Metaalshopper.nl- Logo - Beoordelingen

Metaalshopper.nl

433 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden433 beoordelingen in totaal

3 mei 2024
1. Het zou fijn zijn als de toleranties op de tekening op de website ook vermeld zijn. Voor mijn RVS buis van 20mm doorsnee was alleen gespecificeerd 20mm zonder tolerantie. De tolerantie had ik nodig om te bepalen of dit in een standaard gat van een wiel past. Dit standaard gat van het wiel was ook gespecificeerd als 20mm, ook zonder tolerantie. Het paste, maar dat was dus geluk. Volgens deze specificaties had het niet kunnen passen. Iets kan niet op 2 plaatsen tegelijk zijn. Uw concurrenten doen het zeker niet beter, maar als u zich wil profileren dan zou dit een interessant verbeterpunt zijn. Tweede punt: volgens mij heb ik de bestelling gedaan via RVS-online, kan ook RVS-products zijn. Is niet duidelijk. Staat niet op de factuur, zelfs een website van Metaal Shopper staat niet op de factuur (alleen info@metaalshopper staat erop maar dat is alleen het mail adres). Als je wilt concurreren op kwaliteit moet duidelijker zijn wie u bent en waar ik de volgende bestelling moet plaatsen om dezelfde kwaliteit opnieuw te verkrijgen.

Minder dan 1* kun je helaas niet geven. Komen beloften m.b.t. annuleren en/of wijzigen niet na. Voor 1e werkdag na bestelling mail gestuurd, en op 1e werkdag na middag een mail dat bestelling reeds wordt gemaakt. Bestelling (2 ijzer stripjes) wordt pas 7 werkdagen later verstuurd! Dat is 6 werkdagen na op factuur vermelde uiterste verzenddatum Zoek liever een winkel die eerlijk met klanten om gaat

Beoordelingen voor Metaalshopper.nl

9 aug 2024
Bestelling nog steeds niet ontvangen geprobeerd veschillende keren te bellen niemand neemt de telefoon op contact formulae ingevuld ook geen reactie
4 aug 2024
Zit al meer als een week op 2 buisjes van 1.5 mtr te wachten. Enig wat ik gekregen heb ia een bevestigings mail..
19 aug 2024
Leverancier geeft niet thuis. De leverancier reageert niet op het contactformulier op de website, via email noch telefoon. De bestelling zou binnen 3 dagen worden verstuurd, maar geen track en trace ontvangen, geen reactie, niets. Als klant zit ik op de levering te wachten, maar weet nu niets, ook niet of ik elders moet gaan bestellen om toch verder te kunnen. Komt daardoor zeer onbetrouwbaar en is zeker niet aan te raden.
16 aug 2024
13/8 bestelling klaar om te verzenden nu 16/8 20u54 en nog niets ontvangen. Heel spijtig
18 aug 2024
geen comunicatie en verzend info en status...dat kan veel beter....
SZ
suiker Z.
Eindhoven
12 aug 2024
Ik heb medere x gemaild Ik krijg geen respons❗😡
24 jul 2024
Geen antwoord op contactformulier met bdeel van bestelling die niet is doorgekomen.
1 aug 2024
Bedankt voor uw ster. Graag vraag ik uw om uw mening waarvoor uw 1 ster heeft gekozen? Graag hoor ik van u zodat wij onze service kunnen verbeteren.
19 aug 2024
12 dg.moeten wachten op kleine simpele bestelling. Mijn tijd is ook geld.
15 aug 2024

Eerst leveren!

Zorg eerst dat het bestelde product wordt afgeleverd, voordat je een review vraagt
13 aug 2024
Levertijd
13 aug 2024
2 aug 2024
27 jul 2024
Bedankt voor uw sterren! 😊
20 jul 2024

Projectmatige bestelling.

Voor een specifieke toepassing met speciale maten had ik hamerkopbouten nodig, nergens te koop dus zelf maar maken. Dan is de zaagservice misschien voor je beleving duur maar als je er over nadenkt scheelt het je een hoop geslijp en rommel in de werkplaats. Of er dingen beter hadden gekund, geen idee ik wist wat ik wilde bestellen en dan kan niks mis gaan.
12 jul 2024
Prachtig op maat gesneden plexiglas plaatjes geleverd en omdat er 1 gescheurd was kreeg ik al zeer snel een vervangend plaatje gestuurd zeer vriendelijk geholpen aan de telefoon en snelle reaktie Gewoon TOP nu kan ik mijn diamondpaintings gaan inlijsten
HB
Hein B.
Naarden
13 jul 2024
Kokerprofiel (vierkante buis) 18x18 mm besteld, werd keurig op lengte gezaagd geleverd. De maat 18x18 is niet door de plaatselijke "ijzerboer" te leveren, die hebben alleen de standaard maten zoals 20- 25- 30 mm enz.enz. Goed verpakt en snel geleverd.
30 jun 2024
Makkelijk te bestellen, wijzigingen worden doorgevoerd en levering werd goed gedaan. Omdat er niemand thuis was werd er nog even gebeld of het goed was om het gewoon bij de deur neergelegd mocht worden.👍
18 jul 2024
28 jun 2024

Materiaal keurig maar verzendkosten....

Materiaal keurig en op maat, maar hoge verzendkosten 'omdat het op een mini-pallet moet' (rvs plaatje van 55x55 cm =€44,95 verzending); vervolgens is het gewoon een pakketje van GLS :-(
8 jul 2024

Spiegel niet meer leverbaar

Als iets niet meer leverbaar is, is het misschien handig om het van de site te halen. ( passpiegel op wielen)