tuinmeubelhoesshop.nl- Logo - Beoordelingen

tuinmeubelhoesshop.nl

1.977 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden12.595 beoordelingen in totaal

16 nov 2023
We waren op zoek naar bescherming voor onze tuintafel met 6 stoelen en 2 teak ligzetels. De hoezen die we vorig jaar elders goedkoop hadden gekocht waren na 1 jaar al versleten en gescheurd of gebarsten. We waren dus wel wat op onze hoede omdat jullie prijzen 'redelijk stevig' waren. Toch besteld en ik ben nu echt wel blij met de geleverde hoezen en de stevige kwaliteit. Ik zie dit eerder als een investering waar ik de komende jaren van kan genieten ipv elk jaar een nieuw hoesje van €25.00 te moeten kopen. Twijfel niet, dit is ietsjes duurder maar het is dan ook super kwaliteit die nog jaren mee zal gaan. Ook de opblaaskussens die je onder de hoes kan plaatsen zodat het water niet op de hoes blijft staan zijn van degelijke kwaliteit. Een kritische maar zeer tevreden klant!!
FV
Frank V.
Belsele

17 mei 2024
Ik vraag 2 x over of ze een vraag/klacht kunnen beantwoorden op onze vraag/klacht Een tafelkleed wat te klein is en ik krijg daar geen reactie op. Ik ga dit verhaal bij bol.com neer leggen en ik wens deze firma veel succes in de toekomst, van mij 1 ster en iedereen dienik er over spreek zal het zelfde te horen krijgen

Beoordelingen voor tuinmeubelhoesshop.nl

10 sep 2024
Ik vond de hoes nogal aan de dure kant, maar ja zonder is ook niks, wel een mooie kleur, levensduur gaat blijken.
Degelijke hoes en mooi opblaasbaar hoes erbij voor eronder zodat het water afloopt. Goede, snelle levering.
De beschreven Raffles hoezen zijn prima en de tip over de extra centimeters berekenen zijn erg fijn.
31 aug 2024
Verzenden mag sneller. Verder goed product. Weegt weinig en lijkt goed waterdicht te zijn.
14 sep 2024
Overzichtelijk bestelproces en grote keuze aan bbq hoezen.
5 sep 2024
Prima product levering netjes volgens afspraak
LV
Lisette V.
De pinte
Niets. Was eigenlijk beter dan verwacht
mooie hoes. is makkelijk te bevestigen.
5 sep 2024
Snelle levering en goed, mooi product
Snel en goede prijzen.
KS