mepal.com/nl- Logo - Beoordelingen

mepal.com/nl

2.969 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden38.573 beoordelingen in totaal

31 mei 2024
De rubber-achtig deksel van de binnen doosje van de BentoBox wou na 2 jaar niet meet dicht blijven en was lek. Ik heb makkelijk en voor weing geld een nieuwe deksel kunnen kopen. Klantenservice dacht dat ik wou klagen dat de BentoBox was lek. "Deze is ook niet lekvrij. Dit staat ook niet op de site beschreven. Als je een lekvrije oplossing wenst, dan kan je het beste een product kiezen met schroefdraad." Maar de binnen doos, als elke andere tupeware, is wel lekvrij geweest, zo lang het dicht bleef.

2 mei 2024
Het concept van het zelf ontwerpen van je Mepal producten is natuurlijk erg leuk. Ruime keuze aan verschillende componenten, had voor mijn bestelling graag nog andere kleuren willen kiezen, maar ik begrijp dat je niet elke kleur op voorraad wil hebben. De ontwerp tool op de website mag wel een stukje groter, dat het duidelijker is om te zien hoe het er uit gaat zien. De print kwaliteit vind ik matig/voldoende, had er iets meer van verwacht. Wat ik wel erg jammer vond was dat de drinkbeker een duidelijke roze zweem heeft, printer verkeerd ingesteld? Bronmateriaal verkeerd? Indien het laatste misschien een idee om een info blok weer te geven met image settings (DPI / kleurindeling.. etc) Verzending was snel en netjes gecommuniceerd.

Beoordelingen voor mepal.com/nl

27 mei 2024
Onderdelen bestellen: niet altijd de juiste kleur, maar wel altijd een oplossing. Snel , duurzaam en goedkoop.
Geïmporteerde beoordeling

Broodtrommel met de zoete zusjes

Mooie degelijke broodtrommel met de zoete zusjes erop. Het kleine fruitbakje met vorkje is ook ideaal en handig
20 jan 2024

Goede en snelle service

Snelle levering. Mooi materiaal. Heel snelle reactie op een klacht en snel en heel netjes opgelost. Top service

Lunchbox met foto’s

Ik heb 2 xl broodtrommels met foto’s laten bedrukken. Het resultaat was bijzonder mooi. De levering heel vlot.
Ik ben erg tevreden over de kwaliteit van de producten van Mepal. Tot nu toe het merk met de minste lekkans.
Het pakketje was er snel. Hoop wel dat de deksel langer mee gaat, dit wordt de 2ensl die ik moet nabestellen.
Ziet er keurig uit, niet perse heel goedkoop maar wel fijn dat je het kunt personaliseren. Kwaliteit prima.
31 okt 2023
Netjes en op tijd geleverd. Fijne bakjes met easyclip voor in de magnetron. Wel opletten! Max 700W opwarmen.
de producten snel gelevers en fijne producten , ik zou het wel graag wat leuker voor de beurs zien erg duur
Bezorgtijdstip ruim vooraf aangekondigd, met de mogelijkheid andere opties te kiezen. Zending goed verpakt.

broodtrommels

Bij de broodtrommels zijn de afsluit klepjes erg kwetsbaar, of die veranderen of een extra setje meegeven.
31 mrt 2024
Ik had een eigen afbeelding gebruikt voor een gepersonaliseerde broodtrommel en die is erg mooi geworden..
4 feb 2024

Reserve onderdelen beschikbaar!

Omdat Mepal reserve onderdelen heeft is de broodtrommel weer gerepareerd. Nog een reden om Mepal te kopen.
MR
Margret R.
Oldebroek
Ik vind het super dat je bij mepal losse onderdelen kan bestellen zodat je product weer een poos mee kan.
26 mei 2024
Prima prijs/kwaliteit. Wel jammer dat niet alle 6 de kleuren van de gewenste schaaltjes in voorraad waren
Het is fijn om onderdelen van broodtrommels apart te kunnen bestellen! Het bespaart geld en grondstoffen.
Goede en snelle bezorging! Voorraad bakjes zijn super handig en zien er goed uit ook de deksel sluit goed
Heel fijn meedenkend! Ik raad jullie aan! Echt jullie zijn zo klantvriendelijk! Dank jullie wel daarvoor!

Fijn losse onderdelen !

Super handig dat je onderdelen los kan vervangen dat je niet een heel nieuw bakje hoeft aan te schaffen.
17 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling

Fan van Mepal

Brooddoos en drinkenbus zijn prachtig afgwerkt en vanuitstekende kwaliteit! Ook heel vlotte communicatie