Metaalshopper.nl- Logo - Beoordelingen

Metaalshopper.nl

432 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden432 beoordelingen in totaal

3 mei 2024
1. Het zou fijn zijn als de toleranties op de tekening op de website ook vermeld zijn. Voor mijn RVS buis van 20mm doorsnee was alleen gespecificeerd 20mm zonder tolerantie. De tolerantie had ik nodig om te bepalen of dit in een standaard gat van een wiel past. Dit standaard gat van het wiel was ook gespecificeerd als 20mm, ook zonder tolerantie. Het paste, maar dat was dus geluk. Volgens deze specificaties had het niet kunnen passen. Iets kan niet op 2 plaatsen tegelijk zijn. Uw concurrenten doen het zeker niet beter, maar als u zich wil profileren dan zou dit een interessant verbeterpunt zijn. Tweede punt: volgens mij heb ik de bestelling gedaan via RVS-online, kan ook RVS-products zijn. Is niet duidelijk. Staat niet op de factuur, zelfs een website van Metaal Shopper staat niet op de factuur (alleen info@metaalshopper staat erop maar dat is alleen het mail adres). Als je wilt concurreren op kwaliteit moet duidelijker zijn wie u bent en waar ik de volgende bestelling moet plaatsen om dezelfde kwaliteit opnieuw te verkrijgen.

Minder dan 1* kun je helaas niet geven. Komen beloften m.b.t. annuleren en/of wijzigen niet na. Voor 1e werkdag na bestelling mail gestuurd, en op 1e werkdag na middag een mail dat bestelling reeds wordt gemaakt. Bestelling (2 ijzer stripjes) wordt pas 7 werkdagen later verstuurd! Dat is 6 werkdagen na op factuur vermelde uiterste verzenddatum Zoek liever een winkel die eerlijk met klanten om gaat

Beoordelingen voor Metaalshopper.nl

3 sep 2024
Bedankt voor uw review Met vriendelijke groet, -Team Metaalshopper
2 sep 2024
Fijn om te horen dat alles beviel! Met vriendelijke groet, -Team Metaalshopper
Antwoord van Metaalshopper.nl
Beste, Was er iets niet naar wens? Wij horen graag feedback! Met vriendelijke groet, -Team Metaalshopper
Antwoord van Metaalshopper.nl
Beste meneer Hoevenaars, Was er iets aan de bestelling dat niet naar wens was? Wij horen graag feedback! Met vriendelijke groet, -Team Metaalshopper
Bedankt voor u review Met vriendelijke groet, -Team Metaalshopper
30 aug 2024
25 aug 2024
Antwoord van Metaalshopper.nl
Beste, Was er iets van de bestelling niet naar wens? Wij horen graag feedback! Met vriendelijke groet, -Team Metaalshopper
22 aug 2024
21 aug 2024
21 aug 2024
30 aug 2024
Raar bedrijf, die geen ontvangstbevestiging stuurt, niet reageert op vragen over een factuur of ontvangstbevestiging maar pas reageert wanneer je aan geeft de service slecht te vinden en je geld terug wil. Voor de zelfde prijs krijg je bij een ander bedrijf een betere service.
Antwoord van Metaalshopper.nl
Beste, Bedankt voor uw Feedback! Wij sturen altijd direct naar de order een bevestiging mail als uw deze niet hebt gekregen is er iets mis gegaan! Onze excuses hiervoor! Wij werken ook hard eraan om onze service te verbeteren! Ik hoop dat uw Metaalshopper nog een kans kan geven!\ Met vriendelijke groet, -Team Metaalshopper
20 aug 2024
Ik heb alu profielen besteld op 12 aug 2024 Levertermijn was 3 werkdagen We zijn ondertussen 20 aug en ik heb nog niets gezien of gehoord Ik heb al verschillende keren geprobeerd te bellen maar niemand neemt op Ook al mail gestuurd maar nog geen antwoord gekregen
2 sep 2024
Geen verstek gezaagd, onmogelijk contact te krijgen. 3 dagen achter elkaar gebeld, word niet opgenomen.
Antwoord van Metaalshopper.nl
Beste Jurgen, Bedankt voor uw feedback! Wij hebben de telefoon weer aangezet! Als uw nog problemen hebt zie ik graag een belletje of mailtje tegemoet! Met vriendelijke groet, -Team Metaalshopper