SUITSUIT- Logo - Beoordelingen

SUITSUIT

1.033 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.867 beoordelingen in totaal

Voor het oog een erg mooie koffer. Mijn vriendin kwam er mee dat ze er zo eentje wilde, alleen was ik daar redelijk sceptisch over omdat ik dacht dat het alleen maar voor het merk zo duur is. Eindstand heb ik het op de gok genomen en het gekocht. De koffer is dus van de buitenkant al mooi maar het gaat natuurlijk om hoe het aanvoelt en materiaal etc... ik kan jullie zeggen dat het wel het geld waard is. Alles voelt aan als erg goede kwaliteit de wielen rollen heel soepel, de verstelbare handgreep hoor je niet eens als je hem omhoog doet. Dan heb ik het nog niet eens over het slotgedeelte gehad. De ritssluiting moet je in de koffer steken om het op slot te doen i.p.v. dat het boven de koffer uitsteekt en dat je er gemakkelijk een mes tussen steekt en het open kan krikken. Het slot is ook 'gecertificeerd' voor USA. In USA hebben ze een universele sleutel voor zulke sloten zodat ze niet de koffer kapot hoeven te maken. Dit heeft zeker niet elke koffer. De koffer van de binnenkant is ook erg goed! Zelfs aparte vakjes voor dingetjes. Al met al een perfecte koffer. Groetjes,,

Beste lezer met deze review wil ik jullie meenemen in onze ervaring met SUITSUIT en jullie zo hopelijk behouden voor de teleurstelling die wij ondergingen. Doe met dit inzicht over hoe SUITSUIT met hun klanten omgaat wat je wil, misschien vind je wel dat we ons aanstellen dat kan natuurlijk ook. Deze review is enkel bedoeld om je een beeld te geven over hoe dingen kunnen lopen bij dit bedrijf. Tijdens de levering van onze: Fab Seventies - Sea Spray - Duo Set (55/76 cm) (TR-71916) waren er al wat complicaties, de track & trace code deed het niet en de levering van de producten was al te laat wat ons enorm stress opleverde omdat wij bang waren dat we zonder koffers zouden zitten voor we op vakantie zouden gaan. Hier heb ik toen direct contact over opgenomen. Gelukkig kwamen de koffers de dag voor onze vlucht toch nog aan. Vervolgens zijn de koffers die we geleverd kregen beschadigd, niet alleen wat ''krasjes'', zoals de klantenservice het benoemd, maar witte strepen op het plastic, het plastic zelf was dus al verzwakt vandaar die kleurverandering. Mijn fiancé vertelde mij direct om de koffers terug te sturen, echter was de koffers ruilen op dat moment geen optie aangezien we de volgende dag het vliegtuig in zouden stappen. Uiteraard heb ik hier direct over gebeld met de klantenservice om de schade te melden. Wij werden door de klantenservice gerustgesteld dat we de koffers gewoon mee mochten nemen op vakantie en dat hier een notitie over gemaakt zou worden zodat we de koffers dan na de vakantie alsnog zouden mogen omruilen. Tijdens de trip is ook nog eens die deuk die op de foto te zien is erin gekomen (ik vermoed op de bagageband) en precies op een van de plekken met witte strepen op het plastic, het verzwakte plastic. Wat maar weer aangeeft dat dit niet gewoon krasjes waren. Na het terug komen van onze reis naar Brazilië heb ik weer contact opgenomen met SUITSUIT over de koffers. De medewerker die ik gesproken heb heeft inderdaad de notitie van zijn collega gezien en hij verzocht mij om het garantieformulier in te vullen zodat er vervolgens gekeken kan worden wat SUITSUIT voor ons kan betekenen betreft deze schade, of de koffers omgeruild kunnen worden dan wel een deel van het geld terug zouden kunnen krijgen. Vervolgens krijgen we te horen dat ondanks dat SUITSUIT een product (te laat) heeft geleverd dat kwalitatief niet goed was, het enige wat zij voor ons konden doen was om 20% van de aankoop van de grote koffer terug te laten storten. Wij hebben toen aangegeven dat wij dat echt heel jammer en erg onterecht vonden. Als wij hadden geweten dat dit het beleid bij SUITSUIT is hadden wij de koffers wel direct teruggestuurd bij het ontdekken van de beschadigingen en een paar goedkope koffers gehaald in het centrum zodat we alsnog met koffers op vakantie konden. Op deze mail is vervolgens gereageerd dat ze in dit geval bij ''uitzondering'' 30% van het aankoop bedrag van de grote koffer mochten terugstorten, ookal waren beide koffers beschadigt. Dit komt neer op iets meer dan 60 euro op het volledige bedrag (voor beide koffers) van 360 euro! Aangezien ons beloofd was dat we de koffers na de vakantie mochten ruilen, voelt dit echt een beetje als een scam. Alsof SUITSUIT op deze manier ons in de val heeft gelokt om toch nog flink te kunnen verdienen aan een defect product... *het mailcontact met SUITSUIT is terug te vinden in de foto's

