mepal.com/nl- Logo - Beoordelingen

mepal.com/nl

2.969 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden38.566 beoordelingen in totaal

31 mei 2024
De rubber-achtig deksel van de binnen doosje van de BentoBox wou na 2 jaar niet meet dicht blijven en was lek. Ik heb makkelijk en voor weing geld een nieuwe deksel kunnen kopen. Klantenservice dacht dat ik wou klagen dat de BentoBox was lek. "Deze is ook niet lekvrij. Dit staat ook niet op de site beschreven. Als je een lekvrije oplossing wenst, dan kan je het beste een product kiezen met schroefdraad." Maar de binnen doos, als elke andere tupeware, is wel lekvrij geweest, zo lang het dicht bleef.

2 mei 2024
Het concept van het zelf ontwerpen van je Mepal producten is natuurlijk erg leuk. Ruime keuze aan verschillende componenten, had voor mijn bestelling graag nog andere kleuren willen kiezen, maar ik begrijp dat je niet elke kleur op voorraad wil hebben. De ontwerp tool op de website mag wel een stukje groter, dat het duidelijker is om te zien hoe het er uit gaat zien. De print kwaliteit vind ik matig/voldoende, had er iets meer van verwacht. Wat ik wel erg jammer vond was dat de drinkbeker een duidelijke roze zweem heeft, printer verkeerd ingesteld? Bronmateriaal verkeerd? Indien het laatste misschien een idee om een info blok weer te geven met image settings (DPI / kleurindeling.. etc) Verzending was snel en netjes gecommuniceerd.

Beoordelingen voor mepal.com/nl

Mooi en praktisch

Het is een heel mooi, en vooral ook praktisch bakje. Niet te groot, maar dat is precies de bedoeling, want groenafval dat te lang staat geeft stankoverlast en vliegjes die op fruitresten afkomen. De bakjes zijn verkrijgbaar in veel kleuren, en ons bakje (Nordic green) heeft bijna dezelfde kleur als de muur van onze nieuwe keuken.
25 dec 2023
Mijn zoon gebruikt al jaren een Lunchbox van Mepal. Helaas liet ik het deksel van de tafel afglijden. Eén sluitklipje was kapot. Ik heb een hele nieuwe box besteld. Deze werd snel geleverd. Helaas kwam ik er later pas achter dat je ook alleen dat ene onderdeel had kunnen bestellen. Jammer dat ik daar te laat achterkwam

Geweldige producten!

Ik heb onlangs een aantal producten gekocht en ik ben ontzettend tevreden. De producten zijn van uitstekende kwaliteit en hebben aan al mijn verwachtingen voldaan. En wat betreft de klantenservice, kan ik alleen maar zeggen dat deze uitstekend is. Ik had een vraag over een product en werd snel en vriendelijk geholpen.

Zelf beker printen

Het is leuk dat je zelf een plaatje en tekst op de beker kon plaatsen, ook dat je zelf de kleuren kon bepalen. De print is wel streperig en heeft "schaduw"-randjes aan de zijkanten. We hopen dat die vlekjes aan de zijkant er nog een beetje afslijten. Voor de rest is hij leuk. De levering was sneller dan verwacht.
11 okt 2023

Broodtrommel!

Superleuk om je eigen afbeelding op een broodtrommel te kunnen afdrukken! Blijft ook erg goed zitten in de vaatwasser, dit was de tweede keer dat ik besteld heb en ben weer tevreden! Ik zou alleen willen dat er wat meer kleurenopties waren, vooral voor de bovenkant van de deksel mis ik wat lichtere kleurtjes.
Geïmporteerde beoordeling
Het eindresultaat is helemaal geworden zoals ik gehoopt had. Heel blij mee! Het ontwerpen heeft wel de nodige tijd gekost, omdat ik echt even moest zoeken op welke knoppen ik moest klikken. Dit zou wat gebruiksvriendelijker kunnen. Maar ik zou het zeker nog een keer doen als ik weer een broodblik nodig heb!
24 okt 2023

Brooddoos zelf ontworpen

Ik heb zelf een brooddoos samengesteld online, als verrassing voor mijn zoon. Dit ging supermakkelijk, ook veel keuze qua kleuren en combinatiemogelijkheden. Ik koos voor een foto van Pokémon, kwaliteit van de bedrukking is supergoed! Mijn zoon is superblij met zijn persoonlijke, unieke brooddoos!

