twinkels.nl- Logo - Beoordelingen

twinkels.nl

978 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.781 beoordelingen in totaal

Bestelling via de website geplaatst. Ik werd gebeld toen de bestelling in de winkel lag en ik deze kon ophalen. Top!

Na 5dgn nog steeds niets ontvangen,bericht gestuurd,er was iets mis gegaan,wordt alsnog opgestuurd,ben benieuwd,7dgn verder inmiddels

Beoordelingen voor twinkels.nl

Tot nu toe 3 sterren.

Erste bestelling niet ontvangen. Was mijn fout. Ik had een fout in de postcode gemaakt. Gelijk laarsjes opnieuw besteld en die waren heel snel binnen. Nu wacht ik alleen op het geld retour van de 1e bestelling. Daarna worden het zeker 5 sterren
Antwoord van twinkels.nl
Dankjewel voor de review!
15 aug 2024
Reout sturen kost veel geld, eerst 4,95 euro verzendkosten en retoursturen 6,56 euro voordat je een retourticket kan uitprinten,dit houdt mij tegen om nogmaals te bestellen bij jullie.
16 aug 2024
26 aug 2024
Om een bedrag voor verzenden en retour in rekening te brengen. Zoals het nu is twee keer voor de verzendkosten betalen vindt ik wel een hoog bedrag.
27 aug 2024
Dankjewel voor de review! We zijn het helemaal met je eens dat de kosten voor verzenden tegenwoordig erg duur zijn :( We kunnen dit helaas niet voor onze rekening nemen zoals de grote spelers als een Zalando, Zara of H&M. We proberen het te verzachten door gratis verzending aan te bieden boven een bedrag van 75 en zodra je kiest voor een voucher in plaats van geld terug zullen de retourkosten ook gratis zijn. We hopen dat we het zo verduidelijkt hebben voor je en zien je hopelijk toch nog eens terug.
2 aug 2024
Zorgen dat alles up to date is op de site en je niet iets kan kopen wat gewoon uitverkocht is en verzend en retourkosten
6 aug 2024
Dankjewel voor deze review en de duidelijke feedback!
8 aug 2024
Zondag iets besteld maar niks niks gehoord
16 aug 2024
Dankjewel voor je review! Wat vervelend om te horen. Mocht het nog niet opgelost zijn dan raden we je aan om een e-mail te sturen naar onze klantenservice: info@twinkels.nl
18 jul 2024

Er liep iets verkeerd in de webshop

Slechts 3 *** omdat ik al lang op zoek was naar een bepaald artikel en het uiteindelijk bij jullie vond in de webshop. Maat oké. Ik besloot er meteen 2 te bestellen in verschillende kleuren. Om dan 2 dagen later een email te krijgen dat mijn eerst gekozen artikel toch niet voorradig is. Verwijder het dan aub van de webshop. Verder verliep alles vlot en wat ik kreeg is goed qua prijs/kwaliteit.
19 jul 2024
Dankjewel voor de review! Onze excuses voor het misgrijpen op het artikel. Fijn om te horen dat je tevreden bent over het artikel wat je wel van ons ontvangen hebt!
12 jul 2024
Verpakking doos met laarzen zonder tussen papier en maar 1 laars gevuld met schuim voet
18 jul 2024
Bedankt voor de review! Vervelend om te horen dat de schoenen helaas niet helemaal netjes verpakt waren, onze excuses voor dit ongemak.
8 jul 2024
11 jul 2024
Dankjewel voor deze review! Je beoordeelt ons met 3-sterren. Zo nieuwsgierig als we zijn horen we je graag hoe we een volgende keer 5 sterren kunnen verdienen? :)
15 jun 2024
Levering was goed maar het beleid in verband met verzendkosten deugd niet. Dik betalen voor verzending en nog meer voor retour.
17 jun 2024
Dankjewel voor deze review! Helaas is het een wat minder mooie. We zijn een relatief klein familiebedrijf en de kosten voor het verzenden van pakketten zijn tegenwoordig super hoog. We kunnen helaas niet mee met de grote spelers zoals een Zara, Bol.com of H&M door gratis verzending en/of gratis retour aan te bieden. Wat we wel doen is gratis verzending vanaf 75 euro en zodra je kiest voor een voucher voor je retour bieden we een gratis retourlabel aan. We proberen hiermee 'de pijn' van de verzendkosten te verzachten. We hopen dat we het zo wat verduidelijkt hebben voor je!
29 jun 2024
Alles gaat verder prima maar ik vindt €6,80 voor het retour sturen wel een beetje veel.
11 jul 2024
Bedankt voor de review! Helaas is het verzenden van een pakketje tegenwoordig super duur :( We kunnen dit helaas niet gratis aanbieden. Wel bieden we de mogelijkheid om te kiezen voor een voucher, in plaats van geld terug, waarbij we dan wel gratis retour aanbieden.
HV
H.R. v.
Voorburg
9 jun 2024
Ik heb een goed ervaring met Twinkels.
10 jun 2024
Dankjewel voor deze review! Hopelijk kunnen we een volgende keer 5-sterren verdienen :)

