Lucardi Juwelier Beverwijk- Logo - Beoordelingen

Lucardi Juwelier Beverwijk

55 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden126 beoordelingen in totaal

14 apr 2024
op Zaterdagochtend ( best druk ) op zoek naar een passend cadeau voor onze oudste kleindochter vriendelijk en prima geholpen in alle rust terwijl het best druk was , maar er was tijd voor iedereen en dat geeft de rust om een weloverwogen keuze te maken uit het behoorlijk uitgebreide assortiment .

In de locatie Breestraat in Beverwijk is op zaterdag 14 september 2024 een sieraad gekocht. Het bedrag op het prijskaartje was zogenaamd niet correct, dus moest er een hogere prijs betaald worden. Volgens de verkoopster was de wet aangepast. Maar volgens gegevens op het internet sprak de verkoopster wartaal. " Site Consuwijzer. Had u geen reden om te twijfelen aan de vermelde prijs? En is er geen sprake van een 'kennelijke vergissing'? Dan moet u het product voor die prijs kunnen kopen. De verkoper moet dus leveren voor de prijs die erbij stond. Werkt de verkoper niet mee? Dan kunt u een brief sturen met uw verzoek om het product alsnog voor de aangegeven prijs te verkopen. Wacht een reactie af!

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Beverwijk

Het is een goede winkel met aardige mensen. De webshop spreekt helemaal voor wat er in de winkel te vinden is
Ik werd goed geholpen door het personeel. Mijn vragen werden beantwoord. Vriendelijke en leuke dames.
Groot assortiment, netjes in de vitrines, goed overzicht. Klantvriendelijk en behulpzaam personeel.
13 okt 2023
Niks. leuke verkoopsters goed geholpen. Beverwijk . Heel aardig M.v.g.mariska bakker
13 okt 2023
Fijn geholpen bij de aankoop van een nieuw armbandje en het verkleinen van mijn horloge
Zeer vriendelijke medewerkster, mooi cadeau kunnen scoren en zeer leuke prijs!!!!

Ervaring

Werd goed geholpen en werd goed geluisterd. Heb nu twee leuke kettingen gekocjt
mooie helix piercing goede kwaliteit super mooi en aardige medewerkers
5 okt 2023
Aardige vrouw die mij hielp, mooie prijs en prachtige sieraden
Je wordt netjes te woord gestaan en vriendelijk geholpen.
10 mei 2024
Hele goede dienst gehad, medewerKer was heel. Behulpzaam
15 nov 2023
Bereidwillig en klantvriendelijk oplossing zoekend
28 okt 2023
De aankoop moest ff snel en stiekem gebeuren
25 nov 2023
Vriendelijk en vooral vrolijk personeel !!
28 okt 2023
Vriendelijke verkoopster, goed geholpen
Ruime keus, vriendelijke verkoopsters.
De service en de klantvriendelijkheid
27 mei 2024
Voor mij was alles gewoon top service
Vrolijke en vriendelijke service
18 okt 2023
Alles is prima goed geholpen