Lucardi Juwelier Veenendaal- Logo - Beoordelingen

Lucardi Juwelier Veenendaal

186 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden263 beoordelingen in totaal

23 nov 2023
Ik kom op zich graag bij Lucardi! Veel te kiezen en redelijk prijzen. In de afgelopen weken 2 horloges gekocht voor mijn kleinkinderen, een armband voor mezelf en een paar oorbellen voor mijn zusje. Iedereen blij! Beetje jammer vond ik dat overal in de winkel van alles als afgeprijsd was aangeduid, maar de verkoopster zei dat ik de gewone prijs moest betalen. Niet correct toch? Ook vind ik het erg lang wachten voor je aan de beurt bent. Te weinig personeel? De eerst keer was iemand van het personeel bezig met opruimen, terwijl er veel mensen stonden te wachten. Dat is blijkbaar belangrijker dan klanten helpen. Ben je eenmaal aan de beurt, moet je wel snel beslissen. Mensen begrijpen als ze even moeten wachten, maar ik zag ook mensen de winkel weer uitlopen. Ik hoop dat u iets heeft aan deze opmerkingen. Ze zijn positief bedoeld. Maria Ebben

7 aug 2024
Ik ben member geworden omdat ik dan de bon op de mail krijg ipv een papieren bon; beter in het kader van duurzaamheid. Alle bevestiging van member worden ging goed, maar geen bon, ook niet in de spam.... Het kiezen en geholpen worden met een sieraad uitzoeken is minder leuk met minder aandacht en expertise dan bij de juwelier, maar dat is het concept. Zorgt wel voor een minder fijne beleving; je krijgt het gevoel dat je de verkoper belast/belemmert als je tijd nodig hebt om te kiezen.
AM

8 jun 2024
8 jun 2024
5 jun 2024
23 nov 2023
Na veel zoeken op het net en de juiste artikel te hebben gevonden, ben ik naar de winkel gegaan in de hoop het daar te vinden. Maar bij het ernaar vragen bleek dat niet het geval te zijn zei de verkoopster. Dus na veel wikken en wegen aan haar collega bij de kassa gevraagd of het mogelijk was dat zij het artikel voor mij wou bestellen. En wat bleek nu het geval...zij liep naar een lade en kwam met het artikel aan waar ik naar op zoek was. Ik was zo blij dat het aanwezig was 👍👏want het was een cadeautje voor m'n kleinzoon . Ik ben zeer tevreden over lucardi in Veenendaal heb daar ook onze trouwringen 💍💍9 jaar geleden 👍 Vriendelijke groet H.G van der Ham

Fijn geholpen en tevreden de winkel uit.

Gisteren in de winkel geweest om een cadeau voor een vriendin te halen en heel fijn en vriendelijk geholpen. Ik zocht een set oorbellen en die waren in verschillende groottes te krijgen. De medewerkster nam netjes de tijd en liet alles goed en duidelijk zien. Ook hoe duur de setjes waren. Bij het afrekenen is het netjes ingepakt in een doosje en ben ik zeer tevreden de winkel uitgelopen. Ik kom zeker vaker terug, is het niet voor een vriendin, dan wel voor mezelf!

Fantastische hulp

Ik moest oorbelletjes kopen voor mijn kleindochters van 12 jaar en 7 jaar, maar heb geen idee wat ze leuk vinden. Gevraagd of de verkoopster me wilde helpen meedenken. Ze deed dat fantastisch. Kleindochters waren zeer verheugd over de precies de juiste oorbellen die “oma” had gekocht 😊
Fijn shoppen. Op internet gericht gezocht. Website Lucardi was duidelijk en daarop het gewenste gevonden; ik kon zien of het gewenste in de winkel op voorraad was. In de winkel redelijk snel aan de beurt en prettig geholpen. Het gewenste stemde overeen met beeld van website.
Winkel was goed gevuld en netjes. Personeel correct Nederlands sprekend en meedenkend. Neemt de tijd om je het gevraagde te laten zien of eventueel een ander mogelijkheid te proberen.
30 apr 2024

super service

fijn geholpen, hebben ook echt verstand van de producten wat verkocht wordt, altijd goede kwaliteit, gaat meer dan 2 jaar mee, niks wat verkleurd is! goede prijs!
7 mei 2024
Werd heel vriendelijk geholpen en ook uiteindelijk geslaagd maare dat doe ik altijd bij jullie ik kom al jaren bij jullie en nooit klachten gehad 💪💪toppie

Top service

Goede service vriendelijk personeel en goed advies al kwam ik alleen voor een kettinkje om mijn niet reanimatie hangertje te kopen hier kom ik graag terug
Wij gingen vandaag een ring uitzoeken voor mijn dochter..we werden super leuk geholpen door een medewerker en mijn dochter was blij met haar nieuwe ring
4 mei 2024
Behulpzaam en adviserend. De andere medewerker was nog wat verlegen… misschien iets meer hulp en tijd om te leren hoe te bejegenen
24 apr 2024
Heel vriendelijk meisje, werd gelijk geholpen, de vragen waar ze geen antwoord op wist, vroeg ze na bij een collega. Heel correct!

Fijn bezoek aan Lucardi

Vandaag fijn geholpen bij de Lucardi in Veenendaal. Aardige vrouw die mij hielp, ze dacht goed mee en ben blij de deur uit gegaan!