Mooi maar....

Het label etiket had zoo geperst gezeten tussen de kleding dat het een permanente afdruk heeft gelaten in de stof. Ook waren er naden los... Ik heb in het verleden al eens gekocht hier en toen waren de kleren wel mooi van qwaleiteit maar zag je vuile vingers erop... gelukkig na 1maal wassen weg. Ik heb dus het gevoel dat de problemen liggen aan een overvol magazijn. Verder wel heel goede service !
JB
Jolie B.
Naaldwijk
Helaas moet ik de bestelling retour zenden Schrok van de koste hiervoor Je betaald dus dubbel de verzendkosten
Weer een bestelling niet compleet ,omdat het product uit verkocht is . Dit komt wel erg vaak voor . Dat ze dan even contact op nemen al vorens de bestelling te verzenden maar nee ,het word gewoon opgestuurd jammer,anders kun je iets anders kiezen . Niet de eerste keer dat dit gebeurd . Verder wel erg fijne broeken ♡
10 mrt 2024
In vergelijking met andere winkels, was de New York trui een stuk duurder. Ik heb de trui bij twinkels gekocht, omdat de kleur bij die anderen was uitverkocht. Verder is alles prima gegaan. Vlotte levering, trui helemaal geweldig en het achteraf betalen met Klarna, ervaar ik ook als zeer positief.
5 okt 2023
Ik heb niet mijn complete bestelling ontvangen na een mail naar Twinkels bleek dat het artikel niet meer leverbaar was. Hierover geen mail ontvangen wat mijns inziens wel had gemoeten. Echter op de website is het artikel nog wel te bestellen. Ik heb wel mijn geld terug ontvangen.

Verzending niet mooi ingepakt

De doos was helemaal nat er verkreukeld toen het bij mij aankwam. De broek die ik heb besteld zat niet in een zak, waardoor deze ook nat was. Verder is het een mooie broek en zit hij goed.
4 mei 2024
Kreeg maar 1 artikel terwijl ik er 2 besteld had en die allebei voorradig waren! Plus zat de broek verpakt in een smerige zak met (leek wel) schimmelresten
7 mei 2024
Wat jammer om te horen dat je niet helemaal tevreden bent. Onze welgemeende excuses voor het misgrijpen op 1 van de 2 artikelen, we hebben deze meteen terugbetaald aan je. Schimmel op de zak? We hebben dit nog niet eerder gehoord en versturen al onze items uiteraard in nieuwe verpakkingen. Misschien dat de zak tijdens de reis bij DHL vies geworden is? We weten helaas niet hoe dit gebeurt is, sorry. Hopelijk kunnen we een volgende keer zorgen voor een betere ervaring!
22 apr 2024

leren baggy broek met zij zakken

hele fijne stof van de broek die ik besteld heb, zit super lekker, snelle levering alleen jammer dat en een klein gaatje al in zat toen ik hem open maakte
23 apr 2024
We willen je bedanken voor deze review! Wat vervelend om te lezen dat het item een gaatje heeft. Je kunt altijd even contact opnemen met onze klantenservice via E-mail, WhatsApp of socials (Instagram en Facebook).