mepal.com/nl- Logo - Beoordelingen

mepal.com/nl

2.969 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden38.566 beoordelingen in totaal

31 mei 2024
De rubber-achtig deksel van de binnen doosje van de BentoBox wou na 2 jaar niet meet dicht blijven en was lek. Ik heb makkelijk en voor weing geld een nieuwe deksel kunnen kopen. Klantenservice dacht dat ik wou klagen dat de BentoBox was lek. "Deze is ook niet lekvrij. Dit staat ook niet op de site beschreven. Als je een lekvrije oplossing wenst, dan kan je het beste een product kiezen met schroefdraad." Maar de binnen doos, als elke andere tupeware, is wel lekvrij geweest, zo lang het dicht bleef.

2 mei 2024
Het concept van het zelf ontwerpen van je Mepal producten is natuurlijk erg leuk. Ruime keuze aan verschillende componenten, had voor mijn bestelling graag nog andere kleuren willen kiezen, maar ik begrijp dat je niet elke kleur op voorraad wil hebben. De ontwerp tool op de website mag wel een stukje groter, dat het duidelijker is om te zien hoe het er uit gaat zien. De print kwaliteit vind ik matig/voldoende, had er iets meer van verwacht. Wat ik wel erg jammer vond was dat de drinkbeker een duidelijke roze zweem heeft, printer verkeerd ingesteld? Bronmateriaal verkeerd? Indien het laatste misschien een idee om een info blok weer te geven met image settings (DPI / kleurindeling.. etc) Verzending was snel en netjes gecommuniceerd.

Beoordelingen voor mepal.com/nl

24 apr 2024
Mooie spullen en snel geleverd. Ben alleen benieuwd naar die koffiebekers waar geen kokend water in kan. Hoe snel is water afgekoeld tot 80 gr? Dat is wel even een gokje
Een persoonlijke setje voor de lunch, voorzien van foto en naam. Heel leuk dat de trommel en beker zelf kunnen worden bewerkt met bv een foto of naam. Ziet er goed uit!
LD
Litsa D.
Rotterdam
10 mrt 2024
Alleen het feit dat er onderdelen zijn is al heel fijn! De prijzen zijn goed, de verzendkosten zijn klantvriendelijk, de website is goed vindbaar en overzichtelijk. Top!
Geïmporteerde beoordeling
De spullen waren heel snel geleverd en toen bleek dat een dop niet goed werkte, heb ik gelijk een nieuwe dop ontvangen met nog een extra los onderdeel. Echt top service!
17 dec 2023
Fijne service! Leuke en verassende gepersonaliseerde producten. Ben er blij mee. Heel fijn dat de klantenservice zo snel reageert op berichten. Uitstekende communicatie.

Goede kwaliteit

Snel geleverd. Ik heb een afvalbakje (3L) besteld. Ik had dezelfde al en heb er denk ik wel 10 jaar mee gedaan (heel vaak in de vaatwasser geweest) dus goede kwaliteit!
Ik wilde een losse deksel kopen van een botervloot. Dat ging helaas niet waardoor ik de onderkant weg moest gooien. Jammer dat daar niet duurzamer in mee gedacht wordt.
26 dec 2023
Heb bakjes gekocht voor mijn vleeswaren in de koelkast. Zijn hele mooie bakjes en heb er ook nog een voor mijn blok kaas. Echt mooi materiaal en sluit echt perfect af.
AS
Anna S.
Utrecht

Leuke gepimpte broodtrommels

Ik bestelde 2 zelf ontworpen broodtrommels. Het duurde een klein weekje voordat ze geleverd werden, maar ze kwamen in perfecte staat aan. Heel tevreden met de aankoop!
26 apr 2024

Prima spul

Ik ben zeer tevreden over de kwaliteit van de kommen het is goed in te vriezen goed afsluitbaar en voor een nette prijs meer kan ik er niet van maken ik ben tevreden

Onderdelen bijbestellen

Heel handig dat je alle losse onderdeeltjes kunt bestellen als er iets kapot is. Ik vind ze wel nog redelijk duur voor bijbestelde clipjes of rubberen bandjes etc.
22 apr 2024

Hiervoor had ik ook een broodtrommel met van die zijkant sluiting maar één is er afgebroken en kan je niets meer mee. Nu een andere type en bevalt me iets beter.
AZ
Astrid Z.
Beuningen

Prachtig lunchboxje!

Prachtig lunchboxje, mooie kwaliteit ook van de opdruk! Het was makkelijk om mijn foto te uploaden en vorm te geven op de deksel, levertijd vlot, alleen maar lof!
Belangrijk plus punt bij de dozen van Mepal is het schoner blijven keukenkastjes en koelkast. Naast dat het orde en overzicht brengt en voedsel langer goed blijft
24 feb 2024

Gewoon super goed!!

Goede producten, fijne website, makkelijk bestellen, snel geleverd, goed verpakt, en heel handig dat je reserve-onderdelen kan bestellen. Dus gewoon zo doorgaan!
10 mei 2024

Artikelen laten maken

Ik heb meerdere malen zelf gemaakte artikelen laten maken. Broodtrommels en drink flessen top top top. Goede kwaliteit en plaatjes blijven goed en netjes zitten
12 nov 2023
Zeer nette prijs en levering. Goed dat de onderdelen van de Mepal producen na te bestellen zijn zodat deze langer mee gaan en niet weggegooid hoeven te worden.
6 mei 2024
Super leuk🩷 Een eigen drinkfles ,die niemand anders heeft, en iedereen op werk weet meteen dat deze van mij is .De namen van mijn kleindochters pronken erop.
Theeblad op zich is fijn. Jammergenoeg is het blad een kort leven beschoren daar mijn gehandicapte zoon er toch te ruw mee om is gegaan en deze alweer stuk is.
31 okt 2023

Producten schoon leveren

Zorgen dat producten die geleverd worden schoon zijn en niet onder roze plakkerige substantie zitten. Vervelend als je nieuwe producten eerst moet schoonmaken