tuinmeubelhoesshop.nl- Logo - Beoordelingen

tuinmeubelhoesshop.nl

1.977 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden12.595 beoordelingen in totaal

16 nov 2023
We waren op zoek naar bescherming voor onze tuintafel met 6 stoelen en 2 teak ligzetels. De hoezen die we vorig jaar elders goedkoop hadden gekocht waren na 1 jaar al versleten en gescheurd of gebarsten. We waren dus wel wat op onze hoede omdat jullie prijzen 'redelijk stevig' waren. Toch besteld en ik ben nu echt wel blij met de geleverde hoezen en de stevige kwaliteit. Ik zie dit eerder als een investering waar ik de komende jaren van kan genieten ipv elk jaar een nieuw hoesje van €25.00 te moeten kopen. Twijfel niet, dit is ietsjes duurder maar het is dan ook super kwaliteit die nog jaren mee zal gaan. Ook de opblaaskussens die je onder de hoes kan plaatsen zodat het water niet op de hoes blijft staan zijn van degelijke kwaliteit. Een kritische maar zeer tevreden klant!!
FV
Frank V.
Belsele

17 mei 2024
Ik vraag 2 x over of ze een vraag/klacht kunnen beantwoorden op onze vraag/klacht Een tafelkleed wat te klein is en ik krijg daar geen reactie op. Ik ga dit verhaal bij bol.com neer leggen en ik wens deze firma veel succes in de toekomst, van mij 1 ster en iedereen dienik er over spreek zal het zelfde te horen krijgen

Beoordelingen voor tuinmeubelhoesshop.nl

De lange levensduur, voor ongeveer 8 jaar geleden een parasol met.hoes gekocht zonder te weten welk merk, gelukkig kon ik nog het merk raffles nog lezen ,nieuwe besteld Staat al lekker in minstens 15 uur in de zon als.hij schijnt, super kwaliteit voor een goede prijs.in middels nieuwe loungeset hoes en tafel hoes gekocht, met het bijgeleverde airbags zo dat het water makkelijk kan weglopen dat is pas nadenken super goed van dat product ga lekker door een 10 + grtjs van Theo Janssen Nijmegen.

Kwaliteit heeft z'n prijs maar is dat waard

Niet de goedkoopste hoezen (daarvoor mag je naar de Action of de Lidl) maar kwalitatief zeer goed. Nette en complete levering, incl. opbergtas en een opblaasbaar artikel die voorkomt dat er waterzakken ontstaan tijdens een regenbui. De hoezen ventileren goed, zijn van goede kwaliteit materiaal en voorzien van een aantrekkoord elastiek onderaan om mooi aan te laten sluiten. Ook qua maatvoering niet krapper dan aangegeven. Voor wie zuinig is op z'n mooie tuinset, Is dit zeker een aanrader.
9 sep 2024

Snel en kundig advies en levering, top service!

De klantenservice van Tuinmeubelshoeshop is uitstekend. Ze reageren snel op de mail, denken mee, adviseren goed en zelfs werd er achteraf nog korting berekend over al mijn losse bestellingen (doordat niet alles tegelijk op voorraad was). De levertijd (indien op voorraad) is kort. De kwaliteit van de tuinmeubelhoezen (Raffles) is super. We zijn er erg blij mee en hebben niets dan lof over de klantgerichtheid van Tuinmeubelhoesshop.
29 aug 2024

uitstekende kwaliteit en levering

Beschrijving zoals op de site, snel verstuurd en geleverd. De eerste regenbuien test heeft de hoes doorstaan terwijl de kussens erop lagen door de ventilatie is dit ook heel goed gegaan. De standaard die ik heb besteld is niet van toegevoegde waarde, blijft niet staan is te ligt of ik doe iets verkeerd..
CN
10 sep 2024

De tuinhoezen van Raffles zijn zeer aan te bevelen.

De tuinhoezen van Raffles zijn zeer degelijk, je kan de zware kwaliteit zien en voelen. Netjes opgeborgen in een bewaartas. Een leuke bijkomstigheid is dat deze geleverd worden met een opblaasbaar kussentje, die help dat er een goede ventilatie van tuinmeubelen onder de hoes gewaarborgd is. Erg tevreden!

Kwaliteit en goede service

Kwalitatief zeer goede hoes gekocht, die meteen de volgende dag in huis was. Daarnaast goede service achteraf toen bleek dat er een opblaaskussen mistte. Door een wat afwijkende maat van de loungeset hadden we meer opblaasbare kussens nodig dan van tevoren bedacht, maar dat is heel netjes afgehandeld!
2 sep 2024
Top, product was snel geleverd. Ziet er super goed uit en past perfect over mijn buitenkeuken. De eerste bui regen is geweest en het water liep er goed vanaf. Nu afwachten wat het van de winter gaat doen maar daar heb ik vertrouwen in.
1 sep 2024

De zoektocht naar een passende parasolhoes.

De beschrijvingen van een nieuwe parasolhoes waren duidelijk. Aan de hand van maten konden we een goede keuze maken. Eenmaal besteld ging alles heel snel en ontvingen we precies de parasolhoes waar we naar op zoek waren.
Ik zou niet weten wat er verbeteren moet. Elke keer krijg ik precies wat ik nodig heb. En in handige hoezen die ik ook dankbaar voor andere dingen gebruik. Dus super.
13 sep 2024
De Water Shedding Cushion voor afvoer water van de tafel en stoelen . En de stoelhoezen ook goed wster dicht. Zeer tevreden. Helaas niet mogelijk om foto te nemen.
Tuinmeubelen gekocht, zeer goed product en prima passend. Zeer snelle levering. Had al jaren zo'n hoes , maar deze was in inmiddels aan vervanging toe.

Topproduct

De hoes van Raffles wordt snel en keurig geleverd. Voorzien van een luchtkussen en 100% waterdicht. Wij zijn zeer tevreden en de hoes blijft mooi.

Een aanrader!

Bestelling plaatsen en betalen is makkelijk. Snelste levering, uitstekend klantenservice. Ik koop al mijn tuinmeubel hoezen hier

prettig en vertrouwd

de uiterst coulante retour zending behandeling en de snelheid van de bestellingen plus de uitmuntende kwaliteit van de producten
2 sep 2024
Snelle levering, met opbergzakken voor de hoezen en uitleg bij de tafelhoes voor een opblaaskussen om waterplassen te voorkomen.
4 sep 2024
Zeer degelijke hoes. Makkelijk over de parasol te doen. Makkelijk om de rits open of dicht te doen. Heel tevreden 😃
10 sep 2024
Ik vond de hoes nogal aan de dure kant, maar ja zonder is ook niks, wel een mooie kleur, levensduur gaat blijken.

Mooie en robuuste hoes voor tuintafel

Snelle levering Product ziet er mooi en robuust uit. Ik denk dat we daar veel jaar plezier van gaan beleven.
Degelijke hoes en mooi opblaasbaar hoes erbij voor eronder zodat het water afloopt. Goede, snelle levering.
5 sep 2024
Alles werd volgens afspraak geleverd. Dit is de 3e kaar dat ik bestel en elke keer uitstekende service