Lucardi Juwelier Veenendaal- Logo - Beoordelingen

Lucardi Juwelier Veenendaal

186 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden263 beoordelingen in totaal

23 nov 2023
Ik kom op zich graag bij Lucardi! Veel te kiezen en redelijk prijzen. In de afgelopen weken 2 horloges gekocht voor mijn kleinkinderen, een armband voor mezelf en een paar oorbellen voor mijn zusje. Iedereen blij! Beetje jammer vond ik dat overal in de winkel van alles als afgeprijsd was aangeduid, maar de verkoopster zei dat ik de gewone prijs moest betalen. Niet correct toch? Ook vind ik het erg lang wachten voor je aan de beurt bent. Te weinig personeel? De eerst keer was iemand van het personeel bezig met opruimen, terwijl er veel mensen stonden te wachten. Dat is blijkbaar belangrijker dan klanten helpen. Ben je eenmaal aan de beurt, moet je wel snel beslissen. Mensen begrijpen als ze even moeten wachten, maar ik zag ook mensen de winkel weer uitlopen. Ik hoop dat u iets heeft aan deze opmerkingen. Ze zijn positief bedoeld. Maria Ebben

7 aug 2024
Ik ben member geworden omdat ik dan de bon op de mail krijg ipv een papieren bon; beter in het kader van duurzaamheid. Alle bevestiging van member worden ging goed, maar geen bon, ook niet in de spam.... Het kiezen en geholpen worden met een sieraad uitzoeken is minder leuk met minder aandacht en expertise dan bij de juwelier, maar dat is het concept. Zorgt wel voor een minder fijne beleving; je krijgt het gevoel dat je de verkoper belast/belemmert als je tijd nodig hebt om te kiezen.
AM
Annelies M.
Veenendaal

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Veenendaal

Ik vond 1 vh personeel niet bepaald klantvriendelijk. Ongeïnteresseerd toen ik mijn sieraden van mijn overleden moeder kwam om schoon te maken. Toen ik na een extra ketting te hebben gekocht had afgerekend bedankte zij mij en wenste mij een fijne dag verder met haar ogen al gericht op een nieuwe klant dus weggedraaid van mij. Niet echt vriendelijk.
25 mei 2024
De winkel is niet in al te beste staat. Een opknapbeurt niet voor z'n tijd! Personeel wat jong en vooral uiterlijk erg belangrijk. Liep met kapotte kleding aan vind dit voor een juwelier niet erg gepast. Mag je toch wat perfectie verwachten.
22 mei 2024

Kleine winkel

Op zich een mooie winkel, maar als het een beetje druk is erg weinig loopruimte. Zelfs als het niet heel druk is moet je soms ook lang wachten voordat je geholpen wordt.
Het was erg warm binnen dus je wilde zo snel mogelijk naar buiten. Mag iets duidelijker de aanbiedingen
31 mrt 2024
Ik werd prima geholpen, het duurde wel even. De medewerkster was een beetje ongeduldig.
23 dec 2023
Rommelige winkel. Doet goedkoop aan.