mepal.com/nl- Logo - Beoordelingen

mepal.com/nl

2.969 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden38.573 beoordelingen in totaal

31 mei 2024
De rubber-achtig deksel van de binnen doosje van de BentoBox wou na 2 jaar niet meet dicht blijven en was lek. Ik heb makkelijk en voor weing geld een nieuwe deksel kunnen kopen. Klantenservice dacht dat ik wou klagen dat de BentoBox was lek. "Deze is ook niet lekvrij. Dit staat ook niet op de site beschreven. Als je een lekvrije oplossing wenst, dan kan je het beste een product kiezen met schroefdraad." Maar de binnen doos, als elke andere tupeware, is wel lekvrij geweest, zo lang het dicht bleef.

2 mei 2024
Het concept van het zelf ontwerpen van je Mepal producten is natuurlijk erg leuk. Ruime keuze aan verschillende componenten, had voor mijn bestelling graag nog andere kleuren willen kiezen, maar ik begrijp dat je niet elke kleur op voorraad wil hebben. De ontwerp tool op de website mag wel een stukje groter, dat het duidelijker is om te zien hoe het er uit gaat zien. De print kwaliteit vind ik matig/voldoende, had er iets meer van verwacht. Wat ik wel erg jammer vond was dat de drinkbeker een duidelijke roze zweem heeft, printer verkeerd ingesteld? Bronmateriaal verkeerd? Indien het laatste misschien een idee om een info blok weer te geven met image settings (DPI / kleurindeling.. etc) Verzending was snel en netjes gecommuniceerd.

Beoordelingen voor mepal.com/nl

23 apr 2024
De prijs-kwaliteitverhouding. De producten van Mepal zijn altijd kwalitatief hoogwaardig.
EV
Evert V.
Schiedam
13 apr 2024

Top zaak

Duidelijke web-site snelle levering. Alles is duidelijk en leuke spullen. Kortom top zaak
goede service en mooie producten. veel geld, maar wel duurzaam. bakjes gaan heel lang mee.
9 mrt 2024
Hele fijne ervaring na iets wat fout is gelopen. Maar klantenservice hielp mij goed op weg
17 feb 2024

Lange levertijd

Prima, maar wel lange levertijd. Duurde ruim een week voordat de envelop in de bus viel.
14 jan 2024
Heel fijn dat er losse onderdelen van de broodtrommel te bestellen zijn en snel geleverd.

Bestelling losse deksel

Heel fijn dat je losse deksel kunt bestellen Je hoeft dan niet het hele bakje te vervangen
28 okt 2023

Mooie thermosfles

Mooi resultaat na personalisatie. Houd goed warm. Wel moeilijk schenken zonder te lekken.
17 mei 2024
Na een ontwerp “probleem” een nieuwe beker ontvangen. Snelle reactie & service echt top.
8 mei 2024

Fijne set opbergbakjes en plantenpot

Fijne set opbergbakjes, en de basilicum plant blijft eindelijk in leven in de kruidenpot!
DR
Debbie R.
Julianadorp
19 mrt 2024
Leuke aanbieding (3+1 gratis), waardoor ik mijn gehele camping servies heb gecompleteerd
31 mrt 2024

Levering was prima

Levering zelf was prima, alleen een leveringstijd indicatie was 5 sterren waard geweest.
AK
Anna K.
Haarlem
Uitstekend product, uitstekende afhandeling, keurig op de hoogte gehouden van levering.
Geïmporteerde beoordeling
Schoolspullen gepersonaliseerd. Precies zoals op het plaatje tijdens het personaliseren.
Mooi dat alle onderdelen nog gewoon los te bestellen zijn ipv een nieuwe broodbak kopen
23 dec 2023
Super gemakkelijk je eigen fles of brood trommel te ontwerpen. En super netjes geleverd!
EV

Goede en snelle levering

De bestelling wordt snel en netjes geleverd. Goed ingepakt zodat er niks kapot kan gaan
Geïmporteerde beoordeling
Het was een redelijk snelle levering, mooi afgewerkt product en handig om te bestellen.
Iets sneller reageren op een online order en iets sneller verzenden. Verder alles prima
14 okt 2023
prettige schalen. net genoeg voor salade.goed schoon te houden., en bijna ontbreekbaar.