debestelbox.nl- Logo - Beoordelingen

debestelbox.nl

38 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden871 beoordelingen in totaal

Leuke cocktailbox cadeau gedaan. Zij vond het super leuk om zo door de brievenbus te krijgen. Of het ook smaakte weet ik nog niet. Die cocktailparty komt nog. Het pakketje werd in ieder geval op de aangegeven datum bezorgd en dat is top!

27 sep 2023
VerzendAdres kon ik niet invoeren omdat het een postbus was. Bij de notities adres bijgevoegd met de vraag het daarheen te sturen. Toch naar mijzelf verstuurd. Daardoor dubbele verzendkosten voor mij. Mail na gestuurd maar tot op heden geen reactie. Slechte service

Beoordelingen voor debestelbox.nl

26 sep 2023
goed gevuld lekkere mix
4 okt 2023
Dank je wel voor je review! Super dat je het zo goed hebt ervaren.
Snelheid van leveren
Helemaal goed hoor
25 okt 2023
Leuk om te horen 💪🏻 Dank je wel. 🎁
Antwoord van debestelbox.nl
Dank je wel voor je bestelling en mooie review.