tuinmeubelhoesshop.nl- Logo - Beoordelingen

tuinmeubelhoesshop.nl

1.975 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden12.599 beoordelingen in totaal

16 nov 2023
We waren op zoek naar bescherming voor onze tuintafel met 6 stoelen en 2 teak ligzetels. De hoezen die we vorig jaar elders goedkoop hadden gekocht waren na 1 jaar al versleten en gescheurd of gebarsten. We waren dus wel wat op onze hoede omdat jullie prijzen 'redelijk stevig' waren. Toch besteld en ik ben nu echt wel blij met de geleverde hoezen en de stevige kwaliteit. Ik zie dit eerder als een investering waar ik de komende jaren van kan genieten ipv elk jaar een nieuw hoesje van €25.00 te moeten kopen. Twijfel niet, dit is ietsjes duurder maar het is dan ook super kwaliteit die nog jaren mee zal gaan. Ook de opblaaskussens die je onder de hoes kan plaatsen zodat het water niet op de hoes blijft staan zijn van degelijke kwaliteit. Een kritische maar zeer tevreden klant!!
FV
Frank V.
Belsele

17 mei 2024
Ik vraag 2 x over of ze een vraag/klacht kunnen beantwoorden op onze vraag/klacht Een tafelkleed wat te klein is en ik krijg daar geen reactie op. Ik ga dit verhaal bij bol.com neer leggen en ik wens deze firma veel succes in de toekomst, van mij 1 ster en iedereen dienik er over spreek zal het zelfde te horen krijgen

Beoordelingen voor tuinmeubelhoesshop.nl

KP
Kees P.
Krommenie
31 aug 2024
31 aug 2024
5 aug 2024

Goede adviezen en goed product

De levertijden voorspellen kan beter. Er werd gezegd we verwachten het over 2 weken. Dat bleken er ruim 4 te worden. Heel tevreden over de snelle en goede adviezen via whatsapp. De producten werden snel geleverd toen ze op voorraad waren. Zeer fraaie en goed passende hoezen! Tot nu toe zeer tevreden.
13 aug 2024

Kwalitatief goede bbq hoes

Mooie kwalitatief goede bbq hoes hier aangeschaft. Helaas in eerste instantie geen voorraad en ondanks verzoek om email als product weer voorradig is, nooit bericht gehad. Ik ben uiteindelijk zelf weer op de site gaan kijken en zag dat ze voorraad hadden. Dat is best jammer. Snelle levering.
12 aug 2024

Perfecte parasolhoes.

De parasolhoes die we bij Tuinmeubelhoesshop hebben gekocht is perfect. De levering was bijzonder snel. De hoes is iets groter dan de parasol zodat het sluiten van de rits een fluitje van een cent is. De kwaliteit van het materiaal is heel goed. Deze gaat echt wel een paar jaartjes mee.
1 aug 2024
Je kunt de rits niet helemaal open of dicht doen zonder een trapje of een stok met een haakje. De originele hoes heeft een ring bovenin waardoor je met een touwtje de rits op en dicht kunt doen. Helaas ontbreekt deze. Het probleem is inmiddels snel en naar tevredenheid opgelost!
26 aug 2024

Super

Nadat ik gemaild was dat de hoes weer op voorraad was direct besteld. Keurig de volgende dag binnen. De hoes overtrof mijn kwaliteitsverwachting. Keurig in een bewaartas en extra 2 opblaasbare kussens om waterzakken tegen te gaan bij langere tijd van afdekken. Gewoon top.
19 aug 2024

Tuinmeubelhoes is TOP.

Tuinmeubelhoes is de beste die er bestaat, als het om een kwalitatief uitmuntende hoes gaat. Daarnaast is de klantenservice de beste die er is, je hebt ze overigens zelden nodig want er gaat nooit iets mis. Of te wel een fantastische shop, In een woord gewoon TOP.
ZS
13 aug 2024
Snelle levering en goede kwaliteit. Makkelijk in gebruik, kussens snel opgeblazen en eronder, heel handig voor erbij. Kussens blijven nu droog tijdens de zomerbuien en het ruikt ook niet muf als ik het na een aantal dagen eraf haal. Top! Nu 4 weken in gebruik
DT
Dirk T.
Castricum, Nederland
8 aug 2024

Keurige hoes voor onze tuintafel

Keurige, kwalitatieve tuinhoes voor onze tuintafel. Goed advies om de afmetingen 5 cm groter te houden dan dat de tuintafel is. De website is duidelijk en goed overzichtelijk. Besteld, betaald en de hoes, keurig verpakt, binnen 2 (werk)dagen in huis.
28 aug 2024

Compliment voor de service

Bij eerste bestelling vergeten huisnummer te vermelden. Is prima opgelost. Opnieuw besteld maar pakket werd geweigerd bij het opgegeven adres. Dus weer contact en opnieuw verstuurd. Heel vriendelijk en behulpzaam. Complimenten
3 aug 2024
Eenmaal op voorraad ( lang gewacht) is artikel snel en netjes geleverd. Het artikel (tafelhoes) was netjes verpakt en zat in een opbergtasje. Kwaliteit hoes is goed. Alleen de bandjes voor om de tafelpoten zijn iets te kort..
12 aug 2024

Goede degelijke producten

Erg blij met de producten van tuinmeubelhoesshop! Door een foutje van mezelf was mijn oude hoes beschadigd geraakt. Het product opnieuw besteld en mijn tuinmeubelen waren weer 100% beschermd tegen de invloeden van het weer.
11 aug 2024

Goeie site met proces en informatie/ fotos

Goeie site en info. Snelle levering & volgens opgave van productie informatie/ foto’s. Retour proces goed ingeregeld en snel geld weer terug ontvangen. Omdat ik ondanks mijn opmetingen toch 1 product retour gezonden heb.
3 aug 2024
Goede service daar de hoes niet opvoorraad was en ze ons zouden laten weten wanneer het weer wel opvoorraad was zijn ze dit ook nagekomen we zijn er heel blij mee en super mooi van kwaliteit. Heel tevreden klanten!
3 aug 2024
Uitstekende meubelhoezen: stevige kwaliteit en goed afgewerkt. Handig zijn de twee lussen waaraan je de hoes kunt ophangen als je hem niet gebruikt. Snelle bezorging. Kortom, erg blij mee.
JV
John v.
Abcoude, Holland
21 aug 2024

Kwaliteit

Op twee afzonderlijke momenten een verschillende hoes besteld. Duidelijke informatie over kwaliteit en gebruik maakt een keuze makkelijk. Snelle levering. Prima producten.