tuinmeubelhoesshop.nl- Logo - Beoordelingen

tuinmeubelhoesshop.nl

1.977 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden12.595 beoordelingen in totaal

16 nov 2023
We waren op zoek naar bescherming voor onze tuintafel met 6 stoelen en 2 teak ligzetels. De hoezen die we vorig jaar elders goedkoop hadden gekocht waren na 1 jaar al versleten en gescheurd of gebarsten. We waren dus wel wat op onze hoede omdat jullie prijzen 'redelijk stevig' waren. Toch besteld en ik ben nu echt wel blij met de geleverde hoezen en de stevige kwaliteit. Ik zie dit eerder als een investering waar ik de komende jaren van kan genieten ipv elk jaar een nieuw hoesje van €25.00 te moeten kopen. Twijfel niet, dit is ietsjes duurder maar het is dan ook super kwaliteit die nog jaren mee zal gaan. Ook de opblaaskussens die je onder de hoes kan plaatsen zodat het water niet op de hoes blijft staan zijn van degelijke kwaliteit. Een kritische maar zeer tevreden klant!!
FV
Frank V.
Belsele

17 mei 2024
Ik vraag 2 x over of ze een vraag/klacht kunnen beantwoorden op onze vraag/klacht Een tafelkleed wat te klein is en ik krijg daar geen reactie op. Ik ga dit verhaal bij bol.com neer leggen en ik wens deze firma veel succes in de toekomst, van mij 1 ster en iedereen dienik er over spreek zal het zelfde te horen krijgen

