mepal.com/nl- Logo - Beoordelingen

mepal.com/nl

2.969 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden38.573 beoordelingen in totaal

31 mei 2024
De rubber-achtig deksel van de binnen doosje van de BentoBox wou na 2 jaar niet meet dicht blijven en was lek. Ik heb makkelijk en voor weing geld een nieuwe deksel kunnen kopen. Klantenservice dacht dat ik wou klagen dat de BentoBox was lek. "Deze is ook niet lekvrij. Dit staat ook niet op de site beschreven. Als je een lekvrije oplossing wenst, dan kan je het beste een product kiezen met schroefdraad." Maar de binnen doos, als elke andere tupeware, is wel lekvrij geweest, zo lang het dicht bleef.

2 mei 2024
Het concept van het zelf ontwerpen van je Mepal producten is natuurlijk erg leuk. Ruime keuze aan verschillende componenten, had voor mijn bestelling graag nog andere kleuren willen kiezen, maar ik begrijp dat je niet elke kleur op voorraad wil hebben. De ontwerp tool op de website mag wel een stukje groter, dat het duidelijker is om te zien hoe het er uit gaat zien. De print kwaliteit vind ik matig/voldoende, had er iets meer van verwacht. Wat ik wel erg jammer vond was dat de drinkbeker een duidelijke roze zweem heeft, printer verkeerd ingesteld? Bronmateriaal verkeerd? Indien het laatste misschien een idee om een info blok weer te geven met image settings (DPI / kleurindeling.. etc) Verzending was snel en netjes gecommuniceerd.

Beoordelingen voor mepal.com/nl

17 okt 2023

Fan van Mepal

Brooddoos en drinkenbus zijn prachtig afgwerkt en vanuitstekende kwaliteit! Ook heel vlotte communicatie
19 apr 2024

Dop besteld

Ik had een nieuwe dop nodig voor een drinkfles. Dop was zo besteld en binnen enkele dagen binnen. Top👍🏼
20 jan 2024
Snelle levering, Fijn dat je alle onderdelen los kunt bestellen en fijn dat er lage verzendkosten zijn

Makkelijk persoonlijk product bestellen

Makkelijk bestellen, helemaal je eigen broodtrommel ontwerpen. Snel geleverd voor een prima prijs. Top!
Geïmporteerde beoordeling
Makkelijk en mooi duidelijk samen te stellen op de website. En het resultaat is echt top! Mooi bedrukt.
15 okt 2023
Mooie producten, schoolspullen met eigen print van hoge kwaliteit. Wel wat langere levertijd. Een week.
15 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling
Mijn tuit dopje was kapot geleverd, contact gehad en super fijn geholpen bedankt voor het nieuwe dopje!

Losse onderdelen drinkfles…

Losse onderdelen van de drinkfles besteld , met 2 dagen binnen gekregen , Passen precies, heel goed
9 nov 2023
Zelf ontworpen broodbak zag er precies zo uit als verwacht. Top. Bovendien snelle en correct levering.
RG
Zowel het product als de service er na is goed. Het is dan geen garantie meer maar nog wel te leveren
20 jan 2024

Snelle en nette levering. De artikelen waren goed en veilig verpakt. Gelijk in gebruik kunnen nemen.
4 nov 2023

Gepersonaliseerde broodtrommel

Het personaliseren van de broodtrommel was makkelijk, hoge kwaliteit afdruk en het was snel verzonden
23 apr 2024

Goede service en producten

Er was een bakje stuk bij levering en direct een nieuwe opgestuurd gekregen. Goede producten verder
Foutloos en snel geleverd. Netjes verpakt. Doos had precies goede formaat, passend voor de spullen.
Ik had een probleem met dozen die kapot waren. Winkel deed er niks mee. Mepal kreeg ik nieuwe dozen
Prima artikel. Bezorging door DHL liep mis, maar Mepal hielp prima om het op te lossen. Heel netjes.
10 nov 2023
Mooie kleuren, goede afdruk. Alleen het bewerkingsprogramma was niet heel handig en liep soms vast.
1 nov 2023

Aanrader

Eenvoudig te maken via de site. Snelle levering. Mooie druk van de foto en tekst. Goede kwaliteit.

Losse onderdelen

Superfijn dat er losse onderdelen te bestellen zijn van de pop-up flessen! Prima levering via DHL.
Geïmporteerde beoordeling
Prima spullen precies zoals besteld eigen plaatje realistische kleuren zoals op de site tevrede dus