Lucardi Juwelier Veenendaal- Logo - Beoordelingen

Lucardi Juwelier Veenendaal

186 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden263 beoordelingen in totaal

23 nov 2023
Ik kom op zich graag bij Lucardi! Veel te kiezen en redelijk prijzen. In de afgelopen weken 2 horloges gekocht voor mijn kleinkinderen, een armband voor mezelf en een paar oorbellen voor mijn zusje. Iedereen blij! Beetje jammer vond ik dat overal in de winkel van alles als afgeprijsd was aangeduid, maar de verkoopster zei dat ik de gewone prijs moest betalen. Niet correct toch? Ook vind ik het erg lang wachten voor je aan de beurt bent. Te weinig personeel? De eerst keer was iemand van het personeel bezig met opruimen, terwijl er veel mensen stonden te wachten. Dat is blijkbaar belangrijker dan klanten helpen. Ben je eenmaal aan de beurt, moet je wel snel beslissen. Mensen begrijpen als ze even moeten wachten, maar ik zag ook mensen de winkel weer uitlopen. Ik hoop dat u iets heeft aan deze opmerkingen. Ze zijn positief bedoeld. Maria Ebben

7 aug 2024
Ik ben member geworden omdat ik dan de bon op de mail krijg ipv een papieren bon; beter in het kader van duurzaamheid. Alle bevestiging van member worden ging goed, maar geen bon, ook niet in de spam.... Het kiezen en geholpen worden met een sieraad uitzoeken is minder leuk met minder aandacht en expertise dan bij de juwelier, maar dat is het concept. Zorgt wel voor een minder fijne beleving; je krijgt het gevoel dat je de verkoper belast/belemmert als je tijd nodig hebt om te kiezen.
AM
Annelies M.
Veenendaal

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Veenendaal

24 apr 2024
Heel vriendelijk meisje, werd gelijk geholpen, de vragen waar ze geen antwoord op wist, vroeg ze na bij een collega. Heel correct!

Fijn bezoek aan Lucardi

Vandaag fijn geholpen bij de Lucardi in Veenendaal. Aardige vrouw die mij hielp, ze dacht goed mee en ben blij de deur uit gegaan!
28 sep 2023

Klantvriendelijk

Dame die mij vandaag in de winkel heeft me erg vriendelijk en goed geholpen. Ze dacht mee en luisterde goed naar mijn wensen.
19 apr 2024

Oorbellen schieten

Oorbellen laten schieten bij mijn dochter. Supergoed geholpen door de werknemers waardoor de oorbellen zo zaten :)
20 apr 2024

Goede tip gekregen

Vriendelijke medewerker, ze wees mij er op dat ik 10% korting kon krijgen als ik member zou worden. Heel fijn!
25 apr 2024
Werd vriendelijke geholpen en ben heel e erg blij met me aankoop. Raad het andere aan om daar te kopen.
31 okt 2023
Vriendelijk geholpen. Verschillende bandjes laten zien en passen die bij mijn andere armbandje past
U spreekt met een tevreden klant.aardig, beleeft personeel. Goed geholpen. Leuk ingepakt
ik vind dat de mensen die er werken heel klant vriendelijk zijn en eerlijk advies geven
18 apr 2024
Prima service en advies. Leuk bedeltje voor aan ketting uitgezocht voor mijn dochter.
13 mei 2024
Kleinzoon kocht een ring voor zijn mama en werd daarbij bijzonder goed geholpen.
21 okt 2023
Vriendelijk personeel, ik werd goed geholpen Aanbod horloges viel wel wat tegen
RS
30 mrt 2024
Je wordt heel prettig geholpen .dus voor ons hoef er niks te veranderen
17 mei 2024
Alles toppie!! Aardige verkoopster. Ze nam de tijd. Adviseerde goed!
18 mei 2024

Goede winkelervaring

Ik heb rustig kunnen rondkijken en werd goed geholpen bij de kassa
3 mei 2024
We zijn er prima, geholpen. Aardige verkoopster. Niks was te veel.
8 nov 2023
Ik had een foto en ze hielpen me verder goed en dachten leuk mee
10 mei 2024
Je kan rustig om je heen kijken en wordt vriendelijk geholpen.
25 mei 2024

Goede winkel

De mensen waren aardig in de winkel en ze hielpen mij goed
10 mei 2024
Het was druk maar super snel en zeer vriendelijk geholpen