bodystore.nl

613 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden9.787 beoordelingen in totaal

Wat ik fijn vind is dat tot nu toe alle zendingen op tijd en compleet volgens leverafspraak verstuurd worden. In onze wijk hebben we momenteel veel problemen met postNL die pakketjes niet op tijd afleverd terwijl ze door bodystore wel op tijd worden verstuurd. Het contact met bodystore is heel professioneel en er word snel gereageerd als je ze mailt. Ook het belcontact is prettig en je hebt echt het gevoel dat je gehoord word. Ik bestel nu een ruime tijd bij ze en ben er zeer ober te spreken. Ze hebben een breed assortiment en ook hun voorraad up 2 date. En de producten die ze aanbieden zijn van goede kwaliteit. Kortom veel bedrijven kunnen een er een voorbeeld aan nemen. Bodystore ga door zoals jullie bezig zijn ik geef een dikke 10!

28 sep 2023
Mijn huisnummer is cijfervormig met een letter en die mogelijkheid was er niet online bij het ingeven van mijn adres. Ik heb de letter dan bij toevoeging geplaatst en is dan weggelaten geweest om de één of andere reden dat ik niet begrijp. Dat heeft me bij levering van het pakje veel te veel stress berokkend. Dit had kunnen vermeden worden indien het vakje huisnummer het toelaat een letter toe te voegen aan de nummer. Misschien had ik een spatie tussen cijfer en letter dienen te laten, maar dat heb ik niet geprobeerd.

Beoordelingen voor bodystore.nl

Sorry, we konden niet vinden wat je zocht...

Probeer een andere filter voor een nieuw resultaat.

Reset alle filters