bedrijfsverlichting.nl- Logo - Beoordelingen

bedrijfsverlichting.nl

117 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden612 beoordelingen in totaal

De klantenservice was goed bereikbaar en de dame wist mijn vragen naar mijn tevredenheid te beantwoorden. Vandaag (10/01) is het pakket in goede orde gearriveerd, eerder dan ik had verwacht. Heel blij. De lamp was goed verpakt en ziet er degelijk uit. Nu nog de electriciën waarschuwen dat de lamp kan worden aangebracht. Hoe het de montage verloopt, weet ik nu nog niet

18 aug 2024
Duurt erg lang voordat de bestelling verzonden wordt terwijl je wel verzendkosten moet betalen.

Beoordelingen voor bedrijfsverlichting.nl

Uitstekende service

Ondanks een zeer beperkte order, eerst via de chat op uitstekende en snelle wijze geholpen en vervolgens in het natraject zelfs in de late avonduren nog mailcontact met medewerkers. Chapeau!
19 nov 2023
Tot noch toe altijd zeer goede service gekregen. Snelle levering en bij een zelfgemaakt foutje in de bestelling helpen ze goed bij het oplossen. Daarnaast zijn de prijzen zeer schappelijk.
22 apr 2024

Gratis vervanging door garantie

Contact gehad met Leanne, ze was erg behulpzaam. 3 jaar geleden had ik lampjes gekocht die kapot waren. Kwam er later achter dat ik nog garantie had. Krijg nu gratis nieuwe. Top service.
1 mei 2024
Hoi! Bedankt voor de mooie review en fijn om te horen dat het contact soepel verliep.
JV
J.A. v.
Maarssen

Een kleine bestelling , solide product

Een kleine bestelling gedaan voor trapverlichting, deze werd binnen twee werkdagen geleverd, goed verpakt en duidelijke installatie instructie, de artikelen zien er erg solide uit.
Antwoord van bedrijfsverlichting.nl
Hi, Bedankt voor de review en veel plezier met de nieuwe trapverlichting!
17 feb 2024

Lamp stuk na ontvangst. Prima geregeld.

Na ontvangst van de bestelling bleek dat één van de lampen stuk was. Prima geholpen door klantenservice en de volgende dag een nieuwe lamp. Top!!
Antwoord van bedrijfsverlichting.nl
Hi, Bedankt voor de positieve review. Goed om te horen dat je tevreden bent!
6 jan 2024
Fijn en passend advies, ze denken altijd mee ook als er een alternatief nodig is. Goed bereikbaar per mail en telefonisch en snelle levering
14 jan 2024

Klantvriendelijk

Snelle reactie op mijn gestelde vragen per mail en aanvullende info ontvangen. Hierna het artikel besteld en snel ontvangen.
Tijdens de feestdagen verlichting besteld en dit werd 3 januari al geleverd. Top. Snelle levering en goed product.

Erg positief

Meedenkend, goede snelle levering. geen verzendkosten en goede prijs/kwaliteit verhouding.
Telefoontje gehad omdat ik iets verkeerd besteld had, perfect waar vind je z’n service
13 apr 2024

mooie site

mooie, overzichtelijke site en snelle respons op vraag via chat. groot assortiment!
17 apr 2024
Hi! Bedankt voor het compliment! We proberen de website zo overzichtelijk mogelijk te houden.
11 jun 2024
Helder advies om passende oplossing voor mijn verlichtingsprobleem te vinden.
27 apr 2024
Fijne persoonlijke service of het nu om een grote of kleine bestelling gaat!
3 mei 2024
Hi, Dat is altijd goed om te horen. Bedankt voor de positieve review en hopelijk tot een volgende keer!
27 okt 2023
Na aanvankelijke leveringsmoeilijkheden is alles snel en zeer goed opgelost.
17 dec 2023
Goede hulp bij het uitzoeken van het juiste spotjes en snelle levering.
31 mei 2024
het was de enige firma welke ik kon vinden, zij hadden de gewenste lamp
4 jun 2024
Hi, Bedankt voor je review! Goed om te horen dat je het product hebt kunnen vinden.
Snelle levering en makkelijke bestelling en denken heel erg met je mee
25 okt 2023
Erg klantvriendelijk, denken met je mee en zijn snel in de verzending
geweldige service, denken proactief ipv reactief met je mee, DANK!!
Antwoord van bedrijfsverlichting.nl
Hi, Bedankt voor de vijf sterren! We zijn blij om te horen dat je een goede ervaring hebt gehad.
Snelle levering. Goed advies. Kapotte lamp direct vervangen
Antwoord van bedrijfsverlichting.nl
Hi, Bedankt voor de positieve feedback!