Beoordelingen voor SUITSUIT

25 sep 2024

Mooie koffers en super service

Meerdere koffers gekocht, prima en heel modern. De levertijd is subliem te noemen, verzonden zelfde dag en prima verpakt. Garantie is ook werkelijk super, is er iets dat niet deugd, onmiddellijk vervangen voor nieuwe. Kortom super.
25 sep 2024
Hartelijk dank voor je positieve beoordeling. Leuk dat je zo enthousiast bent over onze producten en service. We wensen je heel veel plezier met je nieuwe koffers en we hopen dat je er heel veel mooie reizen mee mag maken.

Stijlvolle koffer

Mooie koffer en snel geleverd. Jammer dat de korting (alleen geldig in een weekend) niet automatisch werd verrekend. Nu heb ik 2 koffers besteld (1 voor de originele prijs en 1 met 20% korting). Daarna weer 1 retour gestuurd.
Antwoord van SUITSUIT
Bedankt voor je feedback! Fijn om te horen dat je blij bent met de mooie koffer en de snelle levering. Het spijt ons dat de korting niet automatisch is verrekend. We waarderen je begrip en als je verdere vragen of opmerkingen hebt, neem gerust contact op met customercare@suitsuit.com.

Super klantenservice!

Mijn koffers besteld, er ging wat mis bij het retourproces. Telefonisch contact gehad en de lieve heer was erg klantvriendelijk, meteen alles opgelost en geregeld.
Antwoord van SUITSUIT
Bedankt voor je prachtige review! Wat fijn om te horen dat onze klantenservice je zo goed heeft kunnen helpen en het probleem direct heeft opgelost. We streven er altijd naar om onze klanten zo vriendelijk en efficiënt mogelijk van dienst te zijn. We waarderen je positieve feedback enorm en hopen dat je veel plezier hebt met je koffers!

Iets steviger verwacht

De koffers (fab seventies biking red) zien er mooi uit, maar ik had ze toch net wat steviger van kwaliteit verwacht. Vooral de hendels en ritsen.
Antwoord van SUITSUIT
Bedankt voor je feedback! We waarderen je eerlijkheid en het is jammer te horen dat de stevigheid van de hendels en ritsen niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Mocht je problemen ondervinden met de kwaliteit, neem dan gerust contact met ons op via customercare@suitsuit.com, we helpen je graag verder.

Helemaal TOP

Vandaag besteld morgen in huis is bij suit suit gewoon helemaal waar!!! Super snel binnen en netjes ingepakt!!
Antwoord van SUITSUIT
Wat fijn om te horen dat je bestelling zo snel is geleverd en netjes was ingepakt! Veel plezier met je nieuwe aankoop! 😊

