tuinmeubelhoesshop.nl- Logo - Beoordelingen

tuinmeubelhoesshop.nl

1.977 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden12.595 beoordelingen in totaal

16 nov 2023
We waren op zoek naar bescherming voor onze tuintafel met 6 stoelen en 2 teak ligzetels. De hoezen die we vorig jaar elders goedkoop hadden gekocht waren na 1 jaar al versleten en gescheurd of gebarsten. We waren dus wel wat op onze hoede omdat jullie prijzen 'redelijk stevig' waren. Toch besteld en ik ben nu echt wel blij met de geleverde hoezen en de stevige kwaliteit. Ik zie dit eerder als een investering waar ik de komende jaren van kan genieten ipv elk jaar een nieuw hoesje van €25.00 te moeten kopen. Twijfel niet, dit is ietsjes duurder maar het is dan ook super kwaliteit die nog jaren mee zal gaan. Ook de opblaaskussens die je onder de hoes kan plaatsen zodat het water niet op de hoes blijft staan zijn van degelijke kwaliteit. Een kritische maar zeer tevreden klant!!
FV
Frank V.
Belsele

17 mei 2024
Ik vraag 2 x over of ze een vraag/klacht kunnen beantwoorden op onze vraag/klacht Een tafelkleed wat te klein is en ik krijg daar geen reactie op. Ik ga dit verhaal bij bol.com neer leggen en ik wens deze firma veel succes in de toekomst, van mij 1 ster en iedereen dienik er over spreek zal het zelfde te horen krijgen

Beoordelingen voor tuinmeubelhoesshop.nl

31 aug 2024
30 aug 2024
13 aug 2024

Kwalitatief goede bbq hoes

Mooie kwalitatief goede bbq hoes hier aangeschaft. Helaas in eerste instantie geen voorraad en ondanks verzoek om email als product weer voorradig is, nooit bericht gehad. Ik ben uiteindelijk zelf weer op de site gaan kijken en zag dat ze voorraad hadden. Dat is best jammer. Snelle levering.
3 aug 2024
Eenmaal op voorraad ( lang gewacht) is artikel snel en netjes geleverd. Het artikel (tafelhoes) was netjes verpakt en zat in een opbergtasje. Kwaliteit hoes is goed. Alleen de bandjes voor om de tafelpoten zijn iets te kort..
3 aug 2024
Goede service daar de hoes niet opvoorraad was en ze ons zouden laten weten wanneer het weer wel opvoorraad was zijn ze dit ook nagekomen we zijn er heel blij mee en super mooi van kwaliteit. Heel tevreden klanten!
26 aug 2024
2 stuks Parasol hoezen besteld. Zijn goed. Heel jammer dat post.nl bestellingen afgeeft bij primera in het winkelcentrum. Niet bereikbaar met auto.
CB
Celine B.
zwijndrecht

Prima ervaring

Bestellen ging makkelijk. Wat ik nodig had was eerst niet op voorraad. Maar kreeg keurig een mail toen het weer voorradig was.