijd voor alle kleuren geld. De verbind stukjes van de broodtrommels zijn wel een beetje broos, maar een elastiek is hiervoor de oplossing.

Zeer slecht verpakt,product prima!

Product is super maar zeer slecht verpakt. Beker zat in het papier maar brooddoos zo los ernaast. Deksel eraf gegaan tijdens transport. Had zeer snel kunnen beschadigen of iets dergelijks, is niet gebeurd gelukkig maar een verpakking extra of anders ingepakt zou voor zo'n groot bedrijf wel een aandachtspunt kunnen zijn! Ook voor het zicht,staat ook wat netter als het goed verpakt zit.

verwachting overtroffen.

Product via website customized. (Afdruk) kwaliteit is heel goed. Maar de vijf sterren zijn vooral verdiend door het overtreffen van de verwachtingen over het inpakken. Bij de bestelling had ik als opmerking geplaatst of het bedrijf een leuk inpakpapiertje had voor dit cadeau (gezien onze zoon een beperking heeft). En het werd leuk ingepakt met een tasje erbij, een woord: geweldig!
19 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling

Fijne ontwerp tool, en goede afdruk kwaliteit

De app om zelf je ontwerp te maken werkt erg goed. Er is veel keuze in aanpassingen. Daarnaast is de print kwaliteit ook erg mooi van het ontwerp dat ik had gemaakt. In de tekening zaten namelijk heel veel fijne lijntjes. Deze waren allemaal keurig terug te zien! Het enige waar ik benieuwd naar ben hoe slijtvast het is. Overall, ik ben erg tevreden met mijn bestelde producten!
31 dec 2023

Broodtrommel met foto

Het maken via de website op de telefoon was niet heel praktisch maar het werkt wel. Eenmaal het product thuis ben in enthousiast verrast. De foto dit ik heb gekozen staat er super mooi op. Wanneer ik de broodtrommel open maak zit een een wit plastic ding in. Dat ding is helemaal krom en verbogen. Ik krijg hem er met veel moeite uit. Verder is het een super broodtrommel.

Zeer tevreden klant

Mepal maakt mooie kwalitatieve producten (ook mooi om weg te geven) en dat nog eens in Nederland! Wij hebben in de afgelopen 5 jaar al meer dan 10 bestellingen geplaatst. De meeste gingen in één keer goed. Toch is het twee keer misgegaan (beschadigingen). Altijd reageert de klantenservice snel en biedt een oplossing tot volle tevredenheid. Wij blijven fan/klant!
flesje flip-up campus gekocht voor moeder handig omdat ze geen dop hoeft af te draaien. Alleen haar opmerking dat is voor kleine kinderen! (kwam door foto's van jonge kindjes die in hetflesje waren bijgevoegd) Dus tip toon niet alleen kleine kinderen in jullie reclame voor dit flesje want tevens voor minder valide ouderen is dit ook een zeer handig flesje.
DN
Fijn om losse producten te kunnen bijbestellen! Dopje van een pop up beker was kapot en smerig. Doormiddel van het bestellen van een los dopje kan de beker weer gebruikt worden, zonder dat ik helemaal een nieuwe beker moet kopen. Daarnaast wordt het verzonden door middel van brievenbus post, waardoor verzendkosten ook gering zijn. Erg fijn!
- bestelling + levering conform de opgave vooraf] - na opening van het pakje bleek 1 item beschadigd; mail gestuurd met uitleg + foto van het beschadigde voorwerp - reactie volgde per omgaande en toezegging een vervanging te sturen - vervangend product in goede staat weer snel ontvangen SUPER TEVREDEN OVER DE AFTERSALES SERVICE

Mooi en praktisch

Het is een heel mooi, en vooral ook praktisch bakje. Niet te groot, maar dat is precies de bedoeling, want groenafval dat te lang staat geeft stankoverlast en vliegjes die op fruitresten afkomen. De bakjes zijn verkrijgbaar in veel kleuren, en ons bakje (Nordic green) heeft bijna dezelfde kleur als de muur van onze nieuwe keuken.