tuinmeubelhoesshop.nl- Logo - Beoordelingen

tuinmeubelhoesshop.nl

1.980 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden12.620 beoordelingen in totaal

16 nov 2023
We waren op zoek naar bescherming voor onze tuintafel met 6 stoelen en 2 teak ligzetels. De hoezen die we vorig jaar elders goedkoop hadden gekocht waren na 1 jaar al versleten en gescheurd of gebarsten. We waren dus wel wat op onze hoede omdat jullie prijzen 'redelijk stevig' waren. Toch besteld en ik ben nu echt wel blij met de geleverde hoezen en de stevige kwaliteit. Ik zie dit eerder als een investering waar ik de komende jaren van kan genieten ipv elk jaar een nieuw hoesje van €25.00 te moeten kopen. Twijfel niet, dit is ietsjes duurder maar het is dan ook super kwaliteit die nog jaren mee zal gaan. Ook de opblaaskussens die je onder de hoes kan plaatsen zodat het water niet op de hoes blijft staan zijn van degelijke kwaliteit. Een kritische maar zeer tevreden klant!!
FV
Frank V.
Belsele

17 mei 2024
Ik vraag 2 x over of ze een vraag/klacht kunnen beantwoorden op onze vraag/klacht Een tafelkleed wat te klein is en ik krijg daar geen reactie op. Ik ga dit verhaal bij bol.com neer leggen en ik wens deze firma veel succes in de toekomst, van mij 1 ster en iedereen dienik er over spreek zal het zelfde te horen krijgen

Beoordelingen voor tuinmeubelhoesshop.nl

3 jul 2024
1 jul 2024
3 jul 2024

De geleverde hoes is zo lek als een mandje, echt drama!

De geleverde hoes geplaatst over de loungebank, maar na de 1e regenbui zo lek als een mandje. Het water druipt door het materiaal heen, waardoor de kussen kletsnat zijn geworden. Dit is een grote miskoop!
4 jul 2024
Beste, Bedankt voor uw bestelling. Spijtig om te horen dat u niet tevreden bent en de hoes niet naar behoren werkt. We zullen via de mail contact met u opnemen voor een gepaste oplossing. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Naomi van Tuinmeubelhoesshop
8 jul 2024

Slechte bezorging

Hoes word zonder aan te geven waarom niet bezorgd, wacht nu al 2 weken nadat de bezorgtijd is gewijzigd
9 jul 2024
Goedemorgen Roy, Jammer dat u niet direct contact met ons heeft gezocht, dan hadden we dit snel kunnen oplossen voor u, het pakket wordt alsnog vandaag bezorgd volgens de T&T, ik hoop dat alles naar wens zal zijn. Veel gebruiksgemak gewenst. Mocht u nog vragen hebben of opmerkingen kunt u altijd bij ons terecht. Mvg Tuinmeubelhhoesshop.
2 jul 2024
hoezen besteld in kleur antraciet; geleverd wordt in kleur taup
2 jul 2024
Na een telefoontje gaan we dit helemaal oplossen uiteraard. Mvg Tuinmeubelhoesshop
2 jun 2024
Super mooie kwaliteit hoes van het merk Raffels voor over de bbq. Beter dan de dure Boretti hoes, die we al 2 versleten hebben door de slechte kwaliteit. De Boretti hoes is niet UV-bestendig en niet zo degelijk dan deze. Super blij mee. Ook snelle levering. Let op!! Voor de Boretti Da Vinci wel de maat 165 x 70 H: 125/115 cm nemen.
2 jun 2024
Prima hoes voor de tuinmeubel. Zorg dat de hoes afloopt zodat er geen plassen in ontstaan, anders zal er met de tijd toch het water doorlaten en de zal de coating niet meer waterdicht zijn. Trek de koordjes onderaan aan en bind deze aan het tuinmeubel zodat bij stevige wind niet zomaar de hoes weg getrokken wordt.
FE
Frans Eijck E.
Sassenheim
9 jun 2024

Twee keer tevreden. 😉

Twee keer iets besteld. Snel geleverd en erg tevreden, ook over de kwaliteit en de service. Bij een tafelhoes werd een opblaasbaar kussen bijgeleverd die onder de hoes zorgt dat deze in het midden opbolt waardoor er geen water op blijft staan. Zeeeer tevreden.

Top hoezen!

Zeer tevreden over de kwaliteit van de hoezen. Tot mijn verrassing bij de hoes voor de tuinbank ook nog een opblaaskussen gekregen zodat de regen er makkelijk vanaf valt. Ook de kleur is zoveel beter dan die vele zwarte hoezen overal
SV
Suzan V.
Sint Geertruid
22 jun 2024
Makkelijk te vinden op de webshop, beschrijving klopt 100%. Product is nog veel mooier afgewerkt dan ik had verwacht evenals het extra geleverde luchtkussen om te voorkomen dat het water erin blijft staan. Aanrader dus!
22 jun 2024
Dit zijn geen gewone hoezen, maar gehele mooie beschermhoezen. Niet de rotzooi uit een bouwmarkt, maar een hoes met de juiste maat, en netjes gestikt van echt materiaal. Helaas kan ik niet meer dan 5 sterren geven.
26 jun 2024
Mooie kwaliteit hoes. Fijn dat er maten bij staan welke meubels er in passen. Verzending duurde wat langer daten op de website staat (3 dagen i.p.v. vandaag besteld, morgen in huis zoals op de website vermeld)
19 jun 2024

Precies wat ik zocht

Informatie om te beoordeen of het product is wat je zoekt keurig aanwezig, aantal artikelen wat mogelijk is zeer uitgebreid. Als ik weer iets nodig heb kijk ik hier zeker weer.
JK
John K.
Amersfoort
16 jun 2024
Heldere uitleg op de website, en snelle afhandeling en bezorging zonder gekunsel en geklooi. En dan ook nog een mooi product. Helaas nog geen foto van de hoes ingebruik.
30 jun 2024

Mooi product!

Fijne levering, keurig ingepakt in doos + in papieren zak. De hoes is van mooi materiaal, handig in opbergtas en de extra plastic bak voor op de zitting is ideaal.
29 jun 2024
Mooie hoes. Iets te groot, want onze afmeting bestaat niet, maar dat geeft niet. Gaat makkelijk over de loungeset heen. En is ook niet zo zwaar materiaal.