Beoordelingen voor tuinmeubelhoesshop.nl

19 aug 2024
Product is goed . De belofte op werkdag voor 17.00 uur besteld de volgende dag geleverd wordt niet nagekomen. Vrijdag 16-08-2024 besteld om 15.00 uur . Maandag verstuurd door tuinmeubelhoesshop.nl en dinsdag geleverd.
19 aug 2024
Goedemiddag, Klopt helemaal, vrijdagmiddag besteld, zouden we graag vrijdagmiddag nog hebben opgestuurd om zaterdag te leveren. Helaas is dat dit keer niet gelukt, vanmorgen ingepakt, morgen bezorgd. Excuses voor het ongemak, maar veel gebruiksgemak gewenst. Mvg Tuinmeubelhoesshop
6 aug 2024
Mooi materiaal maar de gestelde maatvoering is te klein voor de loungeset.
6 aug 2024
Goedemiddag, Wat jammer om te horen dat de RHS240 niet helemaal de juiste maatvoering heeft voor uw loungeset. Bij de beschrijvingen staat: Loungesethoes voor een hoekopstelling, 240 x 240 cm, neem hierbij wel altijd 5 centimeter speling in de lengte of breedte. En u ziet u ook een kopje 'geschikt voor' Daar staat aangegeven: Loungesethoes voor een hoekopstelling, 240 x 240 cm, neem hierbij wel altijd 5 centimeter speling in de lengte of breedte. Deze hoes is dus geschikt voor een hoekbank van 235 x 235 x 90 cm of 240 x 240 x 85 cm. Misschien heeft u dit over het hoofd gezien, geen probleem. U kunt uiteraard de hoes retourneren met een retourlabel van onze site kunt u dit doen voor maar 5 euro. Mocht u een andere hoes bestellen hoeft u opnieuw geen verzendkosten te betalen. Mocht u nog vragen hebben, kunt u altijd contact met ons opnemen via mail, whatsapp of telefonisch. Mvg Tuinmeubelhoesshop
12 aug 2024
14 aug 2024
Beste, Bedankt voor uw bestelling bij Tuinmeubelhoesshop. Zoals in onze mail aangegeven horen we graag waar we ons nog kunnen verbeteren of over welk aspect u niet tevreden bent. Met vriendelijke groet, Tim van Tuinmeubelhoesshop
4 jun 2024
26 jun 2024
steuntje om onder hoes te plaatsen zodat hoes niet op tafelblad ligt is veel te licht gemaakt: valt om bij iets of wat wind
Antwoord van tuinmeubelhoesshop.nl
Goedemorgen, Bij de Aerocoverhoezen krijgt u inderdaad een RWSPpaaltje er gratis bij, bij de Raffleshoezen sturen we RWSPkussen gratis mee. U kunt op onze site deze kussens ook bijkopen, ik stuur u per mail een linkje voor deze kussens, misschien dat dat voor u prettiger is. Met vriendelijke groet, Tuinmeubelhoesshop
16 mei 2024
Kwaliteit doek wordt iedere keer slechter Vorige hoezen steviger qua stof en stok was sterker dan huidige alu pijp.
17 mei 2024
Goedendag, de kwaliteit van het doek is juist verbeterd, deze lijkt dunner door een nieuwe coating die de hoes een langere levensduur geeft. Ook de stokken zouden een verbetering moeten zijn, soepeler in gebruik. U heeft de hoes nu 10 dagen. U bent uiteraard vrij de hoes terug te sturen wanneer u niet tevreden bent, maar u zou de hoes ook een poosje langer kunnen gebruiken en dan zien of u het met ons eens bent. Ik wens u veel gebruiksgemak en plezier van de hoes mocht u besluiten het toch te proberen. U kunt ons altijd even mailen. Met vriendelijke groet, Tuinmeubelhoesshop
Voor 4 jaar terug ook deze hoes gekocht. Deze was kwa sterkte veel dikker. Wacht af hoelang deze mee gaat.
Antwoord van tuinmeubelhoesshop.nl
Goedendag, Bedankt voor uw vertrouwen in ons om nogmaals een hoes aan te schaffen. Het materiaal is verbeterd in de afgelopen jaren. In plaats van een PVC-coating heeft de hoes nu een PU-coating, dat is duurzamer en nog beter van kwaliteit. De hoes is inderdaad daardoor wat minder dik en minder stug, maar dus ook handbaarder. We horen graag uw mening nadat u de hoes een poos gebruikt heeft. Dan verandert u vast de beoordeling van 3 prima sterren, naar 5 :-) Veel gebruiksgemak gewenst. Tuinmeubelhoesshop.
Tas werd aangeboden om kersboom op te ruimen. Maar was niet echt gemakkelijk.
Antwoord van tuinmeubelhoesshop.nl
Goedendag, Goed te horen dat het uiteindelijk toch gelukt is. Ik zie dat u gekozen heeft voor een tas RSB1255535, we hebben eventueel ook grotere tassen zowel in lengte als breedte in ons aanbod. U kunt er altijd voor kiezen om de tas te retourneren en een grotere te bestellen. Nu kunt u volgend jaar de tas weer tevoorschijn halen voor de juiste kerstspirit. Mocht u nog vragen hebben, kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice. Met vriendelijke groet, Tuinmeubelhoesshop.
het product was kwalitatief toch wat minder dan ik verwacht had
Antwoord van tuinmeubelhoesshop.nl
Goedemorgen, u heeft gekozen voor een Aerocoverhoes, u kunt op de site terugvinden wat de kwalificaties zijn per hoes en de waardering onder het kopje 'welke hoes'. U bent natuurlijk vrij om de hoes te retourneren. Misschien kan ik u een Raffleshoes (taupekleur) aanbieden. Ik stuur u een e-mail. Met vriendelijke groet, Tuinmeubelhoesshop
HV
Hennie V.
Overasselt
6 okt 2023
terugsturen is een beetje ongemakkelijk
6 okt 2023
Goedemorgen, Wat jammer om te lezen dat u dit ongemakkelijk vond. Voor zover ik terug kan zien heeft u op 25.9.23 een hoes gekocht, 26.9.23 bezorgd, u heeft via onze site een retourformulier aangemaakt, u kon hier ook een retoursticker aanmaken, waardoor u voor 5 euro het pakket zo terug kon sturen. 2 dagen later, 29.9.23 was het aankoopbedrag al teruggestort op uw bankrekening. Graag hadden we van u een e-mailtje ontvangen met een reactie hoe we dit beter hadden kunnen doen. Met vriendelijke groet, Tuinmeubelhoesshop.
21 mei 2024
20 mei 2024