Topservice bij een topmerk

Heel vriendelijke en behulpzame mensen! Goede, duidelijke uitleg! Topmerk met prachtige valiezen!
Antwoord van SUITSUIT
Fantastisch om te horen dat je zo'n positieve ervaring hebt gehad met onze klantenservice! Bedankt voor je lovende woorden over ons merk en de mooie valiezen. We waarderen je feedback enorm!
4 okt 2024
Super snel geleverd, en goede kwaliteit koffer. Rolt echt ongelofelijk soepel, heel blij mee.
Antwoord van SUITSUIT
Bedankt voor je fantastische review! Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent met de snelle levering en de kwaliteit van je koffer. We zijn blij dat de koffer zo soepel rolt en dat je er blij mee bent. We wensen je veel plezier tijdens je toekomstige reizen!
Levering correct verlopen en op de gestelde vraag binnen de tien minuten antwoord gekregen 👌
Antwoord van SUITSUIT
Bedankt voor je positieve feedback! Fijn om te horen dat je tevreden bent met onze service. We kijken uit naar je volgende bezoek!
AB
Anita B.
Hulsberg
3 okt 2024

Besteld en de dag erna al geleverd

Besteld en de dag erna al geleverd Super. Het koffer is ook super. Heel blij mee.
4 okt 2024
Bedankt voor je positieve feedback! We zijn ontzettend blij om te horen dat je tevreden bent met de snelle levering en je nieuwe koffer. Veel plezier ermee, en als je nog vragen hebt, staan we altijd voor je klaar! 😊
2 okt 2024
Lichtgewicht. Trekken of staand duwen beide toppie. Goede indeling. Mooie look.
3 okt 2024
Bedankt voor je positieve review. Heel veel plezier met je nieuwe aankopen!
Geleverde materialen voldoen aan mijn eisen en de verzending verliep perfect.
Antwoord van SUITSUIT
Bedankt voor je feedback! Fijn om te horen dat de materialen aan je verwachtingen voldoen en dat de verzending soepel is verlopen. Veel plezier met je aankoop!
Snelle levering van een mooi product! Netjes verpakt in grote doos.
Antwoord van SUITSUIT
Fantastisch om te horen dat je tevreden bent met de snelle levering en de mooie verpakking! Bedankt voor je positieve feedback!

In love prachtige koffers

Supper snelle service, heb al meerdere koffers en opbergers gekocht
4 okt 2024
Wat geweldig om te horen dat je zo tevreden bent met onze service en producten! Bedankt voor je loyaliteit en vertrouwen in ons. We kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te mogen zijn!

Heel tevreden

Hele mooie en praktische koffer. Goede service, snelle levering.
Antwoord van SUITSUIT
Geweldig om te horen dat je tevreden bent met je mooie en praktische koffer! Bedankt voor je positieve feedback over onze service en de snelle levering. Veel plezier met je aankoop!
2 okt 2024
Zo blij met mijn bestelling. Geweldige items voor de vakantie
2 okt 2024
Bedankt voor je positieve review. Wat geweldig om te horen dat je zo blij bent met je bestelling! We zijn blij dat onze items je vakantie nog beter maken. Veel plezier ermee!
22 sep 2024
Zeer tevreden over de bestelling, erg mooi en snelle levering.
23 sep 2024
Bedankt voor je fantastische review! We zijn blij om te horen dat je zeer tevreden bent met je bestelling en de snelle levering. Geniet van je mooie aankoop en we hopen je in de toekomst weer van dienst te mogen zijn!
Prachtige tas ,jammer dat hij te groot is voor Transavia
Antwoord van SUITSUIT
Fijn om te horen dat je de tas prachtig vindt! Het spijt ons dat hij te groot is voor Transavia. Als je vragen hebt over andere opties of retourmogelijkheden, neem gerust contact met ons op via customercare@suitsuit.com.

Ik ben fan!

Snelle levering, mooie koffers, veel keuze. Ik ben fan!
Antwoord van SUITSUIT
Wat fantastisch om te horen dat je een fan bent! Bedankt voor je positieve review over de snelle levering, mooie koffers en de ruime keuze. Veel plezier met je aankoop!
Fijne en stevige koffer met handige opberg sets.
Antwoord van SUITSUIT
Geweldig om te horen dat je tevreden bent met je stevige koffer en de handige opbergsets! Veel plezier met je aankoop!
2 okt 2024
Prachtige koffers en de volgende dag in huis!
2 okt 2024
Goedemiddag, Hartelijk dank voor je positieve feedback! We zijn blij dat je tevreden bent met onze koffers en de snelle levering.