Lucardi Juwelier Veenendaal- Logo - Beoordelingen

Lucardi Juwelier Veenendaal

186 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden263 beoordelingen in totaal

23 nov 2023
Ik kom op zich graag bij Lucardi! Veel te kiezen en redelijk prijzen. In de afgelopen weken 2 horloges gekocht voor mijn kleinkinderen, een armband voor mezelf en een paar oorbellen voor mijn zusje. Iedereen blij! Beetje jammer vond ik dat overal in de winkel van alles als afgeprijsd was aangeduid, maar de verkoopster zei dat ik de gewone prijs moest betalen. Niet correct toch? Ook vind ik het erg lang wachten voor je aan de beurt bent. Te weinig personeel? De eerst keer was iemand van het personeel bezig met opruimen, terwijl er veel mensen stonden te wachten. Dat is blijkbaar belangrijker dan klanten helpen. Ben je eenmaal aan de beurt, moet je wel snel beslissen. Mensen begrijpen als ze even moeten wachten, maar ik zag ook mensen de winkel weer uitlopen. Ik hoop dat u iets heeft aan deze opmerkingen. Ze zijn positief bedoeld. Maria Ebben

7 aug 2024
Ik ben member geworden omdat ik dan de bon op de mail krijg ipv een papieren bon; beter in het kader van duurzaamheid. Alle bevestiging van member worden ging goed, maar geen bon, ook niet in de spam.... Het kiezen en geholpen worden met een sieraad uitzoeken is minder leuk met minder aandacht en expertise dan bij de juwelier, maar dat is het concept. Zorgt wel voor een minder fijne beleving; je krijgt het gevoel dat je de verkoper belast/belemmert als je tijd nodig hebt om te kiezen.
AM
Annelies M.
Veenendaal

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Veenendaal

2 sep 2024
Bijzonder fijne lieve medewerksters, gewoon fantastisch geholpen met reparatie en uitzoeken en graveren van zeer bijzonder kadootje van een klein meisje voor haar mama. Meiden van Lucardi Veenendaal een dikke shapoo
Ik kocht een armbandje met naam erin gegraveerd en dat kon direct zonder wachttijd. Vriendelijk personeel
28 aug 2024
Goed geholpen, om een zilveren kettinkje met hangertje te kopen, ik was de andere nl verloren...
Fijne ervaring! Snelle service, vriendelijk en klantgericht. We werden fijn geholpen.
30 aug 2024
Vriendelijke medewerkers die goed over de maat van de ring konden adviseren
9 sep 2024
Heel erg klantvriendelijk en werd super goed geholpen met advies
7 sep 2024
Werd heel erg vriendelijk en goed en rustig geholpen
5 sep 2024
Nette overzichtelijke winkel. Goed geholpen
13 sep 2024
Aardige dames, snel en prima geholpen!!!
Klantenservice was uitstekend.
goede servise
13 sep 2024
30 aug 2024
9 sep 2024
Merk dat alles snel kapot gaat
6 sep 2024
Algemeen
3 sep 2024
8 aug 2024
Ik heb echt een heel mooie ketting g gekocht en goed advies gekregen hoe ik hen het langst mooi kan houden. De ervaring tijdens het uitzoeken voelde helaas wat gehaast en ik mocht de ketting niet voorhouden om te kijken hoe het stond.