mepal.com/nl- Logo - Beoordelingen

mepal.com/nl

2.969 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden38.573 beoordelingen in totaal

31 mei 2024
De rubber-achtig deksel van de binnen doosje van de BentoBox wou na 2 jaar niet meet dicht blijven en was lek. Ik heb makkelijk en voor weing geld een nieuwe deksel kunnen kopen. Klantenservice dacht dat ik wou klagen dat de BentoBox was lek. "Deze is ook niet lekvrij. Dit staat ook niet op de site beschreven. Als je een lekvrije oplossing wenst, dan kan je het beste een product kiezen met schroefdraad." Maar de binnen doos, als elke andere tupeware, is wel lekvrij geweest, zo lang het dicht bleef.

2 mei 2024
Het concept van het zelf ontwerpen van je Mepal producten is natuurlijk erg leuk. Ruime keuze aan verschillende componenten, had voor mijn bestelling graag nog andere kleuren willen kiezen, maar ik begrijp dat je niet elke kleur op voorraad wil hebben. De ontwerp tool op de website mag wel een stukje groter, dat het duidelijker is om te zien hoe het er uit gaat zien. De print kwaliteit vind ik matig/voldoende, had er iets meer van verwacht. Wat ik wel erg jammer vond was dat de drinkbeker een duidelijke roze zweem heeft, printer verkeerd ingesteld? Bronmateriaal verkeerd? Indien het laatste misschien een idee om een info blok weer te geven met image settings (DPI / kleurindeling.. etc) Verzending was snel en netjes gecommuniceerd.

Beoordelingen voor mepal.com/nl

Ziet er op zich mooi uit. Ik hoop alleen dat de opdruk blijft zitten in de vaatwasser. Ligt wel dik op de drinkfles.

Mooi en licht van gewicht

De borden zijn van een mooie grootte, ze hebben een prachtige kleur geel, ze zijn heerlijk licht en ze gaan lang mee.
Een snelle en goedze service. Helaas ging het mis bij de bezorging maar werd heel goed opgepakt en opgelost. Bedankt!
Losse onderdelen zijn makkelijk te bestellen en worden snel geleverd. Pop-up doppen van drinkflessen gaan snel kapot.
20 jan 2024
Ik neem altijd eten mee naar werk. Yoghurt of salades. Blijven vers en vooral belangrijk dat de bakjes niet lekken.
Prima product en levering. Verpakking kan wellicht nog iets slimmer: handig stapelen en helemaal geen plastic meer.
1 mei 2024
Al jaren weg van Mepal spullen - en we vinden ze nog steeds super fijn. Echt goede kwaliteit, betrouwbaar en mooi.
17 mrt 2024
Goede service! Bereikbare klantenservice! Oplossingsgericht . Wellicht iets sneller versturen , verder alles prima
Snelle verzending Erg mooie kwaliteit kunststof Alleen een ontbijtbordje is wat asn de grote kant maar toch besteld
14 apr 2024
M’n zoontje helemaal blij gemaakt met zijn nieuwe drinkfles zijn naam en plaatje staan er mooi en duidelijk op .

Mooie kwaliteit snelle levering

Ik heb een gepersonaliseerde broodtrommel en fles besteld. Erg snel gemaakt en super mooi gedrukt! Heel blij mee.

Losse onderdelen…

Super dat jullie losse onderdelen verkopen! Voor mij een reden om altijd Mepal te kopen. Gaat zo veel langer mee.

Top product

De platte lunch boxen zijn zo handig! De enorm volle schooltas van mijn zoon is zo veel praktischer in te delen.
21 mei 2024
Mooi product... wat beter kan... verpakken! Jullie vertrouwen teveel op postnl en het zat vrij los in de doos...
10 mei 2024
Makkelijk om te losse onderdelen te bestellen in plaats van een nieuwe broodtrommel. De order was snel geleverd
23 mrt 2024
Het bestelde product voldeed aan mijn verwachtingen. Ook de snelle levering is heel fijn. Ben helemaal tevreden
12 nov 2023
Hele fijne site, bestellen gaat makkelijk en snel. En de producten zijn gewoon van hoge kwaliteit! Erg blij mee!
11 okt 2023
Materiaal voelt ouderwets solide aan! Is keurig verpakt en met de afmeting fijn modulair stapelbaar en passend.
27 mei 2024
Onderdelen bestellen: niet altijd de juiste kleur, maar wel altijd een oplossing. Snel , duurzaam en goedkoop.
Geïmporteerde beoordeling

Broodtrommel met de zoete zusjes

Mooie degelijke broodtrommel met de zoete zusjes erop. Het kleine fruitbakje met vorkje is ook ideaal en handig