Mooie onderzetters

Het zijn mooie onderzetters, ik heb ze in het wit, de ringen zijn grijs wat een mooi verhouding geeft. De afmeting is prima, De hoeken voelen wel wat scherp aan Op het eerste gezicht had ik ze wat dikker verwacht, buiten dat zijn het fijne onderzetters. Ik heb ze al goed in gebruik genomen.
5 jun 2024

kleine onderdelen bestellen.

Heel fijn dat je ook kleine onderdelen kan bestellen zodat je het niet direct hoeft weg te gooien. Wel een beetje jammer dat de sluitingen het redelijk snel begeven. Dit is de tweede keer. Voor de zekerheid maar een extra setje genomen. De kosten zijn ook vrij laag, dus dat scheelt dan weer.

Artikel wat niet past kan je zo retourneren!

Artikel wat niet past kan je zo retourneren, maar je moet zelf voldoende frankeren. Wat tetour is opgestuurd weeg nog geen gram en toch 4:95 kosten betalen…bizar! Als het bedrijf zelfde doet betalen hun 1,00 euro…wat raar!?!? Hetzelfde pakketje, zelfde inhoud en de zelfde afstand afleggen!?!?

Goede service, maar onbeschadigde artikel helaas niet meer op tijd binnen.

Mijn broodtrommel met foto kwam zonder bescherm materiaal binnen. Er zaten ook wat kleine beschadigingen op, dus mepal bericht. Nette oplossing, ik krijg het deksel opnieuw. Helaas was dit een kerstcadeau en komt het deksel zonder beschadigingen niet meer op tijd, dus dit was wel jammer.
MS
Mariette S.
Eindhoven

Mooi assortiment

Mooi assortiment , ben heel blij met mijn vershoud dozen die zowel in de diepvries , magnetron en vaatwasser kunnen. Ook met de kleur, omdat mijn opvalt dat de rode sausen zoals bij spaghetti saus bijv. vaak niet goed te verwijderen is, gelukkig heb ik bij mepal hier geen last van.

Fijne bakjes

Fijne bakje, we bakken cake en alles word gelijk in alle bakjes verdeeld. Ik hoef geen andere. Nooit geen gezeur met de deksels. Ik had pas een paar andere maar wat waren dat akelige bakjes. (Blokker) toen kwam de mail van nog een dag gratis verzending. Dus gauw de bakjes besteld.
JL
Lage verzendkosten en snelle levering. Het dekseltje past perfect! Overigens, het afvalbakje gaat bij ons al jaren regelmatig in de vaatwasser maar nog geen vervorming te zien. Wel in de bovenste korf want onderin zit de hetelucht blazer die te heet is voor sommige plastics.

Alles goed voor elkaar

Keurig netjes alles afgehandeld. Kon een foto uploaden en zelf aanpassen zodat het op de yoghurtbeker paste. Er werd aangegeven 2-4 werkdagen levertijd, na 2 dagen was hij er al, stevig verpakt. Website is goed toegankelijk en producten makkelijk te vinden / creëeren.
LR
Liesbeth R.
SINT ANNEN
21 apr 2024

Heel mooi.

Mooie broodtrommel met eigen foto laten maken. Foto over gehele deksel. Maar nu zit precies ter hoogte van de ogen een gleuf van de deksel. Misschien hadden ze even kunnen aangeven dat daar een gleuf zit. Dan had ik de foto wat kleiner gedaan. Ben verder zeer tevreden
19 okt 2023

Top!

Fijn dat jullie losse onderdelen te koop hebben van jullie spullen! De rubber ring van een beker besteld want die was ik kwijt geraakt! Heb er gelijk 2 besteld! En het was binnen 2 dagen in huis! De beker kon gelijk weer gebruikt worden zonder dat deze ging lekken
2 nov 2023

Retour

Eerst via de site retour knop in gedrukt en je krijgt een bericht dat je binnen 5min een mailtje krijgt maar dat gebeurt niet paar keer geprobeerd maar niets.Toen de telefoon gepakt en gebeld toen wordt er direct werk van gemaakt en een retour ticket toe gestuurd
14 mei 2024
Ik ben fan van Mepal, mijn vrouw en ik hebben verschillende producten (broodtrommels, yoghurt bekers, drinkflessen etc.) het is sterk, degelijk en mooi spul! We hebben nu voor onze zoon ook gepersonaliseerde broodtrommels en drinkbekers besteld, super leuk!
AK
Anna K.
Haarlem
Wederom prima levering. Ben blij met het extra bakje, die de juiste maat heeft om restjes te bewaren. Is het een mogelijkheid om een schuifwandje te produceren in bakje(s), zodat je verschillende restjes kunt vers houden zonder dat de inhoud in elkaar